Address & Contact

Our Address

خراسان رضوی ، شهرستان کاشمر ، بلوار جمهوری اسلامی ، نبش جمهوری اسلامی 9

اجرا نصب و طراحی فرفورژه جمالیان

⚡️اجرا ، نصب و طراحی حفاظ پنجره با بیش از 10000 مدل

⚡️ساخت پنجره و درب فرفورژه ،حفاظ و نرده شاخ گوزنی لوکس

⚡️فرفورژه ثامن و درب ثامن

⚡️عرضه محصولات فرفورژه و قوطی کنگره و قطعات چدنی

✔️تولید و پخش گلهای کوره ای ساده و کنگره
✔️ نصب و اجرا گلهای چدنی قوطی کنگره و چهار پهلو
✔️ تولید وپخش گلهای کوره
✔️درب حفاظ و نرده
✔️ گلهای چدنی

?فرفورژه چیست ؟

امروزه با نگاه دقیق تری به درب و پنچره های جدید ساختمان ها حتما متوجه در و پنجره هایی با طرح های گوناگون آهنی که به گل نرده معروف هستند می شوید. به این طرح های مدرن فرفورژه می گویند. طرح هایی که به آهن در دمای بسیار بالا داده می شود.

?عوامل زیادی در محبوبیت زود هنگام فرفورژه در ایران تاثیر گذار بود که به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

?استحکام

با وجود ظرافت و ریزه کاری هایی که این طرح ها دارند بسیار محکم هستند و تغییر شکل نمی دهند. استحکام و عدم تغییر طی سالیان از ویژگی های اصلی این سبک است.

?زیبایی

یکی از اصلی ترین بخش های زیبایی ساختمان ها امروزه همان طرح های فرفورژه است. بر کسی پوشیده نیست که نقش های فرفورژه روی در و پنجره ها بسیار چشم نواز و زیباست.

?تنوع

تنوع در نقش و نگارهایی که با این سبک می توان به آن داد خیال مشتریان را تا حد زیادی راحت کرده است.

?قیمت مناسب

با توجه به ماندگاری و ظریف کاری طرح ها در قیمت های بسیار مناسب ارئه می شوند.

?عدم نیاز به مراقبت

با وجود ترکیباتی مثل چدن و آلومینیوم، این آهن شکل داده شده در مقایسه با سایر آهن های دیگر از مقاوت بالاتری برخوردار است و همین موضوع باعث می شود تا دیرتر دچار زنگ زدگی و اکسید شود.

?حفاظ شاخ گوزنی

✳️حفاظ شاخ گوزنی مانند بسیاری از ابداعات و اختراعات بشر از طبیعت الهام گرفته است. این حفاظ با الهام از راهکاری که خالق هستی برای دفاع در اختیار گوزن قرار داده؛ طراحی و ساخته شده است. حفاظ شاخگوزنی تراکمی از میله های برنده و نوک تیز فلزی است که بصورت نامنظم به هم متصل شده و با ایجاد حجم مناسب روی دیوار و با ارتفاع مناسب , مانع عبور افراد می شود. با توجه به نیاز بازار و همچنین درنظر گرفتن توان مالی , انواع مختلفی از حفاظ های شاخ گوزنی طراحی و ساخته شده است. در نتیجه شما با هر نوع توان مالی میتوانید گزینه ای برای انتخاب داشته باشید.

به مدیریت : حامد جمالیان جابوز

 

 

 

 

اجرا نصب و طراحی فرفورژه جمالیان در خراسان رضوی , فرفورژه , فرفورژه در خراسان رضوی , حفاظ پنجره  , ساخت پنجره و درب فرفورژه در خراسان رضوی , نرده شاخ گوزنی لوکس  , فرفورژه ثامن , درب ثامن ,  قوطی کنگره , قطعات چدنی  ,