Address & Contact

Our Address

مشهد

آرگون صنعت توس

💠سازنده انواع مخازن استیل 
💠آیس بانک شیر سرد کن خط پنیر پیتزا 
💠پرسس تانک تانکرهای حمل شیر 
💠راه اندازی کارخانجات صنایع غذایی لبنی 

💠مخازن حمل شیر 

💠بطور معمول مخازن حمل شیر در منتقل کردن شیر، جزو ضروری ترین تجهیزات در صنعت های دامداری و کشاورزی محسوب می شود، ساختار مخزن حمل شیر به گونه ای است که بطور کامل قادر به تامین نیازهای صنایع لبنی می باشد. برابر بودن کیفیت شیر تولیدی با شیر تحویلی از مهمترین مایحتاج صنایع لبنی در بخش های نگهداری دام محسوب می شود.

💠جهت برابر سازی کیفیت می بایست حرارت شیر تحویلی در مبدأ با مقصد موازی باشد و براساس نگهداری شیر سرد شده در زمان طولانی و دیرکرد در فرستادن آن به کارخانه سبب رشد و نموی میکروب های سرمادوست در شیر می شود و در شیر آنزیم های مستحکم ترشح می کنند؛ موارد فوق سبب می شود در فرآورده های استرلیزه و پاستوریزه فساد ایجاد گردد، از این رو می بایست عوامل خرابی و فساد شیر به کمترین میزان ممکن برسد.

💠مخزن های حمل شیر تک جداره 

💠در واقع مخازن تک جداره جهت جابجایی موادی بکار می رود که در آنها تغییر حرارت سبب استهلاک و نابودی می گردد، این مخزن سبب می شود که خاصیت شیر از بین نرود و یا اگرچه فواصل زمانی و مکانی در مواد خراب شدنی کم باشد، بهره گیری از مخزن های تک جداره در کیفیت آنها تاثیرگذار نباشد. موادی شامل روغن مایع، آرد و شیر از دسته مواردی هستند که با این مخزن ها حمل می شوند.

💠مخزن های حمل دو جداره 

💠همواره در مخزن های دو جداره، مایعات یا موادی حمل می شود که می‌بایست حرارت در زمان پر و تخلیه کردن مخزن یکنواخت باشد، از این رو باید گفت مخزن های دوجداره جهت حمل شیر ناپخته و حمل گلوکز بهره وری می‌گردد.

💠دستگاه شیر سردکن دامداری 

💠یکی از اصلی ترین دستگاه ها و ادوات فرایند تولید شیر، دستگاه شیر سرد کن دامداری به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز در پخش فرایند شیر دام می باشد در دامداری ها و دامپروری ها شیر خام را بعد از جمع آوری از دام های مختلف (گاو، گوسفند، بز) باید خیلی سریع در مخازن مخصوص نگه داری شیر وارد کرد که دمای شیر را پایین آورده و از فاسد شدن آن جلوگیری کند.

💠مخازن شیر سرد کن دامداری در انواع ساخت کوچک و بزرگ تولید می شود. قبل از انتقال به کارخانجات و مراکز استفاده از شیر خام در این مخزن ها با گنجایش حجم نگهداری 1 تن و یا 2 تن (ظرفیت نگهداری تا بالای 10تن) نگهداری می شوند.

💠ساختار شیر سرد کن دامداری با نمونه خود، شیر سرد کن لبنیاتی به دلیل نگهداری با حجم بالا در مخازن نگهداری با هم تفاوت دارند از این رو در دستگاه شیر سرد کن های دامداری یک پمپ و یک شیر استیل مخصوص برای تخلیه سریع شیر روی مخزن نصب شده است. جنس بدنه داخلی و خارجی شیر سردکن دامداری باید از استیل خالص (304) و آلیاژی بالا تولید گردد. استفاده از این فلز مخصوص نگهداری محصولات خوراکی می باشد.

به مدیریت:حسن الهیاری

 

 

 

 

 

آرگون صنعت توس در مشهد , آرگون صنعت توس , کارخانجات صنایع غذایی لبنی , راه اندازی کارخانجات صنایع غذایی , تانکرهای حمل شیر , شیر سرد کن , مخازن استیل , ساخت مخزن استیل , هزینه ساخت مخازن استیل , کارخانجات صنایع غذایی ,