Address & Contact

Our Address

اصفهان ، شهر جدید بهارستان ، فاز 1 ، خیابان الفت ، مابین چهارراه ایثار و فلکه ولیعصر ، جنب زبان گویش ، املاک فراز

املاک فراز

بنام خداوند خورشید و ماه که دل را بنامش خرد داد راه

? سابقه مدیریت بیش از چندین سال در منطقه و برخورداری از کادری تحصیلکرده و با تجربه و دارای بالاترین میزان ارتباط با سازندگان و ساکنین منطقه و همچنین فایلینگی قوی همواره این هدف و خط مشی را مد نظر داشته است که در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی امور ملکی متقاضیان بوده و یک دوست آگاه و یک مشاور ملک و حقوقی متخصص و امانت دار در حفظ اطلاعات کلیه مراجعین و متقاضیان خود باشد. حضور مداوم بیش از چندین سال به عنوان یک مشاور ملکی خود گواهی فعالیت موثر و مفید ما در منطقه می باشد که به آن افتخار میکنیم و سرمایه ای ارزشمند برایمان است

? معتقدیم همواره صداقت کوتاه ترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به هدف میباشد?
مشاور شما در امور خرید فروش رهن و اجاره
پیش فروش ، مشارکت در ساخت

مدیریت:آقای بهرام

تفکیکی طبقه دوم ۱۰۳متر سه بر نور با پارکینگ مسقف و انباری ۵سال ساخت تکمیل امکانات به روز قیمت۳۷۰میلیون تومان ???
یک طبقه ویلایی فاز یک محله شش ۲۱۰متر زمین داره ۱۶۰متر ساخت مفید سه خوابه سند شش دانگ دارد وموقعیت زمین شمالی درب به حیاط در محیطی آرام و دلنشین و با یک حیاط بسیار عالی وخوب به قیمت یک میلیارد تومان میباشد??
طبقه اول بر الفت دفتر کار اداری یک خوابه ۶۲متر قیمت ۳۰۰میلیون تومان ?

آپارتمان تفکیکی از۶واحد یک واحد طبقه اول سه خوابه مستر دار متراژمفید۱۵۰متر با پارکینگ مسقف و انباری در پشت بام با سند شش دانگ تک برگی واقع در بهارستان فاز یک محله شش به قیمت ۶۵۰میلیون تومان ??????

آپارتمان تفکیکی از۶واحد یک واحد طبقه اول۱۱۸متر مفید سه بر نور دو خوابه مستر دار با پارکینگ مسقف و انباری در پشت بام با سند شش دانگ تک برگی واقع در بهارستان فاز یک قیمت ۵۵۰میلیون تومان????

آپارتمان تفکیکی از ۶واحد یک واحد طبقه همکف با ۱۲۲متر مفید دو خوابه با ۱۰۰متر حیاط اختصاصی در نفررو در حیاط به سمت پارک و مرکز خرید با پارکینگ مسقف و انباری در پشت بام سند شش دانگ تک برگی واقع در بهارستان فاز یک محله شش قیمت ۶۵۰میلیون تومان????

آپارتمان تفکیکی از ۵واحد یک واحد طبقه اول آسانسور دار تکمیل شیک ۱۰۳متر مفید با پارکینگ مسقف و انباری در پشت بام واقع در بهارستان فاز دو بلوک ۲۲۲قیمت ۳۸۰میلیون تومان با سند شش دانگ فوق العاده شیک????

زمین ۱۸۰متر جنوبی واقع در بهارستان فاز دو دستور تهیه نقشه برا سه طبقه ۵۵۰میلیون تومان?????

که در حال حاظر یه سفت کاری مثبت ۶۰داخل عکس مشخص قدیمی دارد

 

آموزش مشاور املاک , مشاور املاک , موزش کار در مشاور املاک , نام مشاور املاک , وضعیت کار در مشاور املاک , بهترین مشاور املاک , مشاور املاک مبتدی , آزمون مشاور املاک ,