انبار فروش عمده ام دی اف امید

?فروش انواع :

?پارکت ، لمینت ، پارکت چوب، پارکت ضد آب ، پارکت ضد خش ، ام دی اف

⚜️نمایندگی فروش پارکت و لمینت آرتا⚜️

✨سایت خاوران بازار چوب ایران (انبار امید)✨

?پارکت آرتا لمینت آرتا

پارکت لمینت آرتا ساخت ایران و محصول گروه صنعتی آرتا می باشد، پارکت آرتا یکی از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار می باشد و با ستاندارد AC4 تولید و به فروش می رسد.

?قیمت پارکت آرتا

قیمت پارکت آرتا بسیار رقابتی بوده و نسبت به سایر رقبای هم تراز خود، دارای قیمت مناسب تری می باشد، با توجه به این که قیمت محصول در میزان فروش آن تاثیر مستقیم دارد، از این رو این برند توانسته بخش اعظم بازار را در اختیار خود بگیرد.

?کاربرد پارکت آرتا

پارکت ارتا در منازل مسکونی، شرکتها و ادارات و همچنین فروشگاه ها و اماکن تجاری قابل استفاده می باشد و از دوام خوبی نیز برخوردار خواهد بود.

?ام دی اف

?در ساخت این تخته که یکی از انواع فرآورده های مرکب چوبی است، از الیاف چوبی یا سایر مواد لیگنوسلولزی استفاده می شود. این الیاف همان عناصر یا سلول های تشکیل دهنده ساختار چوب هستند که توسط روش های مختلف از چوب جداسازی می شوند و در مرحله اول به صورت مجموعه ای تحت عنوان تشک الیاف درآمده و در مرحله بعد با فشرده شدن بصورت تخته نهایی در خواهند آمد.

?ام دی اف چه کاربردهایی دارد؟

?با توجه به این که می‌توان انواع روکش چوبی و غیر چوبی با رنگ و طرح‌های مختلفی را روی ورقه‌های ام دی اف قرار داد، می‌توان از آن در مواردی مثل کابینت آشپزخانه، انواع میز نهارخوری، میز مطالعه، انواع سرویس خواب و وسایل آن مانند تخت، میز آرایش، کمد، پاتختی و…، کتابخانه، انواع پارتیشن و… استفاده کرد.

?مزایای ام دی اف

?ام دی اف یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه به حساب می‌آید؛ چرا که تولید آن نسبتا ارزان بوده و قیمت آن نسبت به قیمت تمام شده ورقه چوبی پایین است.

?برای تولید ام دی اف از خرده چوب‌های بازیافتی استفاده می‌شود و به همین دلیل نیز با استفاده از ام دی اف می‌توان به حفظ محیط زیست و درخت‌ها کمک کرد.

?با توجه به امکان استفاده از روکش در ام دی اف ها، می‌توان آن‌ها را در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید کرد و به عبارتی تنوع رنگ و طرح در ام دی اف ها بالا می‌باشد.

?سطح ام دی اف صاف بوده و همین امر نیز باعث می‌شود که چسباندن مواد دیگر روی آن کاری راحت باشد.

?مواد شیمیایی استفاده شده در ام دی اف باعث مصونیت آن در برابر آسیب آفاتی مانند موریانه می‌شوند.

?ام دی اف با قرار گرفتن در برابر گرما سرما تغییر شکل نداده و منبسط یا منقبض نمی‌شود.

?شکل دادن به ورقه ام دی اف آسان‌تر از شکل به دادن به ورقه‌های چوبی است و همین امر نیز یکی دیگر از علت‌های تنوع شکل و طرح ام دی اف است.

?یکی دیگر از مزایای ام دی اف این است که انواع روکش به راحتی بر روی ورقه‌های ام دی اف متصل می‌شوند و همین امر نیز باعث می‌شود که بتوان آن را به شکل چوب طبیعی درآورد.

?لمینت

✳️پارکت لمینت یکی از انواع پارکت‌های چوبی بسیار معروف و رایج است که در سراسر جهان استفاده می‌شود. پارکت لمینت از چوب درختان تهیه می‌شود و تنوع رنگی بسیار گسترده‌ای دارد. پارکت لمینت از پارکت تمام چوب مقاوم‌تر است و نسبت به آب و اجسام تیز هم حساسیت کمتری دارند، البته پارکت‌های چوب در صورت مراقبت و نگهداری تا چندین دهه دوام دارند. برای تمیز کردن آن‌ها به‌راحتی می‌توانید از جاروبرقی و انواع تی استفاده کنید. این محصول با تنوع گسترده‌ای که دارد تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و قیمت ارزان‌تری هم از پارکت تمام چوب دارد.

?پارکت چوبی

✳️پارکت چوبی یکی از انواع کف‌پوش‌های لوکس و خاص است که قیمت بسیار بالایی هم دارد. این نوع کف‌پوش از کنار هم قرار گرفتن قطعات کوچک چوب تشکیل می‌شود. پارکت‌های چوبی از چوب درختانی همچون گردو و افرا تهیه می‌شوند و عمر بسیار طولانی دارند. مهم‌ترین ویژگی آن‌ها، سازگاری با محیط‌ زیست است.

به مدیریت : حسن زهره وندی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

انبار فروش عمده ام دی اف امید در تهران , ام دی اف , پارکت , لمینت , پارکت چوب , پارکت ضد آب , پارکت ضد خش , ام دی اف , انبار فروش عمده ام دی اف در تهران , قیمت ام دی اف , نمایندگی فروش پارکت و لمینت آرتا ,