آسیاب انواع ادویه جات عطاری کرمی

? آسیاب انواع ادویه جات در حضور مشتری

? روغن گیری ، عرق گیری در حضور مشتری

? سفارش انواع سبزی جات خانگی ، عرقیات دست ساز خانگی و پودر سیر خانگی پذیرفته می شود

? آسیاب انواع ادویه جات ، زردچوبه ، فلفل ، دارچین ، زنجبیل ، سیر ، برنج و غیره

? ترکیب انواع ادویه جات خورشتی ، کبابی ، بریانی ،  پلویی ،  فلافل

✅ دمنوشهای گیاهی با خاصیت آنتی هیستامین:

? گزنه
? چای کوهی
? گل همیشه بهار
? برگ کاسنی
? برگ تیول یا زیرفون
? لیموعمانی
? تخم خاکشیر
? گل بابونه

? حتما بارها و بارها براتون پیش اومده که وقتی به سوپر مارکت میرید برای خرید میانوعده سالم و پر انرژی برای خودتون یا خانوادتون زمان زیادی ازتون برده و در نهایت از انتخابتون راضی نبودید! من بهتون پیشنهاد میکنم از انواع آجیلها و مغز ها استفاده کنید شاید نسبت به سایر میانوعده ها هزینه بیشتری باید براش بپردازید اما مطمئن باشید این هزینه برای سلامتی بدنتون صرف شده نه فقط یک میانوعده ساده!

? فواید مصرف آجیلها برای بدن

بهترین آجیل ها برای رژیم لاغری
از نظر کالری تقریبا همه آجیلها برابرند و همه سالم هستن. آجیلها از اسیدهای چرب امگا 3، پروتئین و فیبر تشکیل شدن و در ایجاد حس سیری در شما نقش مهمی دارن و اشتها رو سرکوب میکنن. پس برای کاهش وزن و رژیمهای لاغری میتونن کمکتون کنن. در 23 عدد بادام 6 گرم پروتئین و 14 گرم چربی وجود داره. در 16 تا 18 عدد بادام هندی 5 گرم پروتئین و 13 گرم چربی وجود داره و در50 عدد پسته 6 گرم پروتئین و 13 گرم چربی هست. بهتره از آجیلهای بو داده یا شورشده استفاده نکنید چون ممکنه حین پخت از مواد افزودنی یا روغنهای ناسالم استفاده کنن که میتونهمواد مغذی اونها رو از بین ببره و بهترین حالت استفاده از آجیلها نوع خام و با پوست اون هست که هنگام استفاده پوستشو جدا کنید و میل کنید.

? چی بخوریم باعث کاهش اشتها بشه؟
خیلی از افرادی که اضافه وزن دارن، از اشتهای زیاد گله میکنن و نمیدونن چرا انقدر اشتهاشون زیاده. در اینجا مواد مغذی رو توضیه میکنیم که باعث کاهش اشتها میشه….

? گردو مفید برای قلب
در حالی که همه آجیلها چربی های مفید و سالم دارن ولی گردو از این لحاظ نسبت به سایر آجیلها برتری داره چرا که 14 عدد گردو دارای 185 کالری انرژی و 18 گرم چربی و 4 گرم پروتئین هست، و مقدار زیادی از اسید لینولئیک (ALA) داره، این اسید چرب نوعی از امگا 3 هست که در گیاهان وجود داره، تحقیقات نشان میده که ALA ممکنه به اختلالات ریتم قلبی کمک کنه، و یک مطالعه اسپانیایی در سال 2006 نشان داد که گردو به اندازه روغن زیتون در کاهش التهاب و اکسیداسیون در شریان ها پس از خوردن غذای چرب تاثیر میذاره. مطالعات نشون داده مصرف روزی8 عدد گردو میتونه علاوه بر تمام فوایدی که برا پوست و مو و بطوری کلی بدن داره باعث کاهش التهاب و اکسیداسیون در شریانها میشه.

? بادام زمینی برای تقویت حافظه
بادام زمینی یک نوع میوه اس ولی بعنوان آجیل شناخته و مصرف میشه، بادام زمینی غنی از فولات است همانطور که میدونید فولات یا ویتامین B9 از مواد ضروری برای رشد مغز است که میتونه در برابر کاهش حافظه شما رو محافظت کنه. بادام زمینی بعنوان یک میوه انتخاب مناسبی برای گیاهخواران است، چرا که میتونه نقص رژیم غذایی در ویتامین B9 رفع کنه! همچنین برای زنان باردار مناسبه چرا که برای جلوگیری از نقص مادرزادی در نوزادان لازمه، یک اونس بادام زمینی که حدود 28 عدد میشه شامل حدود 170 کالری انرژی و 7 گرم پروتئین و 14 گرم چربی هست.

بادام نسبت به سایر آجیلها کالری کمتری داره و غنی از کلسیم است و غذایی عالی برای بدست آوردن سلامتی عمومی بدن هست. علاوه بر این، دارای فیبر و ویتامین E، آنتی اکسیدان هست که به مبارزه با التهاب خطرناک و همچنین به پیشگیری و درمان بیماریهایی مثل سرطان ریه و کاهش حافظه مرتبط با سن کمک میکنه

 

مدیریت : آقای کرمی

 

ادویه , ادویه جات , آسیاب , عرق گیری , روغن گیری , ادویه جات خالص , سبزی خشک , سبزی خشک خانگی ,