Address & Contact

Our Address

استان البرز ، شهرستان نظرآباد ، شهرک فرهنگیان ، فرهنگ 16 ، پلاک 8 ، واحد 4

Telephone

اجرای شاتکریت و نصب دیوارهای پیش ساخته تری دی پنل آریا ترک 

? اجرا و نصب شاتکریت و مقاوم سازی بناهای قدیمی شاتکریت آریا ترک

? شاتکریت یا بتن پاشی

? مرحله نهایی در نصب و اجرای تری دی پنل، عملیات شاتکریت یا بتن پاشی می باشد. عملیات شاتکریت بنا بر زمان اضافه کردن آب اختلاط به مخلوط به دو دسته تقسیم می شود:

1- شاتکریت مخلوط خشک : در این حالت مخلوط مصالح سنگی و سیمان از یک طرف به کمک کمپرسور هوا و آب از طرف دیگر به کمک پمپ به سر یک نازل تزریق شده و در محل نازل پس از مخلوط شدن با هم به سطح کار پاشیده می شوند.
این روش برای روکش و کارهای تعمیراتی که ضخامتشان کمتر از ۱۰ سانتی متر است مناسب است. در این روش از سنگدانه های دشت استفاده نمی شود بنابراین این بتن مقاومت فشاری بالایی نخواهد داشت. از طرفی در این روش آب فقط در مرحله ی آخر به مخلوط اضافه می شود به همین دلیل ممکن است آب کافی به همه دانه ها در مخلوط نرسیده و عملیات هیدراته شدن به درستی صورت نگیرد، و در ادامه کار نیز به دلیل نچسبیدن بتن به محل مورد نظر هدر رفت بتن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

2- شاتکریت مخلوط تر : در این روش که در سیستم های تری دی پنل پیش ساخته استفاده گسترده ای دارد مخلوط نهایی بتن به کمک نیروی باد از سر نازل پاشیده می شود. در بتن پاشی محدودیت هایی برای اندازه سنگدانه ها وجود دارد. این محدودیت بر اساس استاندارهای انگلستان 10 میلیمتر است. به عبارتی اگر حداکثر اندازه سنگدانه ها از 10 میلیمتر کمتر باشد به عملیات بتن پاشی، گانایت و اگر بزرگتر باشد شاتکریت گویند.

 

مدیریت : آقای فتح اله علیدوست

قیمت شاتکریت , مشخصات بتن شاتکریت , استاندارد شاتکریت , شاتکریت دیوار , اجرای شاتکریت , شاتکریت چیست ,