اقامتگاه قلعه گردشگری عمو حسین

اقامت ، پذیرایی در محیطی امن ، آرام و دلپذیر

تورگردی

اقامتگاه بوم گردی توران گشت خانه ایست کاهگلی که در روستای بالاقلعه شاهرود قرار گرفته است . پارک ملی توران یکی از جذابیت های این منطقه محسوب می شود . خانه توران گشت یا عموحسین نیز مانند سایر خانه های این روستا به صورت پلکانی ساخته شده است و دارای پله است پس اگر فرزند کوچک یا فرد مسن همراه خود دارید در انتخاب این اقامتگاه دقت کنید. دید زیبای خانه ها به سمت کویر و مزارع کشاورزی اقامت در بوم گردی توران گشت را دوچندان میکند . در این بوم گردی غذاها و نوشیدنی های سنتی و محلی خوشمزه ای برای میهمانان آماده می شود. شب نشینی دور آتش و تماشای اسمان پرستاره شب روستا قطعا اقامتی به یادماندنی را برای مسافران کویر رقم خواهد زد.

ارتباط با سامانه

برای رزرو اقامتگاه بوم گردی توران گشت شاهرود با بیشترین تخفیف می‌توانید به سامانه جامع گردشگری پارمین مراجعه کنید. اقامتی دلنشین به همراه بازدید از زیبایی‌های شهر شاهرود و جنگل ابر سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. همچنین شما می‌توانید برای برنامه ریزی سفر مطابق با سلیقه و بودجه خود با گروه ما ،در ارتباط باشید و ما را در تمامی لحظات سفر همراه خود بدانید.

http://tourangasht.ir

اقامتی منحصر به فرد را در اقامتگاه عموحسین تجربه کنید…..

عموحسین:۰۹۱۲۳۷۳۵۷۹۴

جهت عضویت در کانال کلیک نمائید

???????

 

 

 

به مدیریت: آقای حسین کیقبادی

اقامتگاه بومگردی توران گشت

اقامتگاه قلعه گردشگری عمو حسین

این اقامتگاه به سبک خانه های بومی ساخته شده و نمای داخلی و بیرونی آن کاهگلی می باشد. 2 اتاق با ظرفیت 10 نفر و همچنین یک پذیرایی با ظرفیت 10 نفر به طور کلی اقامتگاه گنجایش پذیرش 30 نفر مهمان را دارد. همه ی اتاق ها به صورت کف خواب هستند و به درخواست مسافران لحاف و تشک در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، سرویس های بهداشتی و حمام نیز به صورت مشترک در قسمتی از حیاط ساخته شده اند. حیاط اقامتگاه دیوار کشی شده و وسعت قابل توجهی دارد و همین امر آن را متفاوت از دیگر قسمت های روستا کرده است. کف حیاط با شن ریزه تزیین شده و در آن میز و صندلی های چوبی قرار گرفته است.

امکانات و خدمات ارائه شده در اقامتگاه

وجود امکاناتی مانند بخاری گازی، کولر، آشپزخانه، گاز و یخچال اختصاصی از ویژگی های قابل توجه این اقامتگاه می باشد. درب اتاق ها رو به ایوانی باز می شود که در مجاورت هر اتاق وجود دارد و گردشگران می توانند برای استراحت و صرف وعده های غذایی از آن استفاده کنند. این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی بوده و از دیگر خدمات ارائه شده ی اقامتگاه می توان به راهنمای گردشگری، که هر دو به صورت رایگان می باشد، اشاره کرد.

در رستوران قلعه غذاهایی مانند خورشت قیمه، قرمه سبزی و آبگوشت در وعده ی ناهار سرو می شود و کتلت، آش محلی، سوپ و کشک بادمجان برای وعده ی شام در نظر گرفته شده است.

اقامتگاه در شاهرود , اقامتگاه بوم گردی شاهرود

????