Address & Contact

Our Address

خراسان شمالی ، اسفراین ، رویین ، محله گبرا

اقامتگاه بومگردی محبت

? اقامتگاه بوم گردی سرای محبت در روستای رویین، شهر اسفراین استان خراسان شمالی واقع شده است. روستای توریستی رویین در ۲۶ کیلومتری شهر اسفراین و ۵۲ کیلومتری شهر بجنورد قرار گرفته است و با قدمتی ۵۰۰ ساله نخستین روستای نساجی کشور می باشد.
روستای رویین به علت بافت پلکانی مانند خود به ماسوله ی این منطقه مشهور شده است و از جمله نقاط خوش آب و هوا و یکی از پر بازدید کننده ترین جاذبه‌ های گردشگری شهر اسفراین می‌ باشد. وجود ارتفاعات بلند، رودخانه‌ های پر خروش دائمی و درختان چنار قدیمی از دیدنی های این روستای سرسبز است. این روستا به روستای شکوفه‌ های سیب نیز شهرت دارد. بافت قدیمی و کوچه‌ پس کوچه های پیچ در پیچ آن نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

? اقامتگاه بوم گردی سرای محبت دارای ۹ باب اتاق سنتی با چیدمانی به سبک و سیاق قدیم و روستایی، پذیرای گردشگران و طبیعت گردان به این منطقه زیبا و بکر می باشد. ظرفیت کلی اسکان و پذیرایی این اقامتگاه ۸۰ گردشگر است و گنجایش اتاق ها ۲ تا ۵ نفر می باشد.

? امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه برای رفاه هر چه بیشتر گردشگران عباتند از راهنمای تور های گردشگری محلی، پارکینگ غیرمسقف اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مشترک، سیستم های سرمایشی و گرمایشی نظیر بخاری و شومینه هیزمی. لازم به ذکر است اتاق های این اقامتگاه فاقد تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی مستقل می باشند.
? همچنین گردشگران در این اقامتگاه می توانند انواع غذاهای محلی و بومی این منطقه مانند آش قلیه، قروتو بجنورد، شله ماش بجنوردی، اُجِز یا اشکنه، قابلی، دنی و دیمه ‌دنی، را در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه سفارش دهند.
? از جمله جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی این منطقه زیبا می توان به دره ییلاقی بیدواز، شهر باستانی بلقیس، پارک ملّی سالوک، آبشار زیبای روستای سست، دریاچه سد شیرین دره، گردشگاه بش قارداش و گردشگاه بابا امان اشاره کرد.

? پیشنهاد ما به شما گردشگران عزیز سفر به این منطقه در فصول بهار و تابستان می باشد زیرا مطلوبیت آب و هوا و طبیعی زیبا سفری خوش و لذت بخش را برایتان به یادگار خواهد گذاشت

مدیریت:آقای محبتی

 

اقامتگاه بوم گردی شیروان , اقامتگاه بوم گردی اسفراین , اقامتگاه در بجنورد , اقامت در روستای درکش , اقامتگاه بوم گردی خراسان شمالی , اقامتگاه بوم گردی بجنورد , بجنورد گردی , اقامتگاه های بوم گردی خراسان شمالی ,