اجرای سقف کاذب نوین طرح

?اجرای طراحی داخلی

?نظارت و اجرا

?ارائه خدمات به شما عزیزان افتخار ماست ما مفتخریم با اجرای پروژه های متعدد باعث جلب اعتماد تمام مشتریان گردیم.?
?اعتماد شما افتخار ماست?

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

?داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

?انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?سقف کاذب

?سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توان تاسیسات و سیم کشی‌ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می‌شود که در پایین سقف اصلی نصب می‌شود و عیوب آن را برطرف می‌سازد.

?این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می‌گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می‌کند. سقف کاذب برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی‌‌‌های دکوراتیو و پوشش سیم‌‌‌های تاسیسات کاربرد دارد و در اکثر خانه‌‌‌های امروزی می‌توان نمونه‌‌‌های مختلف آن را مشاهده کرد.

?این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می‌دهد، به همین منظور برای جلوگیری از ایجاد فضایی محدود و تنگ آن را لزوما دیوار به دیوار اجرا نمی‌کنند. امروزه با خلق ایده‌‌‌های جدید، طرح‌‌‌های متنوعی برای سقف کاذب ارائه می‌شود که می‌توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون مورد نظر آن‌ها را انتخاب نمود.

به مدیریت : حسین آبادی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

سقف کاذب نوین طرح در ارومیه , سقف کاذب , اجرای طراحی داخلی در ارومیه , اجرای سقف کاذب در ارومیه , دکوراسیون داخلی , انواع سقف کاذب ,