اسکله قایقرانی هجیج

?شرکت خدمات گردشگری،سیاحتی و تفریحی 

⚡️انواع خدمات گردشگری امروزه مورد توجه افراد بسیاری در سراسر جهان قرار گرفته است به طوری که این صنعت به یکی از پول ساز ترین وسود آور ترین صنایع در جهان تبدیل شده است. توسعه این صنعت مشاغل و کسب و کارهای گوناگونی را به وجود آورده و موجب تحولات بزرگی در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شده است. گردشگری شامل خدمات و مشاغل مختلفی می شود.

?گردشگری چیست؟

گردشگری یا توریسم در واقع به مسافرتی گفته می شود که فرد از محل کار و زندگی خود دور می شود و در محلی دیگر برای تفریح، کسب و کار و …اقامت می کند. گردشگر نیز فردی است که فعالیت های گردشگری را انجام می دهد. به عبارتی دیگر به مجموعه فرآیندهایی که صورت می گیرد که شخص گردشگر چند روزی از محل زندگی خود دور باشد و به مسافرت برود گردشگری می گویند.

?انواع گردشگری 

گردشگری دارای حوزه های مختلفی است و هریک از آن ها دارای طرفداران خاصی هستند. از جمله انواع گردشگری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

?گردشگری فرهنگی

این نوع از گردشگری بازدید از جذابیت های فرهنگی مناطق مختلف را هدف قرار می دهد بیشترمورد توجه افرادی است که به جاذبه ها و دیدنی های فرهنگی علاقمند هستند. از برنامه های گردشگری فرهنگی می توان به بازدید از موزه ها، نمایشگاه ها، جشنواره های سنتی، رویدادهای ورزشی و .. اشاره نمود.

?گردشگری ورزشی 

گردشگری ورزشی طرفداران بسیاری دارد و از جمله اهداف و برنامه های آن می توان به برگزاری رویدادهای ورزشی مانند برگزاری بازی های المپیک اشاره نمود.

?اکوتوریسم

این حوزه مخصوص افرادی است که به طبیعت گردی علاقمند هستند و مسافرانی که به جهانگردی می روند در این گروه قرار می گیرند.

?گردشگری تجاری 

یکی از قدیمی ترین انواع گردشگری می توان به گردشگری تجاری اشاره نمود. طرفداران این نوع از گردشگری معمولا افرادی هستند که در نمایشگاه ها و بازارهای خاصی که در مکان های دیگر برگزار می گردد قصد دارند شرکت نمایند و ترجیح می دهند برای این منظور تورهای گردشگری تجاری را انتخاب نمایند.

?انواع خدمات گردشگری 

صنعت گردشگری دارای زمینه های شغلی و خدماتی بسیار متنوعی است که هر کدام از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. از انواع خدمات گردشگری و مشاغل آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

?راهنمای تور

از پر طرفدارترین مشاغل و خدماتی که در صنعت گردشگری وجود دارد می توان به راهنمای تور اشاره نمود که بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. این شغل برای افرادی که به سفر و گشت و گذار علاقمند هستند می تواند انتخاب مناسبی باشد.

?کار در آژانس مسافرتی 

آژانس های مسافرتی از جمله مشاغلی هستند که خدمات گردشگری را ارائه می دهند. این آژانس ها برنامه های تورها وخدماتی که قرار است در طی سفر ارائه دهند را تنظیم می کنند.

 

به مدیریت:آقای شبرنگ

 

شرکت خدمات گردشگری در کرمانشاه , شرکت سیاحتی در کرمانشاه , شرکت خدمات تفریحی در کرمانشاه , اسکله قایقرانی هجیج در کرمانشاه ,  اسکله قایقرانی شبرنگ , پاوه , گردشگری در پاوه , اسکله قایقرانی ,