اجرای سنگ لاشه،اجرای آب نما،سنگ کف،پیمانکاری و محوطه سازی قیومی در دماوند تهران

شماره های تماس:
09196851838

 

?سنگ لاشه 

?سنگ لاشه، سنگی است که نتوان آنرا بعنوان سنگ تزئینی بکار برد، سنگ لاشه ولی قابلیت استفاده جهت ساخت دیواره‌ها و استفاده در ساخت پلها و… را داشته باشد. همچنین در کارخانه‌‌‌های سنگ لاشه از سنگ لاشه برای تولید پودر سنگ استفاده می‌شود.

?عموم سنگهاى ساختمانى که بصورت مالن (سنگ تراشیده و چکش سنگ لاشه خورده) یا اشکال غیرمنظم براى پى ساختمان، دیوار و پایه پل بکار مى روند در ردیف سنگ لاشه قرار دارند. به عبارت دیگر معادن سنگى که سنگ قواره و کوپ نمى دهند بصورت سنگ لاشه مورد استفاده و بهره بردارى سنگ لاشه قرار مى گیرند.

?سنگ ورقه ای 

?سنگ ورقه ای به سنگ هایی اطلاق می‌شود که به طور طبیعی به صورت ورقه در طبیعت یافت می‌شود. این سنگ‌ها در کنار قیمت مناسب خود، کیفیت و استحکام خوبی نیز دارند. از لحاظ قیمت جز ارزان ترین سنگ‌‌‌های  ساختمانی به شمار می‌روند. سنگ ورقه ای معمولا بدون هیچ تغییری مورد استفاده قرار میگیرد. فقط برای برداشت و حمل و نقل ممکن است کمی‌خرد شود یا حین کار به قطعاتی با ابعاد مورد نیاز شکسته شود اما هیچ فرآوری بر روی این سنگ انجام نمیشود. یعنی ساب نمی‌خورد و معمولا برش زده نمی‌شود.

?البته در مواردی ممکن است به خواست مشتری به اشکال خاصی در بیاید اما معمولا در همان شکل ظاهری اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از سنگ‌‌‌های ورقه ای برای کف و یا نمای دیواری  خانه‌‌‌های ویلایی استفاده می‌کنند. بیشترشهرداری‌ها نیز برای کفپوش و پارکت  یا پیادروها به دلیل داشتن دو ویژگی استحکام و قیمت مناسب از انواع رنگ‌‌‌های سنگ ورقه ای استفاده می‌نمایند. سنگ ورقه ای در رنگ‌‌‌های آبی فیروزه ای، سبز، قرمز جگری، قهوه ای سوخته تا روشن، زرد طلایی و لیمویی، کرم استخوانی و … دیده می‌شود.

 

به مدیریت:آقای قیومی

شماره های تماس:
09196851838

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجرای انواع شومینه و باربکیو?
????????????
اجرای انواع آبنما طبق متدهای روز دنیا?
????????????
فروش انواع سنگهای مقاوم در برابر سرما و گرما?
????????????
????????????

 

 

سنگ لاشه , سنگ ورقه ای , اجرای آبنما و شومینه در دماوند تهران , فروش سنگ لاشه در تهران  , اجرای نمای دیوار در تهران , اجرای سنگ لاشه , سنگ لاشه در دماوند , اجرای آب نما , سنگ کف ,  پیمانکاری و محوطه سازی قیومی ,