بازرگانی تردمیل و مکمل رستمی

✅ ١-فروش انواع تردمیل
✅ ٢-فروش انواع دوچرخه ثابت و دوچرخه سواری
✅ ٣-فروش انواع دستگاههای بدنسازی باشگاهی وخانگی
✅ ۴-فروش انواع مکملهای اورجینال سفارش اروپایی
✅ ۵-فروش انواع تیشرت -ساک ورزشی -شیکر

 

مدیریت: آقای سردار رستمی

 

 

***************

بیشتر بدانید

?نوع حرکت اسکات را با توجه به سابقه ورزشی، هدف و رشته ورزشی ای که در آن فعالیت دارید انتخاب کنید. در حالیکهپاورکارها و پرورش اندام کاران اسکات کامل و نیمه را در غالب برنامه هاشون می گنجونن، رزمی کارها و دونده های سرعت و پرتابگرها شاید باید بدنبال اسکات یک چهارم یا سایه باشند و والیبالیستها و دروازه بانان بدنبال اسکات نیمه و پاباز و …

?اسکات حرکت منحصر به فردی که در زمان اجرایش قریب دویست عضله درگیر می شود. حرکتی که تنها پس از چهار ست اجرا تا واماندگی، سطح تستسترون و هورمون رشد را تا سیصد درصد افزایش می دهد! حرکتی که بالاترین متابولیسم را حین اجرا دارد و حتی از حرکاتی مانند پرس پا و هاک پا ، دوازده درصد متابولیسم بالاتری دارد. همه اینها یعنی سلامتی، یعنی رشد عضله و قدرت، یعنی چربی سوزی، بهبود عملکرد قلب و ریه و …

?اما بدون شک یکی از تکنیکی ترین حرکات هست و کوچکترین ناهنجاری و عدم بالانس در مفاصل خصوصا مچ پا، زانو، لگنو عضلات این نواحی داشته باشین باعث برهم زدن فرم اجرای اسکات شما خواهد شد هر چقدر هم که وزنه سبک باشد و دقتدر اجرا داشته باشین.

?پس اگه شما بعلت ناهنجاری و مشکلی اسکات رو بد اجرا میکنید و باعث درد و ناراحتی میشه مشکل از اسکات نیست، مشکل از شماست و ابتدا درصدد رفع ناهنجاریتون باشین.

?در صورت اجرای تکنیک صحیح حتی در اسکات کامل که پاورکارها بسیار پابندش هستند تنها پانزده الی چهل درصد قدرت رباطهای قدامی و خلفی فشار وارد میگردد، حتی جالبه بدونیم نسبت به دستگاه جلوران فشار کمتری به رباط متقاطع قدامی وارد میگردد.

از نظر فشار بر ستون فقرات، در صورتی که وزنه ای بر روی شانه ها یا ترقوه یا در دستان گرفته شود به ترتیبی که گفته شد فشار از بیشتربه سمت کم وارد میشود. در افراد مبتدی اجرای حرکت با وزن بدن در یادگیری تکنیک و ایمنی بهترین خواهد بود.

اسکات حرکتی کمپرسی است یعنی دیسکها رو بهم میفشارد، برا همین بعدش حرکات دکمپرس مثل بارفیکس یا آویزان شدن ازبارفیکس را اجرا کنید.
اگر حرکت را تا حدی نشستید که باسن همسطح زانو شد عضلات چهار سر ران عضلات اصلی خواهند بود، از این مرحله به بعد با بیشتر نشستن عضلات سرینی یا باسن بیشتر بکار گرفته شده و عضلات همسترینگ و نزدیک کننده های ران انقباض ایزومتریک دارند.

رایج ترین انواع اسکات ها با توجه به تجربه و نیاز ورزشکار:

اسکات سایه
اسکات دیواری
اسکات نیمکت
اسکات اسمیت
اسکات نیمه
اسکات پا باز
اسکات پاجمع
اسکات کامل

 

بازرگانی تردمیل و مکمل رستمی در بوکان, تردمیل,مکمل,موادغذایی رژیمی