خودروبر و چرخگیر و کفی خودرو سوار

?حمل و نقل انواع خودروهای ایرانی و خارجی معیوب و تصادفی به تعمیرگاه و مراکز بیمه

?حمل با نیسان یدک کش مجهز به دستگاه چرگیر با کفی خودروبر با نازلترین قیمت و کمترین زمان ممکن در سراسر کشور

?امداد انواع ماشین های خارجی و ایرانی

?جابجایی و حمل خودرو با اخرین تجهیزات مکانیزه به تمام نقاط کشور با نازلترین قیمت

?ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای سراسری شهری و برون شهری به صورت شبانه روزی

?رضایت مشتری وبدون آسیب به خودروی شما

?دارای کادری مجرب و فنی

?امداد خودرو یکی از خدماتی ست شرکت های خودروسازی و برخی از شرکت های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می گردد

?در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم.

?در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

?در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های امداد خودرو و یدک کش سیار اطلس تماس حاصل نموده، تا امدادگران ما به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.

به مدیریت : امیرعلی مجیدی

 

 

 

 

 

امداد خودرو و مکانیکی در تبریز , امداد خودرو در تبریز , امداد خودرو و یدک کش سیار اطلس , یدک کش در تبریز , خودروبر در تبریز ,