Address & Contact

Our Address

استان کردستان ، شهرستان دیواندره ، شهرک اندیشه ، خیابان شهید چاکه برائی

Telephone

اجرای لوله کشی داخل ساختمان ژینگه

?اجرای لوله کشی داخل ساختمان?
⚡️نمایندگی لوله کشی جاروبرقی مرکزی داخل ساختمان در دیواندره⚡️
?لوله کشی سنتی آب:

?لوله کشی آب به روش سنتی از قدیم در ساختمان سازی کاربرد داشته و می توان گفت بیشتر ساختمان ها را در گذشته به این روش لوله کشی می کردند. در آن زمان بیشتر از لوله های فلزی برای انجام لوله کشی آب ساختمان استفاده می شد.

?اما با توجه به دلایلی از جمله اجرت بالای نصب به دلیل سختی کار، زنگ زدگی لوله ها در دراز مدت و همچنین سنگین بودن لوله های فلزی اکنون دیگر از این لوله در لوله کشی آب ساختمان استفاده نمی شود.

?لوله کشی انشعابی:

?در لوله کشی آب به طریق انشعابی لوله آب در تمام ساختمان از رایزر اصلی منشعب می شود و تفاوتی در نحوه لوله کشی آب سرد و گرم نیست. در این روش لوله اصلی بعد از اینکه از داخل خیابان وارد ساختمان شد بعد از نصب کنتور مستقیما در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

?شکل استفاده از رایزر اصلی آب در داخل ساختمان در روش انشعابی به این صورت است که برای هر محل مصرف یک انشعاب از سر لوله گرفته شده و در انتها کل مسیر لوله کشی به یکدیگر مرتبط می شوند.

?به همین دلیل است که به این نوع از لوله کشی، انشعابی می گویند. لوله کشی انشعابی را امروزه بعد از منسوخ شدن استفاده از لوله های فلزی با کمک لوله های پلیمری انجام می دهند.

?لوله کشی کلکتوری:

?دلیل نام گذاری این نوع لوله کشی به صورت کلکتوری به خاطر استفاده از وسیله ای به نام کلکتور در این مدل لوله کشی آب در ساختمان است.این نوع لوله کشی مدرن و پیشرفته است و از قوانین لوله کشی سنتی و انشعابی تابعیت نمی کند. چرا که بر خلاف لوله کشی انشعابی می توان این مدل از لوله کشی را در یک ساختمان به صورت جداگانه نیز اجرا کرد.

?در این شیوه رایزر اصلی آب بعد از ورود از خیابان به داخل ساختمانی که قرار است لوله کشی کلکتوری در آن اجرا شود وارد کلکتور می شود. سپس در محل های مختلف بنا بر لزوم مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل در این شیوه رایزر اصلی در داخل کلکتور منشعب می شود.

?جارو برقی مرکزی

✳️جارو برقی مرکزی یه سیستم صنعتی و نیمه ثابت در ساختمان است. این سیستم یک سیستم مکش مرکزی می باشد که به منظور نظافت ساختمان و ارسال زباله ها به محلی دور از محل زندگی ساکنین طراحی و ساخته شده است. به همین خاطر پریزهای مکنده ای در محل های مورد نیاز نصب می شود و توسط  لوله های توکار به یونیت مکنده اصلی متصل می شود که با اتصال یک لوله خرطومی سبک و بلند به پریز ها می توان تمامی نقاط ساختمان را بدون آلودگی محیط و به سادگی نظافت کرد.  واحد برق آن یک بخش ثابت است که معمولاً در زیرزمین، گاراژ یا موتورخانه، تراس، پاگرد و حتی کمد دیواری به همراه ظرف جمع آوری نصب می گردد. ورودی ها بر روی دیوارها در سراسر ساختمان نصب می شوند که به پریز های برق و سایر لوازم جانبی جاروبرقی مرکزی متصل می گردند.

به مدیریت : سالار خالدی

 

 

اجرای لوله کشی داخل ساختمان در دیواندره کردستان , لوله کشی در کردستان , لوله کشی انشعابی در دیواندره , لوله کشی سنتی آب در دیواندره , لوله کشی کلکتوری در دیواندره , جارو برقی مرکزی , نمایندگی لوله کشی جاروبرقی مرکزی داخل ساختمان در دیواندره ,