فروش و استخراج سنگ تراورتن و سنگ شکلاتی یاوری

ویژگی های سنگ تراورتن

تراورتن یک سنگ رسوبی است که بافت آن دارای خلل و فرج می باشد. این سنگ از قابلیت های منحصر بفردی برخوردار است، از این رو از آن هم در نمای بیرونی و هم در طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود. دوام و طول عمر این سنگ بسیار بالاست از این رو اکثر سازندگان سعی می کنند عمر مفید ساختمان خود را با انتخاب تراورتن افزایش دهند.

در کشور ایران معادن مختلفی برای استخراج این سنگ وجود دارند که از جمله معروف ترین آنها می توان به تراورتن حاجی آباد، تراورتن عباس آباد و تراورتن آتش کوه اشاره نمود. استالاكتيت و استالاگميت دو نمونه سنگ تراورتن هستند که بافت آنها بسیار زیبا و متخلخل است.

سنگ تراورتن شکلاتی

سنگ تراورتن شکلاتی یکی از تراورتن های رنگی پر مصرف در ساختمان سازی در سال های اخیر میباشد . سنگ تراورتن شکلاتی رنگی ثابت در معرض نور آفتاب دارد و تلفیق آن با انواع سنگ های تراورتن سفید و کرم نمایی بسیار زیبا را خلق مینماید .

سنگ تراورتن شکلاتی به صورت تراورتن بیموج و موج دار در ابعاد طولی و اسلب فرآوری میگردد . معدن سنگ تراورتن شکلاتی در اقصی نقاط کشور وجود دارد .

سنگ تراورتن شکلاتی مناسب در نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان و سنگفرش میباشد و درجات ضعیف تر سنگ تراورتن شکلاتی برای تولید جدول سنگی نیز استفاده میشود .

 

به مدیریت:آقای یاوری

✅سنگ مرمریت ژاد دارای رنگ کرم روشن با خطوط ظریف کرم تیره و قهوه ای روشن میباشد.سنگ مرمریت ژاد دارای مقاومت سایشی خوب ، مقاومت فشاری بالا ، تخلخل کم و جذب آب پایین میباشد.کاربرد سنگ مرمریت ژاد هم به عنوان سنگ کابینت و سنگ کانتر همچنین سنگ کف و دیواره میباشد.

✅سنگ مرمریت اسموکی ابری یکی از قدیمی ترین معادن سنگ تزئینی ایران است. مرمریت اسموکی با زمینه آبی کم رنگ و طوسی تا زمینه سفید استحصال میگردد. این سنگ قدرت جذب آب پائینی دارد و در برابر سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار است

✅سنگ مرمریت پرشین پورتورو با زمینه مشکی و رگه های عسلی در هم پیچیده این سنگ را جزء سنگ های لوکس ایران قرار داده است و اکثر سازندگان طراحان ساختمان از این سنگ برای طراحی و دکوراسیون داخلی خود استفاده مینمایند. سنگ مرمریت پرشین پورتورو بصورت تایل و اسلب و با فرآوری سابیده و چرمی تولید میگردد. همچنین از این سنگ برای ساخت اجسام سنگی از قبیل میز ، گلدان ، کنسول و …. استفاده میشود. این سنگ مشابه سنگ مرمریت گلدن بلک پورتورو پاکستان و مرمریت پورتورو ایتالیا میباشد.

✅مرمریت نبیولار دارای زمینه خاکستری رنگ میباشد. سنگ نبیولار به واسطه برخورداری از جنس خوب و درجه یک در همه جا کاربرد دارد از جمله:سرویس بهداشتی،سنگفرش لابی و پذیرایی،کانتر آشپزخانه و…..

✅سنگ سنگ مرمریت دهبید اسپایدر یکی از سنگ های لوکس محسوب می شود. این سنگ در دو رنگ زمینه ای قهوه ای تیره و مشکی موجود می باشد. وجود رگه های زرد و طلایی و طرح عنکبوتی سطح سنگ به زیبایی سنگ می افزاید. سنگ مرمریت دهبید اسپایدر به علت نقش و نگار زیبایش به محض ورود به بازار کشور، جایگاه مناسب و خوبی را از آن خود نموده است. همچنین به دلیل قیمت بسیار مناسب استقبال خوبی از این سنگ در بازار جهانی شده بنابراین سنگ مرمریت دهبید اسپایدر سهم قابل توجهی در صادرات دارد.

✅ سنگ مرمریت مشکی نجف اباد یکی از سنگ مرمریت های مشکی رنگ است که از خطوط سفید نامنظمی بهره مند است . این سنگ جزء قدیمی ترین سنگ های مرمریت مشکی کشور می باشد . از بزرگترین ویژگی ها و مزیت های سنگ مرمریت مشکی نجف اباد براق و صیقلی بودن سطح سنگ می باشد. در تولید سنگ مرمریت مشکی نجف اباد در صورت استفاده از تجهیزات مناسب و اجرای صحیح عملیات ساب ،کیفیت بسیار بالا و زیبایی خیره کننده ای را به همراه خواهد داشت .
کاربرد سنگ مرمریت مشکی نجف اباد در کلیه فضاهای داخلی ساختمان از جمله سنگ فرش لابی ، قاب آسانسور ، کف پارکینگ و مجتمع های تجاری می باشد

✅ سنگ مرمریت مشکی نجف اباد یکی از سنگ مرمریت های مشکی رنگ است که از خطوط سفید نامنظمی بهره مند است . این سنگ جزء قدیمی ترین سنگ های مرمریت مشکی کشور می باشد . از بزرگترین ویژگی ها و مزیت های سنگ مرمریت مشکی نجف اباد براق و صیقلی بودن سطح سنگ می باشد. در تولید سنگ مرمریت مشکی نجف اباد در صورت استفاده از تجهیزات مناسب و اجرای صحیح عملیات ساب ،کیفیت بسیار بالا و زیبایی خیره کننده ای را به همراه خواهد داشت .
✅کاربرد سنگ مرمریت مشکی نجف اباد در کلیه فضاهای داخلی ساختمان از جمله سنگ فرش لابی ، قاب آسانسور ، کف پارکینگ و مجتمع های تجاری می باشد

✅سنگ مرمریت گلدن بلک از زیباترین سنگ های ایران است و دارای زمینه مشکی رنگ با رگه های طلایی و سفید میباشد .در سنگ مرمریت گلدن بلک هر چه قدر رگه های طلایی نازک داشته باشد مورد استقبال قرار میگیرد و هرچقدر از رگه های طلایی بیشتری بهره مند باشد نشان از مرغوبیت سنگ مرمریت گلدن بلک میباشد.امروزه استفاده از سنگ های مشکی در طراحی داخلی ساختمان بسیار رواج یافته است . سنگ مرمریت گلدن بلک با دارا بودن خطوط زیبای طلایی و سفید رنگ در مواردی مانند کابینت، آسانسور، فضای پشت تلویزیون و لابی و … مورد استفاده قرار می گیرد

✅زمینه ی تراورتن کرم ماکو در طیف رنگی کرم تا شکلاتی می­ باشد . سنگ تراورتن کرم ماکو به دو صورت موج دار و بی موج فرآوری می­ گردد.کاربرد سنگ تراورتن کرم ماکو مانند سایر سنگ های تراورتن در نمای اصلی و نمای داخلی ساختمان میباشد. همچنین استفاده از سورت های ضغیف این سنگ برای تهیه جدول سنگی، درپوش استفاده میشود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سنگ , انواع سنگ , سنگ تراورتن , سنگ تراورتن شکلاتی , استخراج سنگ در دلیجان , استخراج سنگ یاوری در دلیجان , کاربرد سنگ شکلاتی , مزایای سنگ تراورتن , تراورتن بیموج , تراورتن موج دار ,