آموزشگاه هنری کودک و نوجوان آشیانه 

? برگزاری کلاس های آموزشی هنری برای کودکان و نوجوانان?

? کلاس های آموزش نقاشی برای کودکان و نوجوانان?

? کلاس های آموزش سفالگری کودکان و نوجوانان?

?کلاس های آموزش انگلیسی به کودکان?

?کلاس های آموزش مجسمه سازی به کودکان?

? کلاس های آموزش مجسمه سازی کودکان و نوجوانان?

? کلاسهای مادر و کودک ، کودک خلاق ، مونته سوری?

? دلبندان شما دارای انگشتانی سحرانگیز برای خلق رنگ ها و آفریدن طرح ها هستند. کودکان و نوجوانان ، ارباب لحظه ها و صاحب زمان­ند. کودکان عاشق هر راهی هستند که احساس کنند در آن می توانند کاغذ را آغشته به رنگ و شیئی را متصل به طرح کنند.

? خواه درخششی از این رنگ ها بر روی کاغذ و طرح نقش ببندد، خواه تنها تصویر مبهمی از اشکال و مفهوم بر آنها ظاهر شود، درون آنها را متحول می سازد و دنیای دیگری رو به چشمانشان می گشاید.

? کودکان، حتی از صدای قلم­ مو که از تار و پود کاغذ عبور می کند و هر صدایی برآمده از اثری که برای خلق در دست دارند، غرق لذت می شوند.

?ما اینجا روزای قشنگمون رو باهم تقسیم می کنیم?

? برخلاف بزرگسالان، بیشتر کودکان نوپا و پیش ­دبستانی، کاری را از روی خودآگاهی انجام نمی دهند و بر نتیجۀ خلقشان تمرکز نمی کنند. گاهی برای برخی از والدین، پذیرش این بی نتیجه بودن، سخت است؛ اما والدین باید به خاطر داشته باشند که این سن، برهه ای حیاتی برای فرزندانشان به شمار می آید و در این زمان است که می توانند به رشد ذهنی و تقویت و ارتقاء استعدادهای درونی آنها کمک شایانی کنند و مسیر زندگی و کیفت و چگونگی آن را بسازند؛

? ازاین رو، اجازه دادن به کودکان برای لذت بردن از روند خلق هنری شان در هر بُعد و تصویری، می تواند پاداش بزرگی برای فرزند و خانواده در پی داشته باشد و اگر اجازه داده شود که آنها در لحظه باشند و در لحظه خود را بیان کنند؛ کودکان می­توانند در طولانی ­مدت دستاوردهای شگفت ­انگیزی را کسب کنند.

مدیریت : خانم پناهلو

کلاس های مهارتی برای نوجوانان , کلاس های هنری کودکان , دوره های آموزشی کودکان و نوجوانان , کلاس آنلاین کودکان , انواع کلاس های هنری , آموزشگاه هنری کودک و نوجوان ,