اجرای کناف امپراطور

? نصب و فروش انواع کناف:

?کناف سقف

?کناف دیوار

?دیوار جداکننده

?کناف سقف کاذب (آسمان مجازی،کاذب کشسان)

?کناف آشپزخانه

?کناف اتاق خواب

?دکوراسیون امپراطور اجرای انواع خدمات:(کناف.۶۰×۶۰،آسمان مجازی،سقف کشسان،نقاشی،برقکاری،پارکت،کاغذ دیواری،سنگ آنتیک،و….)

❇️کناف چیست؟

با پیشرفت علم در تمامی حوزه ها مصالح ساختمانی نیز دیگر به صورت سنتی استفاده نمی شود و بیشتر از مصالح نوین استفاده می شود. اولین بار در سال ۱۳۷۸ در ایران سیستم ساخت و ساز خشک به نام کناف توزیع شد. کناف در واقع نوعی صفحه به صورت روکش دار گچی است که در قسمت های مختلف مانند سقف های کاذب ، دیوارهای جدا کننده و دیوارهای پوششی استفاده می شود.

❇️مزایای کناف کاری

?سبک بودن کناف کاری کاهش بار ساختمان است و بین ده تا پانزده برابر از مصالح سنتی سبکتر است. با توجه به این ویژگی می توان مقاومت را در برابر زلزله بالا برد و همچنین اگر ساختمان تخریب شود خطرات جانی کمتری دارد.

?نحوه اتصال کناف ها بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی به زیر سازهای فلزی و پروفیلی متصل می شود که این مزیت نیز بر روی بالا بردن مقاومت در برابر زلزله کمک می کند.

?به دلیل سبک بودن وزن کناف ها حمل آنها آسان است و همین امر باعث می شود که سرعت اجرای کار بالا برود.

?یکی از مزیت های اصلی کناف کاری این است که می توانید به راحتی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی دسترسی داشته باشید. این مزیت باعث بالا رفتن طول عمر سازه های کناف می شود زیرا مانند مصالح سنتی گذشته نیاز به خرابکاری ندارد.

?مصالح ساختمانی سنتی معمولا نیاز دارد که بعد از اجرا مدتی را برای خشک شدن کامل آنها صبر کنید این در حالی است که اگر بخواهید دیوار و یا سقف را رنگ کنید باید حداقل زمانی بین ۵ تا ده روز با توجه به شرایط آب و هوایی صبر کنید اما زمانی که از کناف کاری استفاده می کنید می توانید بلافاصله بعد از نصب، رنگ آمیزی کنید و یا حتی کاشی کاری و یا کاغذ دیواری نصب نمایید.

?در زمان کناف کاری از نوار درزگیر استفاده می شود به همین دلیل از ترک هایی که به مرور زمان بر روی دیوار ایجاد می شود دیگر خبری نیست.

?کناف ها یک عایق خوب برای صدا و حرارت هستند به همین دلیل امروزه بیشتر در آپارتمان ها از این مصالح نوین استفاده می شود تا علاوه بر جلوگیری از مزاحمت برای همسایگان در برابر حرارت نیز عایق خوبی باشند. برای اینکه این مزیت تقویت شود از عایق های پلی استایرن و پشم سنگ در بین دو پانل گچی استفاده می شود.

?یکی از مزیت های کناف کاری این است که مانند روش های سنتی دیگر زباله های ساختمانی تولید نمی شود و همین امر علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها باعث حفاظت از محیط زیست می شود.

به مدیریت:آقای یوسفی
09194831915
09393593307

 

 

 

 

 

کناف , کناف کاری در ارومیه ,  اجرای کناف و آسمان مجازی در ارومیه ,  مزایای کناف ,  سقف کاذب ,  انواع سقف کاذب ,  انواع خدمات کناف در ارومیه ,  قیمت اجرای کناف در ارومیه , تایل , آسمان مجازی , اجرای کناف امپراطور در ارومیه , کناف دیوار ,