اقامتگاه خانه شهرزاد

اقامتگاه بوم گردی شهرزاد در بافت شهری و تاریخی یزد واقع شده است. این اقامتگاه با قدمت ۶۰۰ ساله، در زمینی به مساحت ۳۸۰ متر و زیربنای ۲۷۰ متر مربع در ۲ طبقه بنا شده و دارای ۹ اتاق اقامتی می باشد. خانه شهرزاد مربوط به دوره ایلخانیان، به صورت حیاط مرکزی و با معماری ۴ ایوانی ساخته شده و از معدود بناهای تاریخی یزد می باشد که دارای چنین
معماری است. با اقامت در این خانه قدیمی، لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

این خانه خشتی با حیاطی با صفا و چیدمان سنتی، دارای اتاق هایی به صورت مدرن با امکانات کامل برای گردشگران است. از ویژگی های منحصر به فرد اقامتگاه بومگردی شهرزاد می توان به موقعیت مکانی آن به دلیل نزدیکی به آب انبار رستم گیو و میدان امیر چخماق اشاره کرد که با چند دقیقه پیاده روی می توانید، این بناهای تاریخی را از نزدیک مشاهده نمایید. همچنین از جاذبه های گردشگری یزد نیز می توان از مسجد جامع، باغ دولت آباد، خانه لاری ها و موزه زرتشتیان نام برد.

نکات مربوط به رزرو این اقامتگاه

✅ تمام طول مسیر تا اقامتگاه آسفالت می باشد.
✅ اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی گردشگران می توانند خودروی خود را در نزدیکی اقامتگاه با خیال آسوده پارک کنند(کنترل با دوربین مدار بسته)
✅ اتاق ها به صورت تخت خواب می باشند و سرویس خواب برای اقامت شبانه فراهم است.
✅ ۸ اتاق اقامتی دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و مابقی اتاق ها بدلیل حفظ معماری سنتی، فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد.
✅ سیستم گرمایشی اقامتگاه پکیج و رادیاتور و سیستم سرمایشی آن کولر اسپلیت است.
✅ اقامت برای کودکان کمتر از ۵ سال رایگان می باشد.
✅ ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه آن ۱۲ ظهر است.

 

مدیریت: آقای خوبانی

 

اقامتگاه خانه شهرزاد در یزد,اقامتگاه در یزد,اقامتگاه سنتی در یزد,خانه بومگردی در یزد,رزرو اقامتگاه در یزد