آینه دکوراتیو دانشی

? فروش و ساخت آینه های تزیینی در اندازه و طرحهای مختلف با سی درصد تخفیف

? آینه دکوراتیو ، شیشه بری ، روشویی

? عرضه آینه های دکوراتیو با طراحی نا محدود و متنوع 

? در دسته بندی ۵ رنگ اصلی

? عرضه با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا

? نصب توسط کادر مجرب

? چسب زیرکار بدون اسید با ماندگاری و بدون خورندگی و تغییر رنگ

? خدمات شیشه با حمل ونقل به همراه نصاب

? عرضه کننده انواع شیشه های دو جداره و تک جداره

? ویترین و قفسه

? پلی کربنات

? بصورت عمده و تک

? خانه بدون حضور آینه، خانه نمی‌شود. همه‌ی ما هرروز با آینه سروکار داریم. حتی اگر سرمان بسیار شلوغ باشد یک نیم‌نگاهی به آن می‌اندازیم و تغییرات چهره و ظاهر خود را با دقت بررسی می‌کنیم. آینه یکی از پرکاربردترین وسیله‌های هر خانه به شمار می‌آید و در فضاهای گوناگونی به کار گرفته می‌شود.

? کاربردهای متنوع آینه
آینه‌ها انواع گوناگونی دارند و با توجه ویژگی‌های منحصر به فردشان در صنایع گوناگون به کار گرفته می‌شوند.آینه های تخت پرکاربردترین نوع آینه هست. این آینه تصویر را با کیفیت اصلی جسم نشان می‌دهد و تغییر در ابعاد آن ایجاد نمی‌کند. در خانه‌ها، آرایشگاه‌ها و مغازه‌ها می‌توان این آینه را مشاهده کرد. نوع دیگر، آینه‌ی محدب نام دارد و تصویر را در کوچکتر از جسم با حوزه‌ی دید وسیعتری نشان می‌دهد. آیتصویر جسم در آینه‌ی مقعر بستگی به فاصله‌ی کانونی دارد و در برخی حالات تصویر اجسام را بزرگتر از جسم نشان می‌دهد و در صنایع ماشین سازی و تجهیزات دندانپزشکی کاربرد فراوانی دارد.

? مدل‌های متنوع آینه
آینه یکی از محصولات مورد علاقه‌ی طراحان برای طراحی و دکور خانه به شمار می‌آید. پیشتر، از آینه بجز خرید آینه شمعدان، آینه بالای روشویی و آینه‌ی قدی استفاده دیگری نمی‌شد. اما امروزه آینه یکی از محصولات دکوراتیو و تزئینی پرطرفدار محسوب می‌شود که با طراحی‌های منحصر به فردی عرضه می‌شوند. آینه‌های چندضلعی، چند تکه به اشکال گوناگون از جدیدترین ترندهای آینه‌ی دیواری به شمار می‌آیند. طراحی آینه با قاب چوبی و قرار دادن آن بالای کنسول از محبوب‌ترین مدل‌های دکوراسیون خانه به شمار می‌آید.

 

 

مدیریت : آقای سید فرج الله دانشی

 

 

کانال آینه دکوراتیو , نصب آینه های دکوراتیو , مرکز فروش آینه های دکوراتیو , قیمت آینه دکوراتیو , زیباترین آینه های دکوراتیو , خرید آینه دکوراتیو ارزان , شیشه بری , آینه روشویی ,