امداد خودرو و یدک کش و خودرو بر ستارفام

 

💥پنجر گیری در محل انجام می‌شود💥

📞تماس سریع کلیک کنید

 

🔺تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز 

ارائه خدمات حمل ونقل جاده ای سراسری کشوری شهری وبرون شهری به صورت شبانه روزی

✅حمل و جابه‌جایی خودروی شما بدون هیچ گونه آسیب دیدگی

✅تعمیر اساسی کلیه خودرو های ایرانی و خارجی در محل با کادر مجرب و کار آزموده

✅مکانیکی سیار و تعمیرگاه مرکزی

✅جابجایی وحمل خودرو با اخرین تجهیزات مکانیزه به تمام نقاط کشور با نازلترین قیمت

✅تعمیر خودرو های ایرانی و وارداتی

✅مجهز به یدک کش هیدرولیکی

✅شهری وبرون شهری (با بیمه مسئولیت و بیمه بار نامه)

✨مجهز به دستگاه تست دیاگ و دستگاه تست دینام و باطری هوشمند کلیه خودرو های ایرانی و خارجی✨

🌟چرا نباید به امداد خودرو‌های غیرمعتبر اعتماد کنیم؟

امروزه با افزایش تقاضا برای تعمیر، امداد و سرویس خودرو‌ها، امداد خودرو‌های نامعتبر بسیاری روی کار آمده‌اند که علاوه بر نداشتن تخصص کافی در این حوزه، با طلب هزینه‌های بسیار بالا از رانندگان با استفاده از قطعات بی‌کیفیت سبب بروز آسیب‌های جدی در خودرو‌ها می‌شوند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تماس‌هایی از سوی امداد خودرو‌های متفرقه داشته باشید که با درخواست مبالغ بالا قصد سودجویی و کلاهبرداری از شما را دارند. استفاده از خدمات امداد خودرو‌های متفرقه و غیر معتبر کار بسیار اشتباهی است و می‌تواند پیامد‌های جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

( پس مراقب خودتان و خودروتان باشید)
(اعتماد شما سرمایه وافتخار ماست)
🚗خودرو بر در تبریز 

🔹🔸خودرو بر در تبریز ، یکی از خدمات تخصصی امداد خودرو فوری در تبریز به شمار می‌آید که توسط تیم مجرب و متخصص مجموعه امداد خودرو و یدک کش و خودرو بر ستارفام  ارائه می‌شود. خودروبر سیار در تبریز با حضور تیم مجرب امداد، آماده خدمت رسانی به متقاضیانی است که به دلایل مختلف نیاز به خدمات امدادخودرو، خودروبر و یدک کش دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با خودروبر سیار در تبریز ، با شماره‌‌‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

🚗امداد خودرو در تبریز 

🔹🔸امدادخودرو در تبریز، نسل جدیدی از وسایل حمل خودرو است که دارای کفی صاف و عاج هایی جهت استکاک با لاستیک خودرو می‌باشند. از خدمات خودروبر در تبریز می‌توان به حمل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر، حمل خودروهای لوکس و لاکچری، حمل خودروهای مسابقه، حمل خودروهای تصادفی و حمل خودروهای نیاز به تعمیر اشاره نمود. امدادخودرو در تبریز، با مجهز بودن به جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات حمل خودرو، کلیه خودروها را جهت انتقال به مراکز تعویض پلاک، مراکز بیمه، تعمیرگاه‌ها و نمایندگی خودرو پشتیبانی می‌کند.

🔹🔸امداد خودرو در تبریز، با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان، در زمینه انتقال خودروها با استفاده از ماشین‌‌‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین فعالیت می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات امداد خودرو در تبریز و اعزام نیرو به محل در کوتاه ترین زمان، با شماره‌‌‌های امدادخودرو در تبریز، در سایت تماس حاصل فرمایید.

🚗یدک کش در تبریز 

🔹🔸یدک کش در تبریز، خودروهایی با قدرت و نیروی کششی زیادی است که جهت انتقال انواع خودروها به نمایندگی و تعمیرگاه در نظر گرفته می‌شود. انواع دستگاه‌‌‌های یدک کش در تبریز شامل یدک کش متحرک و متصل می‌باشد. یدک کش در تبریز از کابل مقاومی‌استفاده می‌کند که قادر است بدون آسیب رسانی به خودرو، وزن‌‌‌های متفاوتی از انواع خودرو را تحمل و جا به جا نماید. کابل دستگاه یدک کش در تبریز در برابر ساییدگی و پوسیده شدن در سرما دارای مقاومت بالایی بوده و با امنیت بالایی، خودرو را نگهداری می‌نماید.

🚗جرثقیل خودروبر در تبریز 

🔹🔸جرثقیل خودروبر در تبریز، وقتی خودرو شما خراب می‌شود، چه می‌کنید؟ اولین فکری که به ذهن برخی از افراد می‌رسد، استفاده از جرثقیل خودروبر می‌باشد. آنها با توجه به مدل ماشین و نوع خودرو خود از خدمات امدادرسانی خودرو استفاده می‌کنند. در بسیاری از کشورها، برای جابه جایی خودروهای آسیب دیده در تصادفات و حوادث گوناگون از جرثقیل خودروبر تبریز استفاده می‌کنند.در صورتی که از جرثیل خودروبر در تبریز برای حمل خودرو خود استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

 

 امداد خودرو تبریز , امداد خودرو همیار , امداد خودرو , امداد خودرو در تبریز , مکانیکی سیار , جابجایی و حمل خودرو , امداد خودرو تبریز  ,  امداد خودرو و یدک کش و خودرو بر ستارفام در تبریز , شماره امداد خودرو , امداد خودرو سایپا تبریز ,  امداد خودرو تبریز  , امداد خودرو ایران تبریز ,  امداد خودرو ام وی ام تبریز  , شماره امداد خودرو ایران خودرو تبریز ,  امداد خودرو خواجه , شماره امداد خودرو تبریز , امداد خودرو زنجان تبریز , امداد خودرو سهند تبریز, خودروبر تبریز , شماره خودروبر تبریز , یدک کش تبریز , شماره یدک کش تبریز ,  امداد خودرو تبریز ,  شماره تلفن یدک کش تبریز , خودروبر تبریز ,  جرثقیل حمل خودرو تبریز , حمل خودرو از تبریز به تهران ,  امداد خودرو تبریز  , باربری خودرو تبریز ,  امداد خودرو فنی کارا , امداد خودرو شبانه روزی تبریز , جرثقیل نیسان تبریز ,  یدک کش در تبریز , امداد خودرو فنی کارا , شماره تلفن جرثقیل در تبریز , امداد ,خودرو شبانه روزی تبریز , جرثقیل حمل خودرو تبریز , جرثقیل نیسان تبریز , شماره تلفن یدک کش تبریز , امداد خودرو تبریز ,