آموزشگاه مروارید دانش(نمایندگی انحصاری لگوی آموزشی)

درباره لگو : موسسه الگوی آموزشی ساخت و اندیشه یکتا، نماینده انحصاری LEGO Education فعالیت رسمی خود را از ۱۳۸۵ در ایران آغاز کرده است. این موسسه با بهره گیری از طرح درس های استاندارد بین المللی و با هدف پرورش قدرت خلاقیت و حل مسأله، کلاس های لگو را در سراسر ایران برگزار می کند. هم اکنون ۲۵۰۰۰ دانش آموز در ۱۱ استان کشور و در بیش از ۲۵۰ مرکز آموزشی، در این کلاس ها شرکت می کنند. امید است با یاری و همراهی شما عزیزان قدمی در راستای تربیت فرزندان سرزمینمان برداریم.

آموزش همراه با ساخت: لگوی آموزشی به عنوان بهترین راه کار خلاقیت جهان یک چرخه ۴ قسمی به نام ۴c دارد.

قسمت اول (connect) : برقراری ارتباط و ایجاد چالش و مسأله

قسمت دوم (constract): به وسیله ابزار لگو و براساس خلاقیت شروع به ساخت و حل مسأله

قسمت سوم (contemplate): قسمت تحلیل سازه ها بدون دادن راه حل براساس خلاقیت

قسمت چهارم(continue): طرح یک مسأله عمیق تر ذهنی برای دانش آموزان.

این سیستم برای افراد ۳ تا ۱۶ سال می باشد که از سطح پایه، مقدماتی، پیشرفته برنامه ریزی می شود. در قسمت پایه ۴ تا ۶ سال، در سطح مقدماتی برای نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال، در سطح پیشرفته ۱۲ تا ۱۶ سال

مسابقات

امروزه علم رباتیک به عنوان یکی از علوم نوین و پیشرو در سطح دنیا مطرح است. این علم، پایه بسیاری از تکنولوژی ها در عصر جدید محسوب می شود. به همین دلیل فراگیری آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از راه های ترغیب دانش آموزان به فراگیری این دانش، ایجاد فضاهای رقابتی و برگزاری مسابقات در مقیاس های بزرگ است. برگزاری المپیاد جهانی رباتیک (WRO) از جمله اقداماتی است که شرکت WRO هر سال انجام می دهد و دانش آموزانی که با ربات لگوی آموزشی (NXT) آشنایی دارند می توانند در آن شرکت کنند. مسابقات انتخابی این رویداد مهم، برای انتخاب تیم های برتر و اعزام آن ها به مسابقات جهانی، هر ساله توسط لگوی آموزشی در ایران برگزار می شود.

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، خیابان پشت مخابرات، کوچه امانی، پلاک ۲۳

به مدیریت آقای احمدی سیاهمرد