اپل استور میری 

?فروشگاه اپل میری ?

? فروش تمامی محصولات اپل?

? مرکز تخصصی تعمیرات اپل?

? ارائه تمامی خدمات مربوط به کمپانی اپل?

? فروش تخصصی لوازم جانبی ایفون?

? iphone
⌚️ applewatch
? Airpods
? mac
? accessories

 

? اپل یکی از بزرگترین شرکت‌های چند ملیتی در زمینه تولید کامپیوتر و گجت‌های همراه است که امروزه از آن به عنوان اولین شرکت بیلیون دلاری یاد می‌شود. این شرکت توسط استیو جایز و استیو وزنیاک در دی ماه ۱۳۵۵ تاسیس شد و این دو در ابتدا نام شرکت را Apple Computer نهادند. لوگو این شرکت به شکل یک سیب گاززده است که شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.

? امروزه محصولات این شرکت بسیار گسترده‌تر از چیزی است که در چند سال قبل وجود داشت. شرکت اپل به دلیل تولید گوشی‌ آیفون بسیار محبوب و شناخته‌ شده است. قیمت گوشی آیفون نسبت به سایر برندها بیشتر است چراکه امروزه از آن به عنوان یک محصول لاکچری یاد می‌کنند.

? آخرین گوشی تولیدی این شرکت در سال ۲۰۲۰، گوشی آیفون ۱۱ پرومکس است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی بین طرفداران خود دست‌و‌پا کند. البته سری ۱۱ پرو و پرومکس این گوشی، برای اولین بار سه دوربین را به همراه داشتند که کیفیت خارق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دادند.

? شرکت اپل پس از عرضه گوشی آیفون 6S تصمیم گرفت قابلیت ضدآب بودن را به گوشی‌های خود اضافه کند و تمامی گوشی‌های عرضه شده پس از این مدل دارای قابلیت ضدآب هستند.

? محصولات شرکت اپل به آیفون ختم نمی‌شوند و سایر محصولات آن عبارتند از : *اپل واچ *مک بوک ایر *مک بوک پرو *آیپد *مک پرو *ایرپاد *آی مک ( imac) *و لوازم جانبی این محصولات است.

? تنوع بسیار زیاد محصولات این شرکت باعث شده تا طیف وسیعی از کاربران جذب این محصولات شوند. یکی از قابلیت‌ها و نکات تمایز محصولات این شرکت با سایر شرکت‌ها، سیستم‌عامل سبک و به اصلاح User Friendly در تمامی این محصولات است که به یکی از برگ‌های برنده این شرکت در بازار تبدیل شده و حتی بسیاری از کاربران به این مورد اشاره دارند که کار کردن با محصولات این شرکت راحت است و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان کار با آن‌ها را فراگرفت.

مدیریت : آقای سید محمد حسین میری

 

 

انواع لوازم جانبی اپل ?

 

فروشگاه اپل در کرج , نمایندگی رسمی فروش گوشی اپل در کرج , اپل استور , فروشگاه اپل , اپل استور در کرج , اپل استور در فردیس کرج , فروشگاه اپل در کرج ,