باغ و اقامتگاه عمو قدرت 

✅مجتمع بوم گردی عمو قدرت در روستای قلعه چه در مینودشت استان گلستان، واقع شده است.

✅این اقامتگاه دارای ۸ باب اتاق و سوئیت با ظرفیت ۴۰ نفر میباشد که سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای اتاق ها مشترک و برای سوئیت ها نیز به صورت کاملا اختصاصی در حیاط خانه واقع گردیده است.

✅غذاهای محلی و مجلسی عموقدرت در میان مردم بومی و مسافران این منطقه طرفداران بسیار زیادی دارد.

✅این اقامتگاه در ارتفاعات جنگل های بکر و آرام گلستان قرار داشته که محیطی بسیار بی نظیر برای گردشگران و عاشقان طبیعت و جنگل ابر فراهم نموده است.

✅واقع شدن اقامتگاه در یک منطقه کوهستانی و جنگلی در ارتفاعات جنگل های گلستان در میان ابرهای بارانی ، زیبایی خیره کننده ای را به این منطقه بخشیده است.

✅توریست های داخلی و خارجی با اقامت در سوئیت های سنتی و بسیار تمیز اقامتگاه میتوانند از سایر جاذبه های گردشگری استان مثل آبشار لوه، آبشار شیرآباد، چشمه گل رامیان ، گورستان خالدنبی، برج قابوس و آبشار کبود وال بازدید و سفر خاطره انگیزی را رقم بزنند.

✅از تور های جانبی اقامتگاه نیز میتوان به تور دوچرخه سواری، کوه نوردی، پاراگلایدر، پارک ملی گلستان، بازدید از گورستان خالد نبی، سوارکاری، بازدید از برج قابوس و اجرای مراسم کنسرت زنده در پایان هفته به صورت دائم اشاره نمود.

✅باغ عمو قدرت رسما آماده پذیرایی از شما دوستان می باشد. جشن تولد، جشن عقد و عروسی و مهمانی های دوستانه با فضای سنتی

✅انواع غذاهای محلی، کباب و غذاهای ایرانی

✳️ ۱۲ باب اتاق و سوئیت
✳️ ظرفیت اقامتگاه ۹۵ نفر
✳️ اقامت با صبحانه نفری ۹۵ تومن
✳️ هزینه اقامت با صبحانه نفری ۱۸۰۰۰۰۰ تومان

به مدیریت آقای امیدزاده

 

سایت رسمی اقامتگاه عمو قدرت

http://amoqodrat.ir

 

سالن غذاخوری

اقامت در سوئیت آرام اقامتگاه عمو قدرت

سوئیت آرام یکی دیگر از سوئیت های مجهز اقامتگاهعمو قدرت است که هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این سوئیت را مشاهده میکنید.

اقامت در کلبه دوستی اقامتگاه عمو قدرت

کلبه دوستی یکی دیگر از اتاقهای مجهز اقامتگاه عمو قدرت است که هزینه اقامت در این اتاق برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این اتاق را مشاهده میکنید.

 

اقامت در سوئیت رعنا اقامتگاه عمو قدرت

سوئیت رعنا یکی دیگر از سوئیت های مجهز اقامتگاهعمو قدرت است که هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این سوئیت را مشاهده میکنید.

اقامت در اتاق ابریشم اقامتگاه عمو قدرت

اتاق ابریشم یکی دیگر از اتاق های مجهز اقامتگاهعمو قدرت است که هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰ هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این اتاق را مشاهده میکنید.

 

اقامت در اتاق نسترن اقامتگاه عمو قدرت

اتاق نسترن یکی دیگر از اتاق های مجهز اقامتگاه عمو قدرت است که هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰ هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این اتاق را مشاهده میکنید.

اقامت در اتاق یکتا اقامتگاه عمو قدرت

اتاق یکتا یکی دیگر از اتاق های اقامتگاه عمو قدرت است که هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰ هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این اتاق را مشاهده میکنید.

اقامت در سوئیت مینو (بهشت) ! بزرگترین و مجهزترین سوئیت اقامتگاه عمو قدرت

سوئیت مینو بزرگترین و مجهز ترین سوئیت اقامتگاه عمو قدرت است که ظرفیتی بالغ بر ۱۴ نفر دارد. هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰ هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این سوئیت را مشاهده میکنید.

اقامت در کلبه عشق ! عاشقانه ترین سوئیتاقامتگاه عمو قدرت

کلبه عشق ! عنوان عاشقانه ترین سوئیت عمو قدرت است که در مرتفع ترین نقطه اقامتگاه قرار گرفته و کاملا از چوب ساخته شده است تا مظهر یک کلبه جنگلی آرام باشد. هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰ هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این سوئیت را مشاهده میکنید.

اقامت در سوئیت ریحان اقامتگاه عمو قدرت

سوئیت ریحان یکی دیگر از سوئیت های مجهزاقامتگاه عمو قدرت است که هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ ۱۸۰ هزار تومان میباشد.

در زیر تصاویری از محیط این سوئیت را مشاهده میکنید.

سوئیت مینو?
سوئیت آوا?
سوئیت آرام?
اتاق کاکتوس?

 

عکس های اقامتگاه

 

اقامت درگلستان، اقامتگاه بوم گردی در مینودشت ، اقامتگاه در مینودشت، اقامتگاه عمو قدرت، اقامتگاه عمو قدرت در مینودشت، اماکن تفرحی گلستان، جاذبه های گلستان، روستاهای گلستان، سفربه گلستان، سکونت درگلستان، غذاهای محلی گلستان