آسیاب سازی حسن بیگی

?سازنده انواع آسیاب های دامداری و عطاری

?آسیاب عطاری

✳️دستگاه آسیاب همانطور که از نامش مشخص است ، دستگاهی است که برای خرکردن و پودر کردن مواد و دانه های درشت استفاده میشود.امروزه از انواع دستگاه آسیاب در سایزها و شکل های مختلف در صنایع مختلف استفاده میشود.به عنوان مثال در عطاری ها برای خرد کردن و پودر کردن گیاهان دارویی و ادویه جات از دستگاه آسیاب عطاری استفاده می شود.

✳️امروزه مراکز فروش ادویه از نوعی دستگاه آسیاب استفاده میکنند و دانه های ادویه موردنظر شما را همان موقع جلوی چشم شما پودر کرده و این امکان را به شما می دهند که از مزیت های ادویه های تازه بهره مند شوید ، چراکه ادویه های تازه تر عطر و بو و خواص بیشتری دارند و البته با اینکار شما مطمئن خواهید بود که ادویه موردنظر شما ، اصل است و با هیچ گونه ماده دیگری ترکیب نشده است.

?آسیاب های دامداری

✳️آسیاب کردن (آسیاب دامداری، آسیاب صنعتی، آسیاب غلات) در تولید خوراک دام و طیور باعث ریز شدن مواد شده و از عوامل موثر در بهتر شدن کیفیت تغذیه دام و بهره برداری بیشتر در پلت خوراک دام می باشد

✳️در دامداری ها برای خرد کردن و پودر کردن علوفه دام ، کنجاله ، ذرت و غیره و برای میکس کردن خوراک دام ها از دستگاه آسیاب دامداری استفاده می شود.با وجود این دستگاه ها ، تهیه خوراک دام و طیور براحتی و با سرعت بالایی انجام میشود.

?علت استفاده از آسیاب دامداری و دلایل آسیاب کردن

?ریز شدن مواد اولیه: نیاز به ریز کردن غلات همچون جو، ذرت، گندم و دیگر مواد عالی از جمله حبوبات در اندازه های مختلف برای مصرف انواع دام ها و آبزیان از دلایل استفاده از آسیاب دامداری (آسیاب صنعتی) می باشد.

?کاهش رطوبت در زمان هوادهی: آسیاب کردن باعث کاهش 10 الی 30 درصدی رطوبت مواد اولیه خوراک شده از این رو پلت کردن و استفاده در فیدرمیکسر ها و دیگر ادوات تولید خوراک دام بسیار راحت انجام می شود. در پرورش آبزیان این امر بسیار مهم و کارآمد می باشد.

?امکان افزودن و پودر کردن مواد معدنی و عالی از جمله: آنتی اکسیدان و سایر افزودنی های مجاز مورد نیاز بدن دام در زمان آسیاب کردن مواد اولیه

?حمل و نقل راحت: استفاده از آسیاب دامداری (آسیاب گاوداری) بعد از فرایند پودر کردن به علت کم شدن و کاهش حجم غلات و دیگر مواد آسیاب شده فضای کمتری اشغال کرده و انتقال و جابجای آن به سهولت امکان پذیر است.

?فواید آسیاب کردن

?هضم راحت خوراک مصرفی توسط دام: آسیاب دامداری در انواع مختلف ساخته می شود و دارای صفحه ها و تیغه های قابل تنظیم بوده و برای آسیاب کردن مواد مورد نیاز خوراک (دام، طیور، شیلات) استفاده می شود. آسیاب کردن غلات و حبوبات باعث هضم راحت خوراک شده و در سلامت دستگاه گوارش دام بسیار مفید می باشد.

?کاهش بیماری های گوارشی: در پی ورود خوراک آسیاب شده به جیره غذای و هضم راحت آن بسیاری از بیماری های گوارشی در دام کاهش خواهد یافت.

?خوش خوراک بودن: مخلوط کردن و آسیاب کردن انواع غلات و ترکیب شدن با دیگر خوراک های مورد نیاز بدن دام باعث افزایش طعم بهتر و خوش خوراک شدن غذای مصرفی در دامداری می گردد.

?امکان ترکیب با دیگر مواد مورد نیاز: استفاده از یک دستگاه آسیاب دامداری در زمان تولید و ترکیب خوراک این امکان را می دهد که به راحتی با دیگر مواد مغذی و موثر در رشد و سلامت دام استفاده کرد. خرد کردن و پودر کردن همزمان چند مواد اولیه خوراک دام مزیت استفاده از آسیاب دامداری می باشد

?قابلیت پلت شدن: پلت کردن خوراک دام و طیور و آبزیان نیاز به آسیاب شدن دقیق مواد غذای دارد. این امر به راحتی امکان پذیر نیست و حتما باید برای تولید پلت با کیفیت از آسیاب دامداری (آسیاب برقی صنعتی) استفاده کرد.

?آسیاب مرغداری

?قبلا مرغداری ها برای تامین غذای مرغ ها و طیور از ضایعات خانگی ، دانه هایی مثل گندم و جو و زباله های باغی استفاده می کردند ، اما الان خوراک مرغ ها و طیور فراتر از این موارد است.امروزه مرغداری ها در کنار موارد ذکر شده ، از مکمل های غذایی حاوی پروتئین ، مواد معدنی و ویتاین ها برای تغذیه مرغ ها و طیور استفاده میکنند که برای تهیه و ترکیب این مواد از ماشین آلات خوراک دام و دستگاه آسیاب مرغداری استفاده میشود.

?دستگاه آسیاب مرغداری ، دستگاهی است که در سالن های مرغداری و دیگر سالن های پرورش پرندگان مثل بلدرچین و بوقلمون ، جهت خرد کردن و پودر کردن دانه ها استفاده میشود.دستگاه آسیاب مرغداری دارای مخزنی است که دانه ها درون آن مخزن ریخته شده و پس از مدت زمان کوتاهی دانه ها آسیاب می شوند.

به مدیریت : رسول حسن بیگی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

علوفه خوردکن دوکاره. آسیاب و یونجه کوب

????????????

آسیاب عطاری جهت خوردکردن گیاهان دارویی

????????????

آسیاب عطاری جهت خوردکردن زرد چوبه , زنجبیل , سنجد

????????????

                                                                           
یونجه کوب (علوفه خوردکن)

????????????

آسیاب عطاری

????????????

آسیاب دامداری نیم تن

????????????

آسیاب عطاری

 

 

آسیاب سازی حسن بیگی در قم , آسیاب سازی , آسیاب سازی در قم  , آسیاب سازی حسن بیگی  , آسیاب های دامداری و عطاری , انواع آسیاب های دامداری , انواع آسیاب های عطاری , آسیاب دامداری , آسیاب عطاری , قیمت آسیاب عطاری , قیمت آسیاب عطاری , آسیاب سازی در قم ,