Address & Contact

Our Address

همدان،شهرک مدنی

Telephone

تاسیسات ساختمان و اجرای لوله های گرمایش از کف عترتی در همدان

?تاسیسات ساختمان 
?اجرای انواع لوله های:تک لایه و پنج لایه،فاضلابی،رادیاتور و گرمایش از کف 
?نصب شیرآلات توکار و روکار  
?نصب روشویی و مخزن آب و پمپ و غیره  
?تاسیسات ساختمان چیست؟

⚡️تاسیسات ساختمان از نیازهای اساسی و مورد نیاز هر ساختمان می باشد. به بیان دیگر ، تاسیسات ساختمان، اجزای حیاتی هر ساختمان را تشکیل می دهند. این سیستم ها مربوط به شرایط حرارتی ، دیداری ، شنیداری و بهداشتی که برای راحتی ، آرامش و آسایش ساکنان ساختمان لازم و ضروری می باشد ، را فراهم می کنند.

?تاسیسات بهداشتی (آب و فاضلاب)

⚡️دو سیستم جابجایی آب در ساختمان وجود دارد که موازی هم فعالیت میکنند . یک شبکه آب آشامیدنی و مصرفی را تامین میکند و دیگری مواد ضایعاتی جمع شده در لوله ها را خارج میکند. تامین آب مصرفی از طریق منبع اصلی آب صورت میگیرد که برای این کار باید بر نیروی جاذبه غلبه کرد تا آب به تمامی نقاط ساختمان برسد.

⚡️سیستم فرعی دیگری در حیطه آب و فاضلاب در ساختمان قرار دارد که هدفش تامین آب گرم مورد تیاز تجهیزات است و از دیگ بخار یا گرم کن استفاده می کند. در سیستم فاضلاب بهداشتی میتوان از لوله های بزرگ تر بهره گرفت زیرا این سیستم بر نیروی جاذبه متکی است و عمل جابجایی سریع تر انجام میشود.

⚡️در این سیستم به دلیل تجزیه ضایعات در لوله ها گازی به وجود میآید که برای جلوگیری از ورود آن به بخش های داخلی ساختمان باید از تله ، سیفون یا آب بند در اتصالات لوله ها استفاده کرد.

?لوله های 5 لایه چه کاربردی دارند؟

⚡️ لوله های آب سرد و آب گرم ساختمان ها: لوله های پنج لایه بیشترین کاربرد را به عنوان لوله های بهداشتی دارند. اگر می خواهید لوله های شما کمتر دچار رسوب و گرفتگی شود توصیه می کنیم از لوله های پنج لایه استفاده کنید.

⚡️ لوله کشی های شوفاژ و رادیاتور: از آنجا که تحمل لوله های 5 لایه در برابر دمای آب بسیار بالا است، این لوله ها گزینه مناسبی برای استفاده در شوفاژ و رادیاتور هستند.

⚡️ سیستم های گرمایش از کف: در سیستم مدرن گرمایش از کف، دما و فشار آب بسیار بالاست به همین دلیل بهتر است از لوله های پنج لایه استفاده شود.• کاربرد در صنایع مختلف: لوله های پنج لایه را می توان در صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی استفاده کرد چراکه مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد شیمیایی از خود نشان می دهند.

⚡️ کاربرد در مصارف پزشکی: کیفیت بالای این لوله ها سبب شده است که بتوان با خیال راحت از آن ها در مصارف پزشکی حساس استفاده کرد.

?گرمایش از کف چیست ؟

⚡️به طور کلی به هر روشی که بتوان از طریق آن گرمایش را از طریق کف ساختمان به همه فضای آن انتقال داد، گرمایش از کف گفته می‌شود. این روش گرمایش به تازگی به خصوص برای ساکنان طبقه اول آپارتمان‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ایران بیشتر سیستم‌های گرمایش از کف آبی هستند و آب گرم از طریق پکیج به داخل لوله‌های تعبیه شده در کف گردش پیدا می‌کند و باعث گرمایش فضا می‌شود.

به مدیریت:جواد عترتی

 

تاسیسات ساختمان در همدان , نصب روشویی در همدان , نصب مخزن آب , اجرای لوله های فاضلابی در همدان , رادیاتور , پمپ آب , گرمایش از کف , لوله تک لایه , لوله پنج لایه , تاسیسات ساختمانی عترتی ,