بتن ریزی کف ماله پروانه ای برزگر در سراسر تهران

?بتن ریزی لیسه ای کف با ماله پروانه

?بتن سخت به صورت ساده و رنگی و به صورت ملاتی

✳️بتن سخت نوعی از کفپوشهای بتنی می باشد که متشکل از بتن زیرین و پودر پر مقاومت پاشیده شده بر روی بتن است که مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و فرسایش دارد.

✳️بیشترین استفاده از بتن سخت در کف سازی های صنعتی است که با ترافیک شدید و به کارگیری ماشین‌آلات سنگین و سایش ناشی از آنها مواجه هستند . البته این نوع کفسازی با استفاده از رنگدانه‌های متفاومت و امکان شکل یافتن آن به اشکال مختلف هندسی به وسیله قالب‌های طرح دار (استامپی)،می تواند به عنوان یک کف‌پوش تزئینی (Decorative) نیز استفاده شود .

?بتن ریزی با ماله پروانه ای

?بتن ریزی با ماله پروانه ای در واقع سیستمی است که در آن بتن با الیاف و افزودنی ها مکانیزه و تقویت شده و با دستگاه تراز لیزری گسترش یافته است. سرانجام سطح بتن با ماله پروانه صاف و صیقلی می شود.امروزه با توجه به مزایای بتن ریزی با ماله پروانه ای از این روش استقبال بیشتری می شود.

?مزایای بتن ریزی کف با ماله پروانه ای :

1- صاف و میزان کردن سطح بتن به صورت یکپارچه

2- امکان صیقلی کردن سطح بتن برای استفاده بصورت کف سازی نهائی

3- از ترک خوردن سطحی بتن جلوگیری می کند

 

به مدیریت : یداله برزگر

 

 

 

 

 

 

اجرای کفسازی بتن سخت برزگر در پرند تهران  , بتن سخت , بتن ریزی کف ماله پروانه ای در سراسر تهران , بتن ریزی با ماله پروانه ای , مزایای بتن ریزی کف با ماله پروانه ای  , بتن ریزی , کفسازی بتن تهران  , قیمت اجرای کفسازی بتن سخت در تهران ,