اجرای خدمات ضدعفونی و ایزوله کردن منازل و مراکز در تهران

✅سمپاشی انواع مکان ها خانه، رستوران؛ اداره جات، مدارس و …. با بهترین پرسنل کاری و بهترین مواد

✅ما همه چیز را در مورد سمپاشی آفات و سوسک ها می دانیم و شما نیز می توانید از اطلاعات زیر استفاده نمایید و آفت مورد نظر خود را از روی تصاویر شناسایی نموده و با عادت ها و راه های مقابله با آنها بیشتر آشنا شوید.

?مجوز وزارت بهداشت 

✅شرکت سمپاشی بهمکان دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان

?سمپاشی انواع اماکن 

✅سمپاشی منازل،رستوران ها،اداره جات،هتل ها، بیمارستان ها، سازمان ها، مدارس و مهدکودک ها ، مزارع و باغ ها توسط سمپاشی بهمکان

?گارانتی صد در صد 

✅باخیال راحت سمپاشی اماکن خود را به ما بسپارید!

?از بین بردن آفات !

?آفات علاوه بر مبارزه با شما ، برای سلامتی و اموال شما در طول سال بسیار خطرناک هستند. سوسک ها، پشه ها و سایر حشرات و جانوران، دارای بیماری های مختلفی می باشند و باید آنها را از خانه دور نگه داشت. مهم نیست که الان چه فصلی است ، حشرات موذی دزدکی برای بدست آوردن غذا ، آب و زیستگاه راحت تر به محل اقامت شما وارد می شوند. دفع حشرات از منزل شما یک رویداد یکباره نیست و این روند باید بصورت هر ساله تکرار شود و کارشناسان مجرب ما شما را برای دفع آفات و حشرات موذی و سمپاشی منزل تان به صورت رایگان همراهی و مشاوره می نمایند.

?کارشناسان سمپاشی بهمکان با آموزش های تخصصی و دستگاه های پیشرفته(دستگاه فوگر) به مقابله با آفات منزل شما می پردازند و راه های ورود آفات و حشرات را شناسایی و چرخه زندگی آنها را مختل می کنند. تکنسین های سمپاشی بهمکان با آموزش های حرفه ای رفتار تمامی آفات همچون سوسک ها ، موریانه ها ، مارمولک ها ، موش ها و… را می دانند و بهترین روش و سمپاشی را برای از بین بردن آفات به کار می برند.

?سمپاشی و مهپاشی و ضدعفونی کردن با مواد ضدعفونی کننده سوییسی مخصوص سارس کرونا ویروس و آنفولانزا و دیگر ویروس ها

?اعزام نیروی متخصص ومجرب به سراسر کشور

?اطلاعیه جدید شرکت سمپاشی بهمکان?

با توجه به شیوع ویروس کرونا شرکت بهمکان تمامی تمهیدات لازم جهت حفظ بهداشت فردی اکیپ اعزامی به محل، (جهت سمپاشی ومهپاشی وضدعفونی کردن ویروس کرونا بامواد سوئیسی مخصوص کرونا ویروس با دستگاه فوگر (مهپاش) )
اعم از ماسک، دستکش، لباس مخصوص، چکمه و… به صورت کامل رعایت می شود و از طرفی تجهیزات سمپاشی و مهپاشی مانند دستگاه فوگر(مهپاش) قبل و بعد از ضد عفونی کردن با مواد ضدعفونی سوئیسی مخصوص ضد ویروس کرونا در جهت حفظ سلامت مشتریان ضدعفونی می شود.

ضدعفونی کردن محیطهای کاری توسط متخصصان این امر، میتواند به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل کار و حتی جلوگیری از انتقال آن به خانه کمک کند، حضور متخصصین ضدعفونی در محیطهای کاری و منازل موجب کاهش استفاده از مواد ضد عفونی شده و هزینه ها را نیز کاهش میدهد. البته با توجه به اینکه در مرحله حساسی از شیوع این ویروس قرار داریم، بهتر است عملیات ضدعفونی ادارات و محیطهای کسب وکار و همچنین منازل به صورت دوره ای انجام شو

مدیریت : مهندس وحید سرتکی -کارشناس بهداشت محیط

http://behmakan.ir/
شماره های تماس و پاسخگویی در تلگرام :
مدیر عامل   ۰۹۱۱۲۸۰۰۳۱۶
کارشناس   ۰۹۳۳۱۱۶۹۱۰۳  و  ۰۹۱۱۵۱۱۱۷۳۸

 

 

 

 

مواد سوئیسی مخصوص کرونا ویروس
عملیات ضد عفونی کردن با دستگاه فوگر و مواد سوئیسی مخصوص کرونا ویروس

 

 

 

 

سمپاشی منازل , ساس , سوسک , مورچه , موش , کک , سمپاشی , ضدعفونی , مهپاشی , تهران , حشرات , ادارات , رستوران , هتل , دامداری , جانوران موذی , اعزام نیرو به سراسر کشور ,  تهران پایتخت کرونا ویروس سارس سازمان سازمان های بزرگ , آفات خانگی , آفات صنعتی , آفات عمومی شرکت , سمپاشی , مهپاشی , ضد عفونی بهمکان , اعزام نیروی مجرب و حرفه ای به سراسر کشور , دستگاه فوگر , مواد سوئیسی مخصوص کرونا ویروس , متخصص بهداشت محیط , انواع حشرات خانگی , جوندگان , موش خانگی , موش بزرگ نروژی , موش سقفی , قارچ ها , منازل مغازه ها ادارات رستوران مدارس مهدکودک انبارها باغ مزارع بیمارستان هتل کشتارگاه ها تمامی مکان ها کارخانه ها , اجرای خدمات سمپاشی و ضدعفونی بهمکان در تهران , اجرای خدمات ضدعفونی و ایزوله کردن منازل و مراکز در تهران , سمپاشی منزل , ضدعفونی کردن منزل , ایزوله کردن منازل , سمپاشی و ضدعفونی بهمکان در گرگان ساری گلستان مازندران تهران ,