اجرا و طراحی نما اسپایدر کرتین وال فین گلس خانه شیشه ای

?آب بندی تعویض شیشه بدون نیاز به داربست و جرثقیل?
?تعویض قطعات?
✨زیر سازی و تعویض شیشه✨
?کار در ارتفاع با طناب?
?نمای اسپایدر فین گلس

✳️با استفاده از نمای اسپایدر فین گلس می توان جداره های تماما شیشه ای بدون هیچ گونه سازه فلزی طراحی کرد. سازه نگهدارنده نمای اسپایدر فین گلس به جای فلز، شیشه می باشد، در نمای اسپایدر فین گلس یک تیغه شیشه ای معمولا دو یا سه لایه لمینیت شده عمود بر صفحه نما در پشت نما قرار گرفته وقطعات نگه دارنده اسپایدر بر روی آن نصب می گردند سپس می توان شیشه های نما را نصب نمود.

✳️نمای اسپایدر فین گلس که یکی از انواع نمای اسپایدر محسوب می شود نیز دقیقا با همین هدف در ساختمان سازی کاربرد دارد. اما مهم ترین دلیل به کار گیری این نوع از نمای اسپایدر فین گلس حذف چهارچوب ها و شبکه های نگهدارنده شیشه می باشد.

✳️در اتصالات نمای اسپایدر فین گلس باله های شیشه ای نقش تعیین کننده را ایفا می کنند. در حقیقت شیشه هم نقش دیواره شیشه ای را دارد و هم سازه ای است که دیواره بر روی ان سوار می شود.

✳️در اجرا و نصب شیشه نمای اسپایدر فین گلس قطعات نگهدارنده اسپایدر روی آن نصب می شوند سپس می توان شیشه های نما را نصب کرد

?مزایا نمای فین گلس

?داشتن نمایی تمام شیشه ای و شفاف بدون معلوم بودن اتصالات فلزی

?روش فین گلس یکی از روشهای اجرای نمای شیشه ای است که این روش بیشتر برای شفاف کردن نما استفاده می شود.

?در نمای شیشه ای اسپایدر فین گلس به جای ستون ها و یا کابل ها که باعث دیده شدن خط و خطوطی می شود از شیشه استفاده می شود.

?نمای شیشه ای اسپایدر با این روش به حداکثر شفافیت خود در نما می رسد .یکی دیگر از مزایای نمای اسپایدر به این روش این هست که ستون ها را می شود از بالا تا نصف ارتفاع کار آورد و در ارتفاعات کم استفاده کرد .

?نمای کرتین وال چیست؟

?نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال، یکی از سیستم‌های نمای مدرن ساختمانی است، که ساختاری خود ایستا دارد. ساختار خود ایستا، به ساختاری گفته می‌شود، که سنگینی وزن بالای شیشه را بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل‌ها و شاسی کشی‌های مربوطه نگه می‌دارد و هیچ گونه بار مرده‌ای را بر ساختمان تحمیل نمی‌کند.

?در واقع نمای کرتین وال یا اصطلاحا لامل، نمایی شیشه‌ای است، که در صورت نصب شدن صحیح، سنگینی حاصل از وزن شیشه‌ها و بار انرژی‌های حاصل از باد، طوفان و بارندگی‌ها، معمولا متوجه پوسته خارجی نمای ساختمان می‌شود و متوجه خود ساختمان نخواهد بود.

به مدیریت : مجید عباسی

آبندی تعویض شیشه بدون نیاز به داربست و جرثقیل

????????????????

فین گلس تمام شیشه

????????????????

 

 

 

اجرا و طراحی نما اسپایدر کرتین وال فین گلس خانه شیشه ای در مشهد , نما اسپایدر کرتین وال فین گلس , نما اسپایدر , قیمت نما اسپایدر کرتین وال فین گلس , اجرای نمای اسپایدر فین گلس در مشهد  ,