Address & Contact

Our Address

خوزستان،سیار

Telephone

اجرای زیرسازی و آسفالت محمدپور

?انواع خدمات پیمانکاری شامل:?
?اجرای زیرسازی و آسفالت
?اجرای جدول و کانیوو
?اجرای سوله
?اجرای سنگ فرش
?اجرای کانال
?اجرای ایزوگام

?شرکت‌هایی که در حوزه پیمانکاری ساختمان فعالیت می‌کنند دارای تیم تخصصی، مهندسان با تجربه و تجهیزات مرتبط هستند. یک پیمانکاردر صورتی می‌تواند پروژه را با حداکثر بهره‌وری ارائه دهد که هر یک از بخش‌‌های کار را به یک گروه بسپارد. به طور مثال تامین مصالح اولیه توسط یک گروه انجام می‌شود و وظیفه تامین ماشین آلات ساختمانی و تجهیزات برای اجرای پروژه نیز بر عهده گروه دیگر است. در این صورت است که یک پروژه پیمانکاری ساختمان با کیفیت بالا به پایان می‌رسد.

?تمام گروه‌هایی که در یک شرکت پیمانکاری با یکدیگر همکاری می‌کنند، به وظایف خود پایبند هستند. همچنین از شرایط قرارداد و تعهداتی که بین دو طرف قرارداد وجود دارد آگاه می‌باشند.

?وظایف پیمانکار ساختمان چیست؟

? پیمانکار ساختمانی یک شخص حقیقی یا حقوقی است که تخصص کافی را در حوزه ساختمان‌سازی، محوطه سازی، نقشه‌کشی ساختمان، معماری، مصالح ساختمان‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها دارد.

? پیمانکار ساختمان باید قدرت تصمیم‌گیری صحیح و سریع داشته باشد و بتواند برنامه‌ریزی دقیق را برای اجرای کامل پروژه ارائه دهد.

? پیمانکار ساختمان موظف است پروژه پیمانکاری ساختمان را در مدت زمان مشخص شده به پایان برساند؛ در غیر این صورت باید تمام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای مواقع اضطراری و وقوع حوادث ناخواسته انجام دهد.

? پیمانکار، فردی منضبط، خوش اخلاق، مدیر و با سابقه درخشان در حوزه تخصصی خود است.

? یک پیمانکار ساختمان باید نگاه فنی به پروژه داشته باشد و در حین انجام پروژه نیز از خلاقیت استفاده کند.

? یک پیمانکار ساختمان باید یک مدیر تحقیق و کارآمد باشد. او باید بتواند پروژه را دقیق و سریع پیش ببرد.

?یک پیمانکار ساختمان وظیفه دارد تیم کاری با تجربه را برای پروژه‌های خود به کار گیرد.

? یک پیمانکار ساختمان موظف است که تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه‌ها صرف کند. همچنین به کارفرما متعهد می‌شود تا بهترین مصالح ساختمانی را برای او فراهم نماید.

? پیمانکاران ساختمانی بر انواع قراردادهای پیمانکاری ساختمان مسلط هستند و می‌دانند که کدام قرارداد برای چه نوع پروژه مناسب است.

? برای پیمانکاری ساختمان در حوزه بازسازی نیاز به پیمانکاران با تجربه‌تری دارید. یک پیمانکار با تجربه تمام موارد بازسازی ساختمان را برای شما تشریح می‌کند.

?آسفالت

آسفالت مخلوط قیر و سنگ ریزه و مواد پالایشگاهی است که سرتاسر خیابان‌ها را می‌پوشاند تا رفت آمد و تردد را برای انسان‌ها راحت کند. این مخلوط که در چند مرحله بر روی جاده‌ها کشیده می‌شود نقش بسزایی در کاهش تصادفات رانندگی دارد زیرا در جاده هایی خاکی چون دارای پستی وبلندی‌‌‌های زیادی هستند باعث از دست دادن کنترل راننده و به وجود امدن تصادف می‌شود.

?انواع آسفالت

آسفالت‌ها با توجه به کاربردی که دارند و با توجه به استفاده ای که از آن‌ها می‌شوند به سه دسته ی آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی تقسیم می‌شوند.

? آسفالت گرم

یکی از معروفترین آسفالت‌ها آسفالت گرم است. در این نوع آسفالت قیر و مصالح ساختمانی در حالی که گرم هستند با هم مخلوط می‌شوند و در همان حرارت ودر همان حالت بر روی زمین کشیده می‌شوند. در این نوع آسفالت مصالح سنگی بیش تر از ۹۰ درصد مخلوط آسفالت را تشکیل می‌دهد.

?آسفالت حفاظتی

آسفالت‌‌‌های حفاظتی همان طور که از نامشان پیداست برای حفاظت استفاده می‌شود. از این نوع آسفالت برای رویه سازی سطح راه‌‌‌های شنی یا آسفالتی استفاده می‌شود. ضخامت این رویه سازی حدکثر ۲۵۵ میلی متر است و عملکرد سازه ای ندارد که جزء آسفالت راه باشد بلکه همان جزء رویه ی محافظتی محسوب می‌شود. در این نوع از آسفالت‌ها از قیر‌‌‌های محلول یا قیر آبه‌ها استفاده می‌شود. آسفالت‌‌‌های حفاظتی برای غیر قابل نفوذ کردن راه‌ها، جلوگیری از بلند شدن گرد و غبار از سطح جاده‌ها، افزایش تاب سایشی راه‌ها و همچنین بهسازی رویه‌‌‌های آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این نوع رویه سازی بدلیل راحتی در اجرا و همچنین نیاز کم به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی در مقایسه با آسفالت گرم بسیار به صرفه تر است.

? آسفالت سرد

نوعی دیگر از آسفالت است که با مخلوط کردن مصالح سنگی با قیر محلول و امولسیون بدست می‌آید این اختلاط قیر و مصالح در درجه حرارت محیط انجام می‌شود و مانند آسفالت گرم نیاز به دمای بالا ندارد. همان در دمای محیط تهیه و در همان دما پخش می‌شود. سنگدانه‌ها در زمان اختلاط با قیرآبه می‌توانند مرطوب باشند ولی در برابر قیر‌‌‌های محلول باید خشک شده باشند آسفالت‌‌‌های سرد را می‌توان حمل کرد و مدت زیادی در انبار نگهداری کرد و بعدا مجددا از آن استفاده کرد. از آسفالت سرد می‌توان در کلیه رویه سازی‌ها استفاده کرد به شرط آنکه تمامی‌استاندار‌‌‌های ترافیک در محل رعایت شده باشد. از آسفالت سرد در قشر‌‌‌های رویه، آستر و اساس قیری برای ترافیک سبک و متوسط استفاده می‌شود و از قشر اساس قیری می‌توان برای ترافیک سنگین و خیلی سنگین استفاده کرد.

به مدیریت:سالار محمدپور

 

 

 

پیمانکاری در خوزستان , پیمانکاری ساختمان , سوله سازی , اجرای ایزوگام , اجرای سنگ فرش , کانال سازی , اجرای جدول , زیرسازی , اجرای زیرسازی و آسفالت محمدپور در خورستان , انواع خدمات پیمانکاری در خورستان ,