Address & Contact

Our Address

بوکان به طرف میاندوآب، روستای اوچتپه

ماردین صنعت

❇️اتاق سازی ماردین صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه کار و چند صد پروژه موفق برای شرکت های ایران و خاورمیانه ؛ تولیدات خود را با بالاترین کیفیت عرضه نماید و اتاق های پیش ساخته در انواع کاربری برروی کامیون و کامیونت اقدام نموده و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نیاز شما در زمینه های مذکور می باشد

?ساخت انواع اتاق های باری،چوبی فلزی،تمام فلزی،باری کمپرسی

?با مدیریت: آقای رحیم آویژه و اسعد مجیدی فر
?آدرس: بوکان به طرف میاندوآب، روستای اوچتپه

شماره های تماس:

09141220223
09148071363
09388278550

 

اتاقسازی ماردین صنعت ...سازنده انواع اتاق بارهای باری ..باری کمپرس ..مبلی..بغل باز چادری و کمپرسی ..‌.

?تریلی کمپرسی

? تریلی کمپرسی کامیون اتاق‌داری است که تخلیه بار آن به وسیله‌ی دستگاه کمپرس انجام می‌شود. این نوع خودروها که از آن‌ها در فرآیند جاده سازی، ساختمان‌سازی و به طور کلی امور عمرانی استفاده می‌شود دارای ویژگی‌های مختلفی هستند.

? به همین دلیل ابعاد تریلی کمپرسی، ارتفاع تریلی کمپرسی، مشخصات تریلی کمپرسی، ویژگی‌‌‌های تریلی کمپرسی از نظر قدرت حمل بار و … با هم متفاوت است.

? همچنین شرکت‌‌‌های تولید تریلی کمپرسی زیادی در دنیا وجود دارند که این نوع خودروی سنگین خاص را طراحی و تولید می‌کنند. بدون وجود تریلی کمپرسی در یک گروه ساخت و ساز، هیچ کاری از پیش نخواهد رفت.

?از تریلی کمپرسی برای حمل چه بارهایی استفاده می‌شود؟

?حمل‌ و نقل مواد معدنی و غیرمعدنی مانند: ماسه،سنگ گچ، مواد اولیه سیمان، بوکسیت، پوکه معدنی، ماسه بادی، خاک رس، ذغال سنگ، خاک نسوز، جوش کوره خرد شده، قیر طبیعی، آسفالت و …

?مواد فاله کشاورزی مثل: گندم، کنجاله، ذرت،سویا، چغندر، دانه‌‌‌‌های روغنی و …

?ویژگی منحصر به فرد تریلی کمپرسی چیست؟

⚡️تخلیه سریع بار
⚡️بارگیری و تخلیه آسان

?کفی:

?قسمت حمل بار در تریلی‌های کفی بدون بدنه و سقف می‌باشد. از تریلی‌های کفی عمدتاً برای حمل بارهایی مانند تیرآهن، میلگرد و… استفاده می‌شود. کف تریلی‌های کفی از چوب چندلایه، ضدآب باروکش مخصوص ساخته می‌شود که با ورق‌های مسطح و محکم پوشانده می‌شوند. قطعات فلزی تریلر کفی از فلزات با استحکام بالا مانند فولاد ساخته می‌شود که باعث می‌شود توانایی حمل بارهای سنگین را داشته باشند.

? تریلی تیغه:

?تریلی تیغه یا تریلی تیغه دار در قسمت بار به‌وسیله‌ی تیغه یا محوری به دونیمه مساوی تقسیم‌شده است. کاربرد این نوع تریلی‌های برای حمل کانتینرها و تانکرهای گاز و نفت می‌باشد.

 

 

 

اتاق سازی کامیونت , اتاق سازی کامیونت , اتاقسازی ایده آل صنعت , اتاق سازی وانت , اتاق سازی کامیون بوکان ,