آموزش عکاسی،آموزش فیلمبرداری،آموزش تدوین فیلم،آموزش نورپردازی،سعادت کرج

?برگزاری دوره های تخصصی و تضمینی

? عکاسی دیجیتال پیشرفته
? عکاسی ۳۶۰
? نور پردازی آتلیه و استودیو
?طراحی و روتوش عکسو آلبوم
? تصویر برداری پیشرفته
? تدوین فیلم میکس و مونتاژ
? فیلمسازی و کلیپسازی تکمیلی

?هزینه فعلی دوره های بالا هر کدام ۱۵۰۰ هزار تومان

?یکروز درمیون
?هفته ای سه جلسه
?کاملا عملی
?بدون نیاز به دوربین
?تضمینی

✨اعطای گواهینامه بین المللی واقعی بدون نیاز به ترجمه
✨قابل استعلام جهانی

به مدیریت آقای سعادت

شماره های تماس جهت مشاوره : ۰۹۳۰۴۴۱۳۱۷۳

کلاسهای یکماهه هفته ای سه جلسه کاملا عملی و بدون نیاز به دوربین

 

 

 

 

 

?پشتیبانی هنرجو بعد از پایان دوره

?تمرینهای عملی در فضای باز

?آزمونهای کاملا عملی جهت دریافت گواهینامه معتبر از انگلستان -کانادا-استرالیا

❇️عکاسی دیجیتال

عکاسی دیجیتال به روش ثبت تصاویر به وسیله دریافت و ثبت نور بر روی سطح حساس به نور سنسور الکترونیکی گفته می شود. نقش های نوری بازتابیده شده از اشیا بر روی سطح حساس به نور سنسور تاثیر می گذارد و باعث ذخیره تصاویر می گردد.

❇️تکنیک های عکاسی دیجیتال

⚡️نور ماشین ها در اتوبان : عکاسی با نوردهی طولانی تکنیکی است پیشرفته که با حمل سه پایه همراه است. عکاسان برای عکس گرفتن از این نوع تکنیک باید در ارتفاعی ایستاده و با توجه به حرکت ماشین ها و با استفاه از سه پایه دوربین عکاسی، عکس خود را ثبت کنند.

⚡️عکس ماکرو دقیق و با ظرافت : در این نوع عکاسی باید سوژه اصلی را پیدا کنید. گل ها و حشرات سوژه های مناسبی برای عکاسی ماکرو هستند.

⚡️عکس حرفه ای از غروب : موقعیت مناسب که غروب خورشید در آن پیدا است ، با توجه به موقعیت مکانی مناسب و در نظر گرفتن وضعیت آب و هوا، یک عکس حرفه ای از غروب می توان گرفت. می توان به شیوه HDR هم عکاسی گرفت.

⚡️عکاسی پرتره سیاه و سفید : یک سوژه جذاب پیدا کنید ، عکس مورد نظر از چهره طبیعی مدل باشد به این باید توجه کرد نور طبیعی در این بخش باید ساده باشد. گاهی اوقات جرات فلش زدن هم داشته باشید.

 

 

 

 

آموزش عکاسی در کرج , آموزشگاه عکاسی در کرج , آموزش فیلمبرداری در کرج  , آموزشگاه فیلمبرداری در کرج , آموزش نورپردازی در کرج  , آموزش ادیت فیلم در کرج , آموزش جلوه های ویژه کرج , آموزش عکاسی دیجیتال , آموزش کلیپسازی  , آموزش فیلمسازی , آموزش هلیشات , آموزش طراحی و روتوش , آموزش طراحی آلبوم شورنالی , آموزش کرین فیلمبرداری ,