اجرای سقف های تیرچه و کرومیت پیمانکاری هادی

?پیمانکاری هادی
?اجرای سفت کاری و نازک کاری
?اجرای سقف های تیرچه و کرومیت
?اجرای صفر تا صد انواع بناهای ویلایی و آپارتمانی
⚡️پیمانکاری ساختمان چیست ؟

?پیمانکاری ساختمان در یک تعریف ساده و مختصر به تمام فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با حوزه ساخت و ساز یک ساختمان مسکونی، تجاری یا صنعتی در ارتباط است. در این فعالیت، یک شرکت یا یک شخص حقیقی فرایند تهیه مصالح اولیه، حمل و نقل در بخش‌های مختلف، مراحل ساخت و اجرای کامل پروژه را طبق یک قرارداد رسمی و معتبر بر عهده می‌گیرد.

?آنچه در قراردادهای پیمانکاری ساختمان اهمیت دارد، حس مسئولیت‌پذیری و تعهد به تمام مفاد قرارداد است. در قرارداد پیمانکاری، کارفرما تمام آنچه در نظر دارد را به پیمانکار می‌سپارد و از او انتظار دارد با مدیریت بودجه مالی و برنامه‌ریزی دقیق برای انجام تمام کارها بتواند پروژه را در مدت زمان مشخص شده به پایان برساند.

⚡️فونداسیون چیست؟

?فونداسیون، پایین‌ترین قسمت هر ساختمان و یا سازه شهری می‌باشد که در تماس مستقیم با خاک قرار دارد و وزن کل سازه را به زمین منتقل می‌کند. به‌طورکلی، فونداسیون (پی) را می‌توان به دودسته‌ی سطحی و عمیق طبقه‌بندی کرد.

?یک فونداسیون سطحی، وزن سازه را به لایه موجود در عمق کم‌عمق منتقل می‌کند؛ درحالی‌که فونداسیون عمیق، وزن را به لایه عمیق‌تر در زیر سطح زمین منتقل می‌کند.بنای بلندی مانند آسمان خراش یا بنای ساخته‌شده در خاک بسیار ضعیف، احتیاج به خاک‌برداری فونداسیون عمیق دارد. اگر ساختمان ساخته‌شده دارای طرحی برای افزایش ارتفاع باشد، فونداسیون عمیق پیشنهاد می‌شود.

⚡️سقف کرومیت چیست؟

?سقف کرومیت نوعی سقف تیرچه بلوک است که برای ساخت آن از تیرچه فلزی با جان باز استفاده می شود. کرومیت در سازه های فولادی اجرا می شود و نوعی سقف جدید است که از استحکام و یکپارچگی بالا برخوردار می باشد. سقف کرومیت در مقایسه با سایر سقف ها از مزایای بیشتری برخوردار است، از این رو از آن در سازه های مختلف استفاده می شود.

?با استفاده از تیرچه های کرومیت می توان چندین سقف را به طور همزمان بتن ریزی کرد و این کار از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه خواهد بود. تیرچه های کرومیت دارای حالتی ایستاده هستند و نیازی به شمع بندی در زیر سقف ندارند.

به مدیریت:مهدی هادی

 

 

 

 

فونداسیون ساختمان آباد , اسکلت فلزی ساختمان در البرز , پیمانکاری هادی در البرز , سفت کاری و ناز کاری در البرز , سقف تیرچه , سقف کرومیت ,