Address & Contact

Our Address

مشهد ، بلوار مفتح

اجرای کناف رابیتس و دکوراسیون داخلی محتشمی

⚜️ اجرای نرده فرفورژه و آلاچیق محتشمی 

⚜️ طراحی مشاوره و اجرای انواع خدمات کناف و رابیتس کاری و …

طراحی، مشاوره و اجرای انواع کناف و سقف کاذب و سقف‌‌‌های کشسان و دکوراسیون داخلی
طراحی و اجرای انواع نورپردازی، نورمخفی، تایل‌‌‌های 60* 60، شبکه‌‌‌های pvc و دکوراتیو و…..
مجموعه ی دکوراسیون محتشمی با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه ی کناف و دکوراسیون داخلی
با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و به روزترین طرح‌ها و مدل‌ها روز دنیا و تکنولوژی آماده ی خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می‌باشد

آماده همکاری با اماکن تجاری، اداری و مسکونی

⚜️ همان طور که می دانید سقف کاذب کناف سابقه چندانی در ساختمان سازی کشور ما ندارد و به همین دلیل که در میان مهندسان و افرادی که در حال ساخت و ساز می باشند از شناخت خوبی برخوردار نیست. تقریبا تمام سازندگان در تجربیات کاری خود همواره با این سوال مواجه شده اند که کناف بهتر است یا رابیتس ؟

♻️ تفاوت سقف کناف و رابیتس چیست؟

⚜️ کناف به صفحات روکش دار گچی یا گچ برگ ها اطلاق می شود که توسط شرکت کناف تولید می گردد. رابیتس سقف به ورق فولادی مشبکی گفته می شود که در سقف های کاذب ، گچ کاری و گچ بری، و… مورد استفاده قرار می گیرد.

♻️ مزایا و معایب سقف کناف و رابیتس چه مواردی هستند؟

⚜️ مهمترین مزیت کناف سرعت اجرا و مهمترین عیب آن نیاز به نیروی متخصص می باشد. مهمترین مزیت رابیتس مقاومت در برابر زنگ زدگی و مهمترین عیب آن وزن سنگین آن است.

♻️ مقایسه هزینه رابیتس و کلاف چگونه است؟

⚜️ همان طور که ذکر شد از لحاظ ظاهری هزینه این دو نوع سازه برابر است ولی هزینه های جانبی قیمت راویز سقف و گچ نسبت به کناف بسیار بیشتر است.

♻️ مزایای استفاده از سیستم کناف

? مهمترین مزیت استفاده از سیستم کناف را می توان سرعت اجرای بالای آن دانست. به عنوان مثال گچ کاری به چندین روز برای خشک شدن نیاز دارد تا پس از آن بتوان رنگ کاری را شروع کرد ولی این مشکل در کناف وجود ندارد. بنابراین توصیه ما به کسانی که در حال بازسازی خانه بوده و زمان برای آن ها اهمیت دارد این است به هیچ عنوان از سیستم گچکاری استفاده نکنید.

? دومین مزیت مهم کناف هزینه اجرای پایین تر آن می باشد. همان طور که می دانید سقف های متشکل از رابیتس به موادی از جمله گچ، رابیتس، میلگرد و پروفیل نیاز دارد. به این موارد جوشکاری را نیز بیفزایید. بنابراین هزینه اجرای سقف کناف به مراتب نسبت به رابیتس کمتر می باشد.

? از دیگر مزایای کناف می توان به تمیزی کار نسبت به گچکاری اشاره کرد. اجرای کناف به غیر از کمی گرد و خاک دردسر دیگری ندارد ولی گچ کاری اصولا کار کثیفی بوده و پس از اجرا نیازمند تمیزکاری زیادی است.

? از لحاظ میزان مصالح مورد نیاز نیز صرفه با استفاده از کناف است. شاید در ابتدا میزان مصالح مورد استفاده چندان برای شما اهمیتی نداشته باشد ولی برای ساختمان های چند طبقه ، باربری ورق های کناف به مراتب راحت تر از چندین کیسه گچ و سایر مصالح مورد نیاز سقف رابیتس است.

? از لحاظ وزن مرده ، کناف وزن کمتری را نسبت به رابیتس به ساختمان وارد می کند.

? نگهداری کناف در انبار نسبت به مصالح گچ کاری راحت تر می باشد

? در هنگام بازسازی تاسیسات زیر سقف ها، باز کردن کناف بسیار راحت تر از رابیتس است.

♻️ مزایای سقف کاذب رابیتس

? رابیتس به دلیل گالوانیزه بودن دچار زنگ زدگی نخواهد شد. همچنین کیفیت ورق گالوانیزه این محصول نیز بسیار مهم است که در هنگام خرید لازم است به آن توجه نمایید.

? از دیگر مزایای سقف کاذب رابیتس می توان به ایمنی بالای آن در هنگام آتش سوزی اشاره کرد. این مزیت در سقف های یونولیت یا تیرچه مشاهده نمی شود.

? همچنین امکان ایجاد ترک در این سقف ها بسیار کم می باشد. معمولا گچ سقف در محل تیرها به دلایل مختلفی دچار ترک می گردد. با اجرای این نوع سقف تمامی مشکلات ترک خوردگی سقف برطرف می گردد.

? همچنین این سازه امکان ایجاد طرح های زیبا را در سقف فراهم می سازد.

? از دیگر مزایای سقف کاذب رابیتس نیز می توان به عدم نیاز به نیروی متخصص برخلاف سقف کاذب کناف اشاره کرد.

مدیریت:آقای هادی محتشمی 

 

 

عمر کناف چند سال است , رابیتس کاری سقف ساده , کناف کاری سقف , کناف یا رابیتس نی نی سایت , آموزش نصب رابیتس سقف , قیمت راویز سقف پذیرایی , میلگرد رابیتس کاری , رابیتس کاری سقف شیروانی ,