امداد خودرو مرصاد کار

? خدمات رسانی به صورت شبانه روزی در سراسر تبریز

? حمل خودروهای معیوب و خودروهای سبک و سنگین به تمام نقاط با پیشرفته ترین دستگاهای امدادی کفی خودرو بر و نیسان های چرخگیر تمام هیدرولیک

?تعمیرات تخصصی در محل و عیب یابی و راهنمایی تلفنی برای مشتریان گرامی

? حمل خودرو به کشورهای همسایه و حمل خودروهای لوکس

? امداد خودرو مرصاد با۱۰سال سابقه مجموعه ی معتمدی برای شما خواهد بود.

? همکاران ما در امداد خودرو مرصاد در سریع ترین زمان در کنار شما خواهند بود.

? امداد خودرو مرصاد با کادری متخصص و آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

? ما برای شما بهترین خدمات را به ارمغان می آورید تا خدمتی ماندگار برایتان به یاد بماند.

?هدف ما رضایتمندی مشتری و حداکثر کیفیت 

❇️ امداد خودرو یکی از خدماتی است که شرکت های خودروسازی و برخی از شرکت های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می گردد.

❇️ در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم.

❇️ در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

به مدیریت:امیر رضا آذرمنش

https://www.mersadcar.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

امداد خودرو , خدمات امداد خودرو در تبریز , خدمات امداد خودرو در محل , امداد خودرو شبانه روزی , امداد خودرو مرصاد کار در تبریز , خدمات امداد خودرو در تبریز , هزینه امداد خودرو در تبریز , تعمیرات و حمل انواع خودرو , امداد خودور سیار ,