Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

آموزش تخصصی کاشت ناخن ماریا

? مرکز آموزش تخصصی کاشت ناخن “ماریا” برگزاری دوره های آموزشی برای خانمهای محترم را مطابق با مدرنترین روشها و متدهای روز دنیا در زمینه کاشت ناخن با دیزاین های فوق حرفه ای بصورت عملی به همراه جزوات آموزشی به عهده دارد.

? دوره های آموزش کاشت ناخن ماریا، با ارائه دوره های آموزشی گوناگون و جدید همواره پیشرو در امر آموزش تخصصی کاشت ناخن بوده است.

با بهره گیری از بهترین امکانات آموزشی از جمله استفاده از بهترین مواد خارجی برای آموزش کاشت ناخن و فضای مناسب و آرام ، دوره های آموزش کاشت ناخن را با بالاترین سطح ارائه می دهد.

? دوره های آموزشی تخصصی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی ارائه می گرددو بعد از پایان دوره های آموزشی جلسات رفع اشکال با توجه به زمان درخواستی شما برگزار خواهد شد.

? همچنین مرکز آموزشی “ماریا” به دلیل توجه ویژه به امر کیفیت در آموزش در نظر دارد در آینده ای نزدیک همکاری های خود را با مراکز کاشت ناخن در شهرهای دیگر گسترش داده تا بانوان گرامی علاقمند به کاشت ناخن از به روزرترین وبهترین آموزشهای کاشت ناخن و دیزان ناخنآشنا گردند.

عناوین دوره های آموزشی ارائه شده در این مرکز به قرار زیر است:

? مواد شناسی ، ابزار شناسی ، شناخت انواع کاشت ها و انواع شیب ها ، کار تخصصی با تیپ و فرمر ، استفاده صحیح از قلم ها ، رفع اشکالات رایج کاشت ،سوهان کشی اصولی و فرم دهی

? دیزاین های دایم پودر، کاشت گریم ، اصول صحیح صدف سازی ، فرنچ سازی ۳d 4d، بی بی بومر

? شناخت دنیای کاشت ژل ، انواع ژل و عملکرد ان ها ، کاشت ساده و کاشت گریم با ژل روی تیپ و فرمر ، صدف سازی فرنچ ، سوهان کشی و فرم دهی کاشت

? ژل و دیزاین دایم با ژل ، دیزاین های برجسته و حجم دهی ،ژلیش ،کاور ژل ، ژل لاک ، تفاوت انها فرنچ ژل ،شوگرافکت ، ژل فویل

? گل خشک ، گل چینی ، مرمریت ، سیلک ، پر ، ساچمه ، برق ناخن دائم ، فرنچ دائم و …

در صورت نیازبه اطلاعات بیشتر و جهت حضور در کلاسهای آموزشی کاشت ناخن لطفاً با شماره ۰۹۳۶۸۶۷۵۲۵۰ تماس بگیرید .

 

مدیریت: خادمی

 

آموزش تخصصی کاشت ناخن ماریا در تهران,کاشت ناخن ماریا در تهران,آموزش کاشت ناخن حرفه ای در تهران