Address & Contact

Our Address

گنبد کاووس

اجرای عایق بندی نانو ایزوگام و ترمیم نمای ساختمان ارتفاع کاران معین

? درزگیری نما ، شستشوی نمای ساختمان بدون داربست ، نقاشی نمای ساختمان

? نورپردازی ، نصب بنر و تابلو ، جوشکاری نما

? عایق کاری پلیمری و اکرولیک

? رنگ آمیزی و کنیتکس در گنبد

? ترمیم آجرنمای ساختمان

? مجموعه ارتفاع کاران معین به همراه اکیپ مجرب و ماهر و کار بلد در زمینه ی انواع خدمات کار در ارتفاع آماده ی همکاری و عقد قرارداد با ارگان های دولتی و خصوصی ، مجتمع های مسکونی و تجاری و اداری ، بیمارستان ها و … با قیمتی استثنایی و مناسب می باشد.

? شستشوی نما بدون نیاز به داربست

? پیچ و رولپلاک سنگ نما

? ایزوگام نما

? سیمانکاری نما

?مجموعه ما در اسرع وقت در خدمت و درکنار شما حضور دارد?

? خدمات کار در ارتفاع بدون داربست به روش راپل باعث افزایش سرعت و ایمنی در هر ارتفاعی می‌شود. کوهنوردان صنعتی در ارتفاع بالا با طناب کار می‌کنند. با استفاده از تکنیک‌های دسترسی طناب، متخصصان راپل می‌توانند در بخشی از ساختمان‌ها یا سازه‌هایی که دسترسی به آنها دشوار است، کار کنند.

?متخصصان کار در ارتفاع به روش راپل دارای مدارک حرفه‌ ای مختلف بوده و قادر به انجام کارهایی مانند تمیز کردن، تعمیر و نگهداری ، پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می‌باشند. کوه‌ نوردان صنعتی واجد شرایط و به طور انحصاری با توجه به مقررات ایمنی کار تصویب شده توسط شورای عالی حفاظت فنی و وزارت کار و امور اجتماعی، کار می‌کنند. هزینه‌های کار از طریق برنامه‌ ریزی و پیگیری حین عملیات کاهش می‌یابد و در بسیاری از موارد دیگر نیازی به استفاده جرثقیل و داربست نیست.

مدیریت : آقای یاسر عبدی

 

قیمت نماشویی با طناب , نما شویی , شستشوی نما , سنگسابی , سیمان کاری ورنگ کاری نمای بغل ساختمان جهت پایانکار , نماشویی با راپل , نماشویی با واترجت , پوشش ریزینت و نانو ضدآب و اپوکسی , ساب و جرم گیری موزاییک , اجرای محکم کاری سنگ نما ,