Address & Contact

Our Address

تهران،دربند،سیار

Telephone

اجرای کلیه امور ساختمانی شرق سمندی دربند تهران

❇️اجرای کلیه امور ساختمانی از جمله:?
?نقاشی

نقاشی ساختمان نه تنها اولین قدم برای زیباسازی ساختمان‌های نوساز، بلکه روشی کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون نیز هست. نقاشی ساختمان می‌توانند تاثیر قابل توجهی روی فضای و روحیه شما بگذارند. به همین دلیل، کمک گرفتن از برترین متخصصان نقاشی ساختمان برای اجرای جدیدترین تکنیک‌های نقاشی ساختمان از جمله نقاشی ساختمان به روش کودکانه یا مدرن، اهمیت بالایی دارد.

?کاغذ دیواری

?رنگ کاغذ دیواری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این رنگ یک کاغذ دیواری است که مشخص می‌کند که آیا شما با توجه به طراحی داخلی فضای مورد نظرتان، می‌توانید آن را انتخاب کنید و یا باید به دنبال نمونه‌‌‌های دیگری باشید. کاغذ دیواری‌ها از حیث رنگ در دسته‌‌‌های ذیل قرار می‌گیرند:

✨کاغذ دیواری با رنگ کاملا فانتزی
✨کاغذ دیواری با رنگ غیر فانتزی
✨کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های روشن
✨کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های متنوع
✨کاغذ دیواری با رنگ تیره
✨کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های کلاسیک و …

?هر کدام از کاغذ دیواری‌‌‌های فوق الذکر دارای کاربرد خاصی بوده که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مد نظر قرار دهید. توجه به این امر لازمه انجام یک خرید مطمئن و اصولی است.

?نمای ساختمان

?نمای ساختمان یکی از مهمترین عناصر بیرونی برای ظاهر ساختمان است. در طراحی ساختمان، طراحی نما به دلیل اینکه مشخص‌کننده چارچوب کار برای دیگر اجزای ساختمان است مهمترین بخش به شمار می‌آید. نمای ساختمان در ظاهر و زیباسازی شهرها اهمیت زیادی دارد.

?عناصر مهم در نماسازی مانند پنجره‌ها، بازشوهای در، مصالح، رنگ، سازه‌های عمودی و افقی، عناصر تزئینی و غیره باید هماهنگی و تناسب خوب را با هم داشته باشند. مصالحی که در طراحی نما استفاده می‌شوند انواع مختلف آجر، سنگ، سنگ‌های تزئینی، سیمانی و گچی می‌باشند.

?در طراحی نمای آجری، آجرهای مورد استفاده در نما با آجرهای مورد استفاده در دیوارها متفاوتند و باید از آجرهای بدون ترک‌خوردگی، شوره‌زدگی و آلودگی‌های شیمیایی استفاده کرد. اجرای نماهای آجری باید در شرایط محیطی مناسب با دما و میزان رطوبت استاندارد انجام گیرد.

?در نماهای سنگی از انواع سنگ‌های قیچی، مرمر و تراورتن می‌توان استفاده کرد؛ اهمیت استفاده از سنگ‌های نمای پردوام و دارای مقاومت بالا در برابر یخ‌زدگی و شرایط نامساعد محیطی مانند نور خورشید، آب و رطوبت، همچنین داشتن بافت مناسب و بدون ترک‌خورده سنگ، عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار، قابلیت اجرا و ترمیم آسان بر روی کلیه سطوح و نیز مناسب برای طراحی نمای ساختمان مهم است.

به مدیریت:خسرو سمندی

 

 

 

 

 

 

 

 

نمای ساختمان , اجرای نمای ساختمان , کاغذ دیواری , اجرای کاغذ دیواری در تهران , نقاشی ساختمان , هزینه نقاشی ساختمان در تهران , انواع نمای ساختمان , انواع کاغذ دیواری , هزینه اجرای کاغذ دیواری , اجرای کلیه امور ساختمانی شرق سمندی دربند تهران ,