Address & Contact

Our Address

کرج ، هشتگرد

Telephone

امداد خودرو و حمل ماشین های صفر و جرثقیل کفی در کرج البرز

امداد خودرو اتوبان غدیر آبیک، خودروبر نظرآباد، هشتگرد، شهر جدید هشتگرد، و حومه هشتگر، امداد خودرو اهرار

 

شماره های تماس

09128815032

تلفن انتقادات شکایات امداد خودرو و خودروبران یدکش ها استان قزوین 1593 بدون کد شبانه روزی
شکایت از امداد خودرو تقلبی استان قزوین
این گروه مجهزبه:
خودروبرکفی
یدک کش
کفی خودرو
خودروسوار
خودروبرمکانیزه
خودروبرچرخ گیر
خودروبرکفی کش
خودروبرسواری امداد
امدادرسانی جاده ای
ارسال مکانیک سیار
چرثقیل خودروبر
حمل خودرو
خودروبربار
سوخت رسانی به کلیه خودروها
تعویض لاستیک
باطری به باطری
تعویض تسمه
تنظیم موتور
تعویض لنت
تعویض تسمه تایم
میباشد

جرثقیل از۱ تن تا ۵۰تن

ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای سراسری شهری و برون شهری به صورت شبانه روزی

جابجایی وحمل خودرو با اخرین تجهیزات مکانیزه به تمام نقاط کشور با نازلترین قیمت

رضایت مشتری وبدون آسیب به خودروی شما

انجام کلیه خدمات امدادی در سراسر استان و حومه بصورت شبانه روزی.هرکجا به ما نیاز داشتید فقط کافیست یک تماس بگیرید.ما برای انجام وظیفه آماده ایم.

سعی ما بر اینست که هزینه دریافت شده از مشتری متناسب با خدمت انجام شده توسط امدادگر باشد.در صورت هرگونه مشکل با شماره تماس بگیرید تا پیگیری درخواست شما را تا رسیدن به رضایت کامل بر عهده بگیریم و از سوء استفاده‌‌‌های احتمالی جلوگیری بعمل بیاوریم.

?امداد گران ما با سابقه طولانی در امر امداد به هموطنان عزیز در استان مفتخر است ک به درخواست امداد از طرف شما عزیزان برای انجام وظیفه در کمترین زمان خدمت شما حاضر شود و به اعتماد شما خوبان شرکت امداد خودرو مجید خدابنده پاسخ در شان هم استانی‌‌‌های عزیز بدهد.

امداد خودرو یکی از خدماتی ست شرکت‌‌‌های خودروسازی و برخی از شرکت‌‌‌های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می‌گردد

در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم.

در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های خودروبر امداد خودرو انقلاب تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.

✳️خودرو بر در کرج

⚜️خودرو بر در کرج ، یکی از خدمات تخصصی امداد خودرو فوری در کرج به شمار می‌آید که توسط تیم مجرب و متخصص مجموعه ارائه می‌شود. خودروبر سیار در کرج با حضور تیم مجرب امداد، آماده خدمت رسانی به متقاضیانی است که به دلایل مختلف نیاز به خدمات امدادخودرو، خودروبر و یدک کش دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با خودروبر سیار در کرج، با شماره‌‌‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

✳️امداد خودرو در کرج

⚜️امدادخودرو در کرج، نسل جدیدی از وسایل حمل خودرو است که دارای کفی صاف و عاج هایی جهت استکاک با لاستیک خودرو می‌باشند. از خدمات خودروبر در کرج می‌توان به حمل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر، حمل خودروهای لوکس و لاکچری، حمل خودروهای مسابقه، حمل خودروهای تصادفی و حمل خودروهای نیاز به تعمیر اشاره نمود. امدادخودرو در کرج، با مجهز بودن به جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات حمل خودرو، کلیه خودروها را جهت انتقال به مراکز تعویض پلاک، مراکز بیمه، تعمیرگاه‌ها و نمایندگی خودرو پشتیبانی می‌کند

⚜️امداد خودرو در کرج، با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان، در زمینه انتقال خودروها با استفاده از ماشین‌‌‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین فعالیت می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات امداد خودرو در کرج و اعزام نیرو به محل در کوتاه ترین زمان، با شماره‌‌‌های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

✳️خودروبر ارزان در کرج

⚜️خودروبر ارزان در کرج، علاوه بر ایمن بودن خودروبر در حمل و نقل حرفه ای خودرو، هزینه‌‌‌های مناسب و کمی‌را برای مشتریان و متقاضیان در نظر می‌گیرد. از مزایای استفاده از خودروبر ارزان در کرج ، سرعت بالای اعزام نیروی متخصص به محل، ارائه خدمات تخصصی به متقاضیان، امنیت بالای انتقال خودرو، استفاده از تجهیزات مدرن خودروبر و هزینه مناسب انتقال خودرو می‌باشد. حمل خودروبر ارزان در کرج برای ماشین‌‌‌های سبک شامل وانت نیسان، وانت پراید و وانت می‌باشد. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات خودروبر ارزان در کرج دارید، با شماره‌‌‌های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

⚜️خودروبر , یدک کش خودرو با توجه به استفاده روز افزون از خودرو، به ویژه خودروهای دارای تکنولوژی پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی و گسترش شبکه جاده ای تا دورترین نقاط کشور و همچنین توسعه چشمگیر صنعت خودرو کشور، ایجاد سازمان منسجم و کارآمد در زمینه امدادرسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان، یک الزام ضروری و قطعی می‌باشد.

⚜️لذا خواهشمند است در صورت نیاز به امداد در مواقعی که خودرو قابلیت حرکت نداشته باشد و یا در صورت حرکت خسارت بیشتری به آن وارد شود، و یا جهت اطلاع از جزئیات هزینه‌ها و خدمات مشمول امداد در هر ساعت از شبانه روز با شماره تماس مرکز امداد در کرج تماس حاصل فرموده و از خدمات امداد آن بهره مند گردید

به مدیریت :مجید خدابنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امداد خودرو کرج , امداد خودرو استان کرج , امداد جاده ای کرج , خودروبر کرج , امداد استان کرج , امداد سراسری کرج ,امدادخودرو هشتگرد ، امداد خودرو و حمل ماشین های صفر و جرثقیل کفی در کرج البرز , خودرو بر در کرج , خودرو بر ارزان در کرج ,خودروبر کفی در نظر آباد و هشتگرد و حومه , خودروبر در کردان , خودروبر درکوهسار , خودروبر در نمکلان , خودروبر در چندار , خودروبر در تنکمان , خودروبر در بختیار , خودروبر در چهارباغ , خودروبر در سهیلیه , خودروبر در تهران دشت , خودروبر در سرخاب , خودروبر در قوهه , خودروبر در کیانمهر , خودروبر در حصارک , خودروبر اتوبان غدیر , خودروبر شهرک صنعتی البرز , خودروبر نظرآباد  , خودروبر آبیک , خودروبر هشتگرد , خودروبر اشتهارد , خودروبر ساوجبلاغ , خودروبر چهارباغ , امداد خودرو اتوبان غدیر آبیک , امدادخودرو اهرار , خودروبرکفی  , یدک کش , کفی خودرو , خودروسوار , خودروبرمکانیزه , خودروبرچرخ گیر , خودروبرکفی کش , خودروبرسواری امداد , امدادرسانی جاده ای , ارسال مکانیک سیار , چرثقیل خودروبر , حمل خودرو , خودروبربار , سوخت رسانی به کلیه خودروها , تعویض لاستیک  , باطری به باطری , تعویض تسمه , تنظیم موتور , تعویض لنت , تعویض تسمه تایم ,