Address & Contact

Our Address

کرمانشاه،امام حسین ،جاده سنندج،میدان آناهیتا،کوچه دوم،بهاران،پلاک4

Telephone

اجاره باغ آتلیه رویال عمارت

?لوکیشن های حرفه ای عکاسی عروس،کودک و مدلینگ

?راهنمای انتخاب باغ آتلیه عروسی?

?جست و جو و استفاده از مشاوره برای مناسب ترین انتخاب

گام نخست و البته بسیار مهم برای یک انتخاب مناسب، تحقیق و پرس و جو و تهیه فهرستی از باغ آتلیه ها و عمارت های موجود در شهر شماست. برای این کار می توانید از تجربیات زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند نیز بهره بگیرید. سعی کنید حتما نمونه کار آتلیه ها را ببنید و خوب بررسی کنید. صبور باشید، هر چه نیرو و زمان بیشتری در این مرحله صرف کنید پشیمان نخواهید شد؛ چرا که پیدا کردن یک تیم حرفه ای و کاربلد نه تنها شما را آسان تر و سریع تر به هدف می رساند، بلکه از هدر رفتن زمان و تحمیل هزینه های گزاف بر شما نیز جلوگیری می کند.

?برآورد هزینه باغ آتلیه

نکته مهم دیگری که در انتخاب باغ آتلیه باید به آن توجه داشته باشید میزان هزینه ای ست که مایلید برای خدمات عکاسی و باغ عکاسی بپردازید؛ در مورد میزان هزینه های جانبی تهیه عکس و آلبوم نیز، اطلاعات کافی کسب کنید. سعی کنید همزمان در کنار جست و جو هایی که انجام می دهید، فاکتور هزینه را مد نظر داشته باشید و فراموش نکنید همیشه گران ترین خدمات، بهترین ها و با کیفیت ترین ها نیستند.

?طراحی فضا و کیفیت تجهیزات و خدمات در باغ آتلیه

به یاد داشته باشید در زمان بازدید از باغ آتلیه، به فضا و طراحی های داخلی آن ها خوب دقت کنید. تجهیزات مناسب نورپردازی، کیفیت دوربین، جزییات معماری عمارت و اکسسوری های فضای باغ، همگی در کیفیت و زیبایی نتیجه کار و رضایت مندی شما اثرگذارند. علاوه بر این، عروس و داماد برای عکاسی به آرایشگر حرفه ای نیاز دارند. حضور آرایشگر عروس و داماد در تمام مدت همراه شما، امری ضروری است. بنابراین پیش از انتخاب باغ عکاسی، مطمئن شوید که آرایشگرهای حرفه ای در تمام مدت در کنار شما هستند.

?تجهیزات و امکانات باغ آتلیه

این که باغ آتلیه ای که انتخاب می کنید، دارای فضای سبز زیبا، استخر، عمارت شیک و آلاچیق باشد، دست شما را در ثبت عکس های متنوع و زیبا باز می گذارد. در نهایت این عکس های شما هستند که با ورق خوردن آلبوم، تک به تک در مقابل چشمانتان خاطرات گذشته را زنده می کنند. پس از زیبایی ظاهری و جزییات باغ عکاسی خود غافل نشوید.

?رزرو باغ آتلیه

بعد از در نظر گفتن نکات بالا نوبت آن است که زمان مورد نظر خود جهت عکاسی یا فیلم برداری را با مدیریت باغ آتلیه هماهنگ کرده و فرآیند رزرو باغ عمارت را انجام دهید لازم به ذکر است حتما برای رزرو باغ برای زمان مشخص شده توافقی بین دوطرف تبادل شود تا با خیالی راحت در زمان مورد نظر در محل باغ حضور پیدا نمایید.

به مدیریت:شیرین نجفی

 

 

 

عکاسی , عکاسی حرفه ای در باغ , باغ آتلیه , عکاسی کودک , عکاسی عروس , اجاره باغ آتلیه در کرمانشاه , لوکیشن عکاسی در کرمانشاه , اجاره باغ آتلیه رویال عمارت در کرمانشاه , هزینه اجاره باغ آتلیه در کرمانشاه ,