آموزش تخصصی طراحی و نقاشی هنرآفرینان 

? مرکز آموزش جامع و تخصصی طراحی و نقاشی از مبتدی تا پیشرفته

? تکنیک سیاه قلم سبک هایپررئال و فتورئال

? هر ماه ۶ الی ۷ جلسه آموزش و ۳ الی ۴ جلسه کلاس رفع اشکال برگزار می شود.

? مدت زمان هر جلسه آموزشی بسته به محتوای مورد آموزش بین یک الی یک ساعت و نیم متغیر می باشد.

? پاسخگویی سوالات عزیزان در تلگرام

? پشتیبانی تمام وقت تا پایان دوره

? آموزشگاه هنرآفرینان  فعالیت خود را در زمینه آموزش نقاشی آغاز کرده و با هدف تامین نیازهای آموزشی بر این عقیده است که سهم کوچکی در رشد و ارتقای آموزش هنر داشته باشد .

?در این راستا با برگزاری دوره های آموزشی برای تمام سنین سعی در پاسخگویی به علاقه مندان را داشته و در این مسیر همواره نیازمند حمایت و دلگرمی شما هنردوستان و هنرجویان عزیز می باشد.

?دوره های آموزش نقاشی هایپررئال بصورت گام به گام  نقاشی هایپررئال چیست?

درتعریف نقاشی هایپررئال می توان گفت نقاشی است که درنشان دادن جزئیات و ضرافت های موجود در مدل حتی پارا فراتر از عکس میگذارد .   باتوجه به‌ این تعریف درنقاشی هایپررئال هنرمند نقاش بیشترین دقت راصرف نشان دادن و به تصویر کشیدن جزئیات میکند و باید چنان مهارتی داشته باشد که اثری که خلق مینماید .بتواندبا عکس برابری کرده و یا حتی ازعکس نیز طبیعی تر به نظر برسد.

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


مزایای آموزش سیاه قلم
♦️در نقاشی سیاه قلم از مداد کنته و یا زغال برای طراحی استفاده می شود و این سبک از طراحی به دلیل استفاده از رنگ های سیاه و سفید در طراحی بسیار چشم نواز و زیبا می باشد.
♦️در سیاه قلم بر عناصری که نمایانگر نور، روشنایی و سایه پردازی هستند ، تمرکز بیشتری وجود دارد .
♦️هنرمند با استفاده از سیاه قلم و بابهره گرفتن از رنگ های سیاه و سفید ، تکنیک های خارق العاده مورد نیز در نقاشی را پیاده سازی می کند .
♦️بارزترین ویژگی این ابزار ، توانایی آن ها در ایجاد طرح های پایدار و هنری زیبا در انواع خطی ، بافتی و سایه ای می باشد.
♦️با آموزش سیاه قلم میتوانید از اصول و تکنیک های این هنر برای آفرینش آثار هنری بی نظیر بهره ببرید.

اگرباکشیدن وسایه زدن‌ هر یک ازاجزای صورت مشکل دارید میتونید..

ازدوره های آموزشی سیاه قلم استاد پریا آزموده که به صورت ویدیو از۰تا۱۰۰و با توضیحات دقیق میباشد . استفاده کنید .

فرصت رو از دست ندید شما هم میتونید ۱۰۰% یک نقاش فوق العاده شوید.

 

تکنیک ها و روش های طراحی از مدل زنده

طراحی از مدل های زنده در مراحل اولیه دشواری های خاصی خواهد داشت.
تکنیک های طراحی زنده کدام هستند؟
در مدت زمان محدود چه کارهایی باید انجام دهید؟ آیا ظرافت کار را ترجیح می دهید و یا سبکی مخصوص به خود دارید؟
تکنیک های بسیاری برای طراحی های زنده معرفی می شوند، در اینجا شیوه ها و تکنیک های اصلی تکرار شده و کاربرد عمومی آنها شرح داده شده اند.فرقی ندارد که کدام شیوه را برای طراحی خود برگزیده اید، در صورتی که مداوم در کلاس ها و تمرینات آن شرکت داشته باشید، طبیعتا پیشرفت هایی در کار خود خواهید دید،شاید بتوان گفت که تمرین مهمترین شرط پیشرفت می باشد.می توانید در مدت یک دقیقه ۱۰ حالت کوتاه و ۵ تا ۱۰ خالت کوتاه را در طول دو دقیقه تمرین کنید.سپس زمان را به ۵ یا ۱۰ و پانزده دقیقه افزایش دهید.
بلندترین حالت ها در ۲۰ تا ۲۵ دقیقه طراحی می شوند.برخی از تکنیک های طراحی زنده برای حالت های کوتاه و برخی دیگر برای حالت های بلند و یا شاید مناسب هر دو باشند.بهتر است با توجه به زمانی که در اختیار دارید، شیوه های خود را تغییر دهید.

 

 

مدیریت : خانم پریا آزموده 

 

آیدی تلگرام 
@honar_afarinan

?طراحی ابرو

 

 

 

?براي ترسيم ابروها، بايد به جهت و حالت ابروها، ضخامت ابروها، فاصله ابرو از چشم و فاصله ابروها از يكديگر توجه داشته باشيد . ابتدا مسير و حالت ابرو را خيلي كم رنگ مشخص نماييد. با پهناي مداد، سايه ضخيمي متناسب با پهناي ابرو ترسيم كنيد. در جهت رويش موها با نوك تيز مداد، خطوط واضح و حالت دار بكشيد. ابروها را با توجه به مدلي كه در مقابل داريد، ترسيم كنيد. رويش و جهت موها را به دقت بررسي نماييد.

?نکته ای که باید در نظر داشت این است که لازم نیست موهای خیلی ریز ابرو که به سختی قابل دید هستند را بکشید. در ابتدا فقط یک تن خاکستری را اضافه کنید با مداد ۳b. و نقاط سایه دار و تیره را تیره می کنیم. ابروی مردانه تیره تر از بقیه ابرو هاست. همچنین نقطه برجسته ابرو را که نور دریافت می کند باید روشن تر گذاشت. حالا مداد تیزی را برداشته و شروع به کشیدن موها به صورت پرتابی و سریع می کنیم هیچ چیز پیچیده نیست و این موها را کاملا تصادفی بکشید.

?????????

?طراحی مو

 

?طراحی مو به این دلیل سخت به نظر می‌رسد که مدل موی هر فرد قابل تغییر است ، جنس مو کاملا منعطف و حالت پذیر است و به همین علت : محل سایه و نیم سایه و هایلایت ها با تغییر مدل مو تغییر میکند .

?شما با نگاه کردن به یک تصویر واقعی از مو ، می توانید قسمت هایی از مو که در سایه قرار گرفته‌اند را تشخیص دهید و سایه تیره تری بزنید , همچنین قسمت‌های روشن تر مو را با خطوط کمرنگ‌تر هایلایت کنید . با استفاده از مدل‌های واقعی یا عکس مدل ، سریع‌ تر می‌توانید به تجربه مفید در طراحی دست پیدا کنید .

?????????

?طراحی چشم

 

?کشیدن چشم یکی از پایه های آموزش نقاشی است اینکه شما بتوانید چشم های طبیعی بکشید تاثیر بسیاری در طرح و نقاشی کلی شما دارد. بنابر این به آموزش کشیدن چشم با سیاه قلم توجه بسیاری کنید و البته هرچه می توانید تمرین کنید.

?چشم یک عضو بسیار ظریف و زیبایی هر چهره می باشد که از بخش های مختلف تشکیل شده است. از جمله این بخش ها می توان به مردمک، عنبیه، کیسه اشک چشم، چین خوردگی پلک بالا و دیگر قسمت ها اشاره کرد. هر عضو از چهره یک شکل استاندارد دارد و باید آن شکل را برای طراحی چهره یاد گرفت تا بتوان با ایجاد تغییرات کوچکی در آن، شکل مورد نظر را ترسیم نمود.

 

یکی از مهمترین اجزای چهره که در زیبا به نظر رسیدن چهره تاثیر زیاد دارد چشم است و بخشی از چشم که به آن جلوه بسیار زیبا و طبیعی می دهد مژه چشم است اگر می خواهید مژه های زیبا و طبیعی طراحی کنید یک سری اصول و تکنیکها را باید یاد بگیرید و رعایت کنید در یک طراحی چهره سیاه قلم ، مژه ها نقش مهمی را ایفا می کنند، که در زیبایی چشم ها نقش به سزایی دارد؟
برای طراحی مژه قبل از هر چیز باید ابتدا مداد مورد نظرمون رو کاملا با ابزار کاتر بتراشیم و با سمباده کاملا تیز کنیم .
تار موهای مژه های بالا از قسمت بیرونی لثه شروع شده به داخل چشم کشیده و با یک قوس زیبا (همانطور که در عکس و طراحی چشم می بینید) به سمت بیرون از تیره به روشن کشیده می شوند .
به این نکته دقت کنید که تمام خطوط مژه را از روی خط بیرونی لثه شروع کنید نه از قسمت انتهای بیرونی مژه ، و به زاویه خطوط و جهت چرخش هر تار موی مژه به خوبی دقت کنید .
معمولا هر دو ، سه و یا در برخی قسمت ها چهار مژه ای که بر روی خط الثه چشم کنار هم قرار دارند ، در قسمت انتهای به هم می چسبند . و اجرای این نکته به شدت مهم و به زیباسازی مژه ها شباهت طراحی چشم کمک زیادی می کند .

 

???????

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه نقاشی , آموزشگاه نقاشی در گیلان , بهترین آموزشگاه نقاشی در املش , آموزشگاه نقاشی ,