اقامتگاه بومگردی ترکمن ایل

? خانه بومی ترکمن ایل شامل ۲ اتاق شش نفره، یک اتاق هشت نفره، یک خانه ترکمنی_ یورت ( قره اوی ) ۱۲ نفره و یک ساختمان ۹۰ متری ( دارای ۳ اتاق خواب، یک هال پذیرایی، توالت ایرانی و حمام داخل محوطه ساختمان ) با سرویس کف خواب می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۵۰ گردشگر را دارد. اتاق های شش و هشت نفره هر کدام دارای سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام اختصاصی می باشند اما مهمانان خانه ترکمنی ( یورت ) باید از توالت ایرانی و حمام داخل محوطه بصورت مشترک استفاده نمایند.

? اجرای موسیقی زنده محلی، اسب سواری، بازدید از منطقه گردشگری خالدنبی، آبشارهای اطراف روستا و مزارع سرسبز و حیات وحش منطقه ( با هزینه مسافر ) از جمله برنامه های ویژه ای است که اقامتگاه بوم گردی ترکمن ایل برای مهمانان خود تدارک دیده است.

امکانات و خدمات ارائه شده

? از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی ترکمن ایل برای رفاه مسافران عزیز در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران غیر ایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو وتشک، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( پنکه رومیزی و بخار گازی ) و … اشاره کرد.

? لازم به ذکراست چنانچه مسافران عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از انواع غذاهای محلی و سنتی این اقامتگاه نظیر چکدرمه، بورک، مانتی، پتیر و … سفارش دهند و میل نمایند.

موقعیت جغرافیایی

? روستای بسیار زیبا و سرسبز تمر قره قوزی مرکز دهستان تمران از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله استان گلستان می باشد که در فاصله ۱۶ کیلومتری شمال کلاله قرار دارد

مدیریت:آقای احمدزاده

اقامتگاه بومگردی ترکمن ایل در گلستان , اقامتگاه بومگردی ترکمن ایل , اقامتگاه بومگردی در گلستان ,