آموزشگاه آرایش و پیرایش رهاورد

? مبتکر و پیشرو در ارائه جدیدترین روش آموزش
? ارائه ۲۰ مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
? زیر نظر مربیان مجرب و متخصص و کار آزموده
? داور مسابقات الگوهای برتر
? دارای مدرک تخصصی رنگ و کوتاهی از میلان ایتالیا ۲۰۱۱
? گریم تخصصی عروس از بارسلونای اسپانیا ۲۰۱۱
? منتخب جشنواره بانوان برتر و کار آفرین ۸۸

*از مبتدی تا حرفه ای*
*با ما حرفه ای شوید*
*شهریه نقد و اقساط*

ارائه دهنده ی ۲۰ مدرک فنی حرفه ای

۱-پیرایشگر ابرو و صورت
۲-پیرایشگر
۳-آرایشگر مو
۴-طراحی ناخن
۵-کلاه گیس بافت
۶-متعادل سازی چهره
۷-کاربرد مواد شیمیایی
۸-میکروپیگمنتشن(تاتو)
۹خودآرایی
۱۰-پیرایشگر کودک
۱۱-پیرایشگر موی زنانه از روی عکس و تصویر
۱۲-چهره پردازی کودک
۱۳-پاکسازی پوست صورت زنانه
۱۴-ترمیم کننده موی سر
۱۵-آرایش و پیرایش زنانه

 

مدیریت: مرضیه تبسم

****************

پارافین برای پوست

روغن پارافین بهداشتی امروزه به شکل فراگیری برای بهبود و درمان برخی مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارافین برای پوست, paraffin, پارافین

پوست انسان اولین سد دفاعی در مقابل عوامل مختلف بیماری زا می باشد و حفظ و نگهداری آن از اهمیت فراوانی برخوردار است. عواملی مختلفی چون افزایش سن, استفاده از مواد شیمیای و یا برخی عادات نا درست ممکن از آسیب هایی را به پوست وارد سازد. پارافین برای پوست دارای فواید مختلفی است. از آنجا که مهم ترین عامل برای جوان و مستحکم ماندن پوست و حفظ حالت ارتجاعی آن, چربی می باشد بنابراین استفاده از روغن پارافین به صورت پارافین تراپی سبب می شود تا خشکی و ترک خوردگی بخش های مختلف آن تا حدود التیام یابد. همچنین پارافین درمانی موجب تسکین درد های مفصلی نیز می گردد. روغن پارافین بهداشتی امروزه به شکل فراگیری برای بهبود و درمان برخی مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

***************

تفاوت استروبینگ و کانتورینگ
گام اول :

گام اولی که باید برای انجام استروبینگ و کانتورینگ بردارین شبیه کار معمارهاست. باید بهترین متریال رو برای انجام این کار انتخاب کنین تا نتیجه‌ی خوبی به دست بیارین. متریال اصلی که برای این کار لازم دارین کرم پودر همیشگی‌تونه. همون کرم پودری که سالهاس با توجه به رنگ و نوع پوست تون از اون استفاده می‌کنین.

قبل از شروع کرم زدن، صورت‌تون رو بشویین، چربی اضافه‌اش رو بگیرین و اگه پوست‌تون خشکه، روی اون مرطوب کننده ی مناسب بزنین و بعد برای کرم زدن اقدام کنین. کرم پودر رو با براش یا پد مخصوص روی تمام صورت و مقداری از گردن تون بزنین و کامل روی صورت تون پخشش کنین. بهتره کرم پودری که استفاده می کنین سبک باشه، چون قراره روی این کرم که به عنوانی پایه‌ی کار به حساب میاد کلی ظریف کاری انجام بدین و بهتره که پوست‌تون بعد از انجام استروبینگ و کانتورینگ احساس سبکی کنه تا گرفتگی و سنگینی.

گام دوم :

زمانی که پوشش صورت تون کامل شد، کرم پودری که دو درجه از پایه ی کرم آرایشی تون روشن تره رو با قلم به زیر چشم و کنارهای بینی، حد فاصل دو ابرو، وسط پیشونی، باریکه ی تیغه ی بینی، برآمدگی بالای لب و برآمدگی چونه بزنین. برای اینکه هایلایت بهتری روی صورت‌تون داشته باشین باید حسابی به جزئیات دقت کنین. برای تکمیل جزییات یه مقدار از همین کرم روشن رو به گوشه ی خارجی و داخلی چشم‌تون و مقداری هم به استخوان زیر ابرو بزنین تا چشماتون درشت تر به نظر بیاد. برای این کار از سایه های چرب و براق هم میتونین به مقدار کم استفاده کنین .

گام سوم :

زمانی که هایلایت کردن صورت تون با رعایت تموم جزئیات به پایان رسید میتونید با کرم پودری که یک مقدار تیره تر کارتون رو تکمیل کنین. این پودر تیره می تونه یا پنکک تیره باشه، یا رژ گونه تون. یه مقدار از پودرتون رو روی براش بزنید و قسمت هایی که دوست دارین فرورفته تر باشه رو رنگ بدین . البته حواستون باشه که شما نمیخواین کارنتورینگ کنید و این یک تم رنگی خیلی محو قراره روی صورتتوت ایجاد کنه تا بقیه قسمت هایی که کار استروبینگ روشون انجام دادین برجسته تر و براق تر به نظر برسن .
نکته مهم : این کار رو آهسته انجام بدین و خیلی به صورت‌ تون فشار نیارین چون با این کار نه تنها نتیجه ی مطلوبی نمی گیرین تازه ممکنه همه ی اون ظرافت هایی که برای تیره و روشن کردن صورت تون به کار بردین رو از بین ببرین.

آموزشگاه آرایش و پیرایش رهاورد در شیراز,سالن زیبایی رهاورد,آموزشگاه آرایشگری رهاورد در شیراز,سالم زیبایی رهاورد در شیراز