Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

اجاره کانتینر

انواع کانتینر های سالم و تمیز دست دوم در ابعاد بیست و چهل فوت معمولی و ارتفاع بلند با شرایط و قیمت مناسب در سراسر کشور.

اجاره کانتینر ۲۰ و ۴۰ فوت برای استفاده به عنوان انبار و یا جهت تجهیز کارگاه های عمرانی خدماتی است که کانکس راکو برای متقاضیان این امر ارائه می دهد.

تمامی گزینه های موجود برای اجاره کانتینر از نوع ۲۰ و ۴۰ فوت بوده و دارای انواع استاندارد و ارتفاع بلند می باشد.

که مطابق استاندارد های جهانی حمل و نقل کالابوده و تماما از نوع خارجی و تولید کشور های صنعتی می باشند.

که برای حمل و نقل زمینی و دریایی مناسب بوده و می توان از آنها به عنوان انبار یا کیوسک خدماتی موقت استفاده نمود.

✅کاربرد کانتینر انباری

در بسیار از مواقع وارد کننده تعداد بسیار زیادی از کالایی را وارد می کند که تمام آنها در مغازه یا فروشگاه خود جای نمی شود.

و می بایست محلی را را برای انبار کردن کالای خود داشته باشد و چه انباری بهتر از این جعبه های فولادی که مانند گاوصندوقی نفوظ ناپذیر می باشند.

از دیگر موارد کاربرد آن می توان به انبار کردن محصولات کشاورزی در نوع یخچالی ، انبار کرد لوازم صنعتی و مشین آلات و حتی خودرو های سواری خارجی اشاره کرد.

یک کاربرد دیگر آن نیز برای اثباب و اثاثیه منزل بوده که در ادامه توضیحاتی در رابطه با آن داده ایم.

✅اجاره کانتینر انبار وسایل منزل

در برخی موارد به علت مسافرت های خارجی و یا نقل مکان های طولانی مدت نیاز به فضایی برای نگهداری وسایل خود داریم تا بعد از بازگشت از سفر به آنها دسترسی داشته باشیم.

برای چنین مواقعی چه گزینه ای بهتر و ایمن تر از اجاره کانتینر برای وسایل منزل و جهیزیه عروس

✅اجاره کانتینر انباری

در این حالت شخص برای انبار کردن کالا های خود یک کانتینر را کرایه کرده و در همان محل کالا های خود را برای مدت مشخصی در آن قرار می دهد.

در واقع در این حالت فضای یک کانتینر را اجاره کرده تا اجناس خود را در آن دپو کند.

در این حالت نیز می بایست به نمایشگاه کانکس راکو مراجعه کرده و یک شرحی از کالا هایی که قصد انبار کردن آنها را دارد ارائه کند.

و بعد از پر کردن فرم های لازم نسبت به انتقال کالا های خود اقدام و در پایان درب کانتینر پلمپ می شود.

البته در مدت زمان قرار داد هر زمان که بخواهد می تواند درب آن را باز کرده و اجناس خود را ببیند و اگر نیاز باشد به آنها اضافه و یا تعدادی از آنها را بردارد و مجدادا درب ها توسط کانکس راکو پلمپ می شود.

این خدمات بیشتر مورد استفاده تاجر ها و وارد کنندگان کالا های مختلف است که بعد از ترخیص کالای خود از گمرک و تا آماده سازی زمینه های فروش آن نیاز به یک مکان موقت جهت انبار کردن اجناس خود دارند که اجاره کانتینر در این موارد گزینه خوبی برای آنها می باشد.

 

 

 

کلمات کلیدی

انواع کانتینر – انواع کانتینرهای نو – کانتینرهای دست دوم – کانتینر ۲۰ فوت – کانتینر ۴۰ فوت – کانتینر چادری – کانتینر بی سقف – کانتینر یخچالی

کانتینر بغل بازشو – کانتینر ۶ متری – کانتینر دست دوم – کانتینر شناسنامه دار – کانتینر خالی – کانتینر ۱۲ متری – کانتینر اپن تاپ – کانتینر بدون سقف

کانتینر سالم – کانتینر تمیز – کانتینر برگه مرخصی دار- کانتینر آماده تحویل – کانتینر فروشی – فروش کانتینر – خرید کانتینر – قیمت کانتینر

کانتینر کارکرده – کانتینر مستعمل – کانتینر بیست فوت – کانتینر چهل فوت – کانتینر در تهران- کانتینر در بنادر جنوبی و شمالی – کانتینر حمل کالا

اجاره کانتینر در تهران، اجاره کانتینر در غرب تهران، هزینه اجاره کانتینر ۲۰ فوت، اجاره کانتینر جهت انبار، قیمت اجاره کانتینر، اجاره انبار برای وسایل منزل در تهران، کانتینر اجاره ای در تهران، اجاره کانتینر یخچالی