Address & Contact

Our Address

کرج ،45 متری گلشهر ،خیابان قلندری ، پلاک 7

آهنگری عطایی

?ساخت انواع درب و پنجره

?ساخت نرده راه پله ، حفاظ و درب آپارتمان آکاردئونی

?ساخت انواع پنجره و درب پارکینگ ، نرده دیوار شاخ گوزنی و کله گاوی

?چارچوب پنجره ، کمد دیواری با رنگ و نصب

?حفاظ شاخ گوزنی

?حفاظ شاخ گوزنی و انواع آن ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار است. شما برای محل زندگی یا کار خود به دنبال حفاظی هستید که احتمالا به اندازه ساختمان شما عمر خواهد کرد. حفاظی که با امنیت جان و مال شما و خانواده تان سروکار دارد. بنابراین محصولی را انتخاب کنید که استانداردهای تولید در آن رعایت شده باشد

?حفاظ شاخ گوزنی مانند بسیاری از ابداعات و اختراعات بشر از طبیعت الهام گرفته است. این حفاظ با الهام از راهکاری که خالق هستی برای دفاع در اختیار گوزن قرار داده؛ طراحی و ساخته شده است. حفاظ شاخگوزنی تراکمی از میله های برنده و نوک تیز فلزی است که بصورت نامنظم به هم متصل شده و با ایجاد حجم مناسب روی دیوار و با ارتفاع مناسب , مانع عبور افراد می شود. با توجه به نیاز بازار و همچنین درنظر گرفتن توان مالی , انواع مختلفی از حفاظ های شاخ گوزنی طراحی و ساخته شده است. در نتیجه شما با هر نوع توان مالی میتوانید گزینه ای برای انتخاب داشته باشید.

?حفاظ آکاردئونی

✳️حفاظ آکاردئونی سدی محکم در مقابل ورود افراد غریبه به منزل مسکونی محسوب می‌شوند و از امنیت بالایی برخوردار هستند.

✳️این درب‌های تاشو یک محافظ از جنس آهن و فولاد است که معمولاً به صورت کشویی باز و بسته می‌شود. مهم‌ترین وظیفه این درب، افزایش امنیت محل نصب است اما کاربردهای متعدد دیگری هم دارد.

✳️حفاظ آکاردئونی معمولاً از تیغه‌هایی که به صورت مورب روی هم قرار گرفته‌اند ساخته می‌شود. این درب‌ها در زمان استفاده باز می‌شوند و به عنوان یک محافظ قدرتمند کار خود را آغاز می‌کنند و پس از استفاده، تیغه‌ها به صورت کشویی روی هم جمع می‌شوند تا فضای بسیار محدودی بگیرند. از این رو گاهی به این محصول، درب تاشو هم گفته می‌شود.

✳️جمع‌شدن درب باعث می‌شود از یک سو فضای بسیار کمی را اشغال کند و از سوی دیگر مانع رفت‌و‌آمد آسان هم نشود. همچنین جمع شدن این حفاظ موجب حفظ زیبایی فضا در هنگام استفاده نکردن از آن است.

✳️این تیغه‌ها با استفاده از یک شیوه اتصال به نام پَرچ‌کاری به هم متصل می شوند که بسیار محکم و قابل اعتماد است.

به مدیریت : مرتضی عطایی

 

 

 

 

آهنگری عطایی در کرج , آهنگری در کرج , ساخت انواع درب و پنجره  , حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ آکاردئونی , نرده راه پله , درب پارکینگ , نرده کله گاوی  , چارچوب پنجره , کمد دیواری ,