آموزشگاه موسیقی باغستان

مدیریت استاد احمد نعمت الله زاده


آموزشگاه موسیقی باغستان

🎵موسیقی بیان خوش آهنگ زندگی است🎵

 

 

 

🎵 خدمات آموزشگاه موسیقی باغستان

آموزش سازهای ایرانی و جهانی

برگزاری نشست های موسیقی ماهانه

برگزاری کنسرت های سالانه

کلاس های ویژه بانوان

آموزش تخصصی موسیقی کودک

🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵

🎵 آموزشگاه موسیقی باغستان با نظر به افق های روشن و تلاش جهت ارتقای سطح فرهنگی و موسیقایی نونهالان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ودمیدن روح موسیقی درکالبد تمامی اقشار این مرز وبوم در سال ۱۳۹۲ تاسیس گردید و با تجربیات آموزشی وهنری مدیریت مجموعه فعالیت خود را در محیطی کاملا مسئولانه و صمیمانه به همراه اساتید بنام وبا تجربه کشوری و استانی در باغستان کرج ادامه داد .

 

 

🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵

🎵 هریک از مربیان و اساتید آموزشگاه دارای سوابق آموزشی و اجرائی متعددی مبنی بر تجربه و یا آکادمیک بوده که در امر مهم آموزش و انتقال تجربه یار و یاور مدیریت و راهنمای هنرجویان عزیز میباشند .

🎵 در آموزشگاه موسیقی باغستان آموزش انواع سازهای ایرانی و جهانی در سبکهای کلاسیک و سنتی و پاپ بهمراه آموزش تئوری مقدماتی و پیشرفته موسیقی و آموزش موسیقی الکترونیک و آشنایی با نرم افزارهای موسیقی وکلاسهای آمادگی کنکور هنر موسیقی انجام می پذیرد.

 

 

 

 

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

این آموزشگاه نگاه ویژه ای به آموزش اساسی و پایه ای کودکان (۴ تا ۹ سال ) داشته کمااینکه آموزش موسیقی کودک را به چهار مربی با تجربه ارف سپرده است که مباحث اولیه موسیقی کودک – ساز بلز ساز فلوت ریکوردر – تنبک و دف کودک را به نحو مطلوب به کودکان عزیزمان آموزش میدهند.

آموزشگاه موسیقی باغستان هرساله با کمک و همیاری ایزد توانا و اولیا و هنرجویان پرتلاش ومربیان و اساتید محترم اقدام به برگزاری دو دوره کنسرت های هنر جویی و کنسرت های اساتید مینماید.

این مجموعه به منظور ایجاد انگیزه وتشویق هنرجویان عزیز در این راه بزرگ فرهنگ سازی به کلیه هنرجویان مستعد وپر تلاش پس از پایان هر ترم گواهینامه آموزشگاه و در پایان هر سال طی مراسم ویژه گواهینامه سالانه اهدا میکند .

🎵 به امید روزهای خوب با دل انگیز ترین نغمه های آسمانی🎵

 

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

مدیر مسئول: احمد نعمت الله زاده

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

 

 

 

 

 

 

 

سال ۹۷ همراه با ارکستر نوای وارش . تالار رودکی . تهران .

 

 

 

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

 

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶