اقامتگاه بومگردی ژین

? اقامتگاه بوم گردی ژین در روستای دولاب، شهر سنندج، استان کردستان قرار دارد. این خانه در دل روستایی سر سبز به قدمت ۹۰۰ ساله با آب و هوایی مناسب که در بهترین فصلش میزبان شمار زیادی از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت می باشد. این خانه ی بومی با ظرفیت کلی اسکان و پذیرش ۶۰ گردشگر، دارای ۱ باب خانه ی سنتی با ۱ باب اتاق ۱۲ متری و یک پذیرایی ۱۵ متری، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه مجزا، یخچال و تلویزیون به همراه سرویس کف خواب می باشد. به علاوه ۱ باب خانه ی دیگر دارای ۱ باب اتاق ۱۲ متری و پذیرایی ۲۴ متری با کلیه امکانات ذکر شده می باشد

? اقامتگاه بوم گردی ژین در روستای دولاب، شهر سنندج، استان کردستان قرار دارد. این خانه در دل روستایی سر سبز به قدمت ۹۰۰ ساله با آب و هوایی مناسب که در بهترین فصلش میزبان شمار زیادی از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت می باشد.

? این خانه ی بومی با ظرفیت کلی اسکان و پذیرش ۶۰ گردشگر، دارای ۱ باب خانه ی سنتی با ۱ باب اتاق ۱۲ متری و یک پذیرایی ۱۵ متری، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه مجزا، یخچال و تلویزیون به همراه سرویس کف خواب می باشد. به علاوه ۱ باب خانه ی دیگر دارای ۱ باب اتاق ۱۲ متری و پذیرایی ۲۴ متری با کلیه امکانات ذکر شده می باشد.

امکانات اقامتگاه بوم گردی ژین

? گفتنی است اقامت در این اقامتگاه همراه با ارائه صبحانه ی محلی شامل نان داغ محلی، مربای خانگی و انواع محصولات دامی، کره و پنیر محلی است. از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به پارکینگ غیرمسقف اختصاصی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامل بخاری نفتی و کولر آبی، وسایل گرمایشی شامل پتو و … و راهنمای تور های گردشگری و محلی اشاره کرد.

? لازم به ذکر است شما گردشگران عزیز همچنین می توانید در با اقامت در این اقامتگاه سنتی و با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه انواع غذاهای محلی نظیر دلمه گوشت، دوینه، دوخوا، شلمین، هالاو، کلانه که همگی با مواد اولیه ارگانیگ و محلی تهیه و طبخ می شود را سفارش و سرو نمایید.

? پیشنهاد ما به شما گردشگران عزیز سفر به این منطقه در بهترین فصلش برای لذت بردن از آب و هوایی خنک و طبیعتی زیبا است، روستای دولاب در فصول پاییز و بهار بسیار دیدنی خواهد بود.

? از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی این روستای قدیمی که در نزدیکی این اقامتگاه قرار گرفته اند می توان کوه اوالان، کوچه باغ های بافت تاریخی روستا، و امام زاده این روستا را نام برد. همچنین عمارت آصف خان وزیری ( خانه کرد )، حمام قدیمی خان، عمارت خسرو آباد، مجموعه تفریحی آبیدر، عمارت سالار سعید ، حمام شیشه و دریاچه‌ ی سد وحدت از جمله دیگر جاذبه های توریستی منطقه سنندج هستند که بازدید از آن ها را نباید از دست بدهید.

مدیریت:آقای خباز بزان

 

 

 

 

 

 

بوم گردی سنندج , اقامتگاه سنندج , اقامتگاه بوم گردی ,