بازرگانی سنگ و سرامیک بابری 

✅ عرضه سرامیک  و روشویی سنگی به سراسر کشور به صورت کلی و جزئی

✅ نمایندگی پخش انواع کاشی و سرامیک ایرانی و خارجی به قیمت کارخانه

✅ با چندین سال سابقه در عرصه تولید و پخش کاشی و سرامیک و روشویی سنگی 

✅بازرگانی بابری قابلیت برگشت از فروش را به شما میدهد.

✅ضمانت درجات یک و دو و سه ۹۰درصد کالاهای موجود در انبار و فروشگاه نی ریز

✅ بازرگانی بابری خدمات حمل رایگان، خرید به صورت اعتباری بلند مدت را به شما میدهد.

نمای زنده کار شده پارادایس در سایز 40*120
موجود در انبار نی ریز

سایز 60*60 طرح کلکته سوپر نانو پولیش
موجود در انبار نی ریز

🔸🔹🔸🔹🔸

بازرگانی بابری تنها یک شعبه به آدرس نی ریز…
و با شماره تماس
09917627517
و آدرس اینستاگرام دارد

 

 

 

✅ مزایای استفاده از سرامیک چیست؟

مصالح بسیار زیادی برای استفاده از فضا‌‌های داخلی ساختمان به عنوان دیوار‌پوش و کف‌پوش ( اعم از کاشی، سرامیک، پرسلان، موزاییک، پارکت، لمینیت، دیوار پوش‌‌های پی وی سی، کاغذ دیواری و …) وجود دارد، اما با در نظر گرفتن دانش تخصصی ساختمان‌سازی، استفاده از انواع سرامیک‌ها در دیوار یا کف فضا‌‌های داخلی به 6 دلیل زیر ، انتخاب بهتری نسبت به سایر گزینه‌ها محسوب‌ می‌شود.

 

1. سرامیک‌ها طول عمر بالایی دارند.

کاشی‌‌های سرامیکی در مقایسه با مواد دیگری که برای پوشش کف و دیوار استفاده‌ می‌شوند، طول عمر بسیار بالاتری دارند.
هنگامی که‌ می‌خواهید یک کفپوش برای فضای مورد نظرتان انتخاب کنید، قطعا طول عمر یک محصول، نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید. مخصوصا اگر کفپوش را برای منزل‌تان انتخاب‌ می‌کنید و یا اگر‌ می‌خواهید در آن محیط از یک حیوان خانگی نگهداری کنید، توجه به این مورد بیش از پیش حائز اهمیت‌ می‌شود.

 

2. سرامیک‌ها مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند.

سرامیک‌ها علاوه بر طول عمر زیادی که دارند، به مقاومت بالا نیز معروف‌اند.
اگر تا به حال به مراکز تجاری و یا پاساژ‌ها دقت کرده باشید، متوجه شده‌اید در اکثر این مکان‌‌های پر‌تردد از سرامیک به عنوان کفپوش استفاده‌ می‌شود. زیرا ترکیبات سرامیک‌ها بسیار فشرده بوده و تقریبا در برابر آب غیر‌قابل نفوذاند. مخصوصا اگر از سرامیک‌هایی که یک لعاب سایشی (طرح دار یا رستیک) دارند استفاده بشود، در برار لغزش نیز مقاوم شده و به اصطلاح معروف، دیگر با راه رفتن بر روی آن‌ها لیز نمی خورید!

 

3. سرامیک‌ها از ماندگاری رنگ مناسبی برخوردارند.

رنگ کفپوش‌ها‌ می‌تواند در معرض عوامل مختلفی مانند مواد شیمیایی، مواد شوینده، نور خورشید و … تغییر کند. یکی دیگر از مزایای سرامیک این است که اگر در معرض نور خورشید هم باشد، (در صورتی که در فضاهای باز استفاده بشوند) باز هم رنگ آن تغییر نمی‌کند.
این ثبات رنگ سرامیک، شما را از تعویض کفپوش‌هایتان در تمام طول عمر، بی‌نیاز‌ می‌کند.

4. سرامیک‌ها از لحاظ بهداشتی بسیار مطلوب هستند.

اگر شما فردی هستید که به رعایت استاندارد‌‌های بهداشتی برای خانه خود یا دیگر فضا‌هایتان خیلی اهمیت‌ می‌دهید، بهتر است که سرامیک را انتخاب کنید. زیرا شست‌و‌شوی سرامیک در مقایسه با سایر کفپوش‌ها مانند پارکت، لمینیت، موکت و … بسیار راحت‌تر است.
آلودگی‌‌های سطح سرامیک به سادگی با یک دستمال و انواع پاک‌کننده‌ها برطرف‌ می‌شود و بدین گونه شما‌ می‌توانید کف منزل یا فضای خود را همیشه تمیز نگه دارید.

5. سرامیک‌ها دمای ذوب بالایی دارند.

سرامیک‌ها به دلیل این که در کوره‌‌های کاشی‌پزی پخته‌ می‌شوند (در بعضی موارد ممکن است تا سه بار نیز پخته بشوند) دمای ذوب بسیار بالایی داشته و همچنین‌ می‌توانند در فضا‌ها و شرایط مختلف (مثال: زمان آتش سوزی) مقاومت زیادی از خود نشان دهند.

6. سرامیک‌ها رساناهای ضعیفی هستند.

از موارد مهم برای انتخاب یک کفپوش مناسب در منازل، میزان عایق بودن در مقابل سرما و گرما‌ می‌باشد. سرامیک‌ها رسانای بسیار ضعیفی برای الکتریسیته و حرارت‌ می‌باشند و این ویژگی مثبت، در زمستان‌ها خود را به خوبی نشان‌ می‌دهد، زیرا با نصب سرامیک علاوه بر اینکه کف منازل سرد نمی شود، از هدر رفتن انرژی و گرمای ساختمان از طریق کف نیز جلوگیری‌ می‌کنند.

 

درجه بندی کاشی و سرامیک

حتما تا الان شنیده اید که یک کاشی درجه 1 است و دیگری درجه 2، 3 یا 4. این درجه بندی ها نشان دهنده ی کیفیت، مرغوبیت و بی عیب بودن کاشی است. همچنین استفاده از کاشی ها و سرامیک ها از درجه 1 تا درجه 4 رواج دارد و اینطور نیست که فکر کنید درجه 1 به دلیل بالا یودن کیفیت دارای فروش بیشتری است. برای فهمیدن نوع درجه و تاریخ تولید ، کافیست نگاهی به جعبه کاشی ها بیاندازید. تا درجه بندی کاشی، تاریخ تولید، میزان نفوظ پذیری و… را متوجه شوید و به این صورت انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشید. مطالب زیر به شما کمک می کنند که درجه بندی های کاشی و سرامیک را بهتر و دقیق تر درک کنید.

 

نحوه درجه بندی :
بعد از خروج كاشي ها از خط كوره و منتقل شدن آنها روي پالت، بعد توسط دستگاهی مثل TGV و یا LGV به بخش درجه بندي منتقل مي شود كاشي ها توسط دستگاه شماتيك از روي پالت برداشته شده و روي خط درجه بندي گذاشته مي شوند. كلاً كاشي ها براساس سطح ظاهر ،قوس و سايز درجه بندي مي شوند كار درجه بندي سطح ظاهري توسط اپراتورها انجام مي شود.

اپراتورها براساس عيوب وجود در كاشي مثل لعاب برگشتي ترك، جوش، كيفيت چاپ، رنگ، لب پريدگي و غيره كاشي ها را درجه بندي مي كنند . در قسمت درجه بندي سطح ظاهري اپراتور ها به وسيله ماژيك روي كاشي درجه آن را مشخص مي كنند .

بعد از قسمت سطح ظاهري كاشي ها به قسمت قوس (بلانر)مي رسد در اين قسمت 5 عدد سنسور وجود دارد كه در امتداد هم قرار دارند كه هر سنسور داراي دو عدد چشم الكترونيكي است.

در اين قسمت سنسورها براساس اطلاعاتي كه به دستگاه داده شدهاند كاشي را براساس قوس درجه بندي مي كنند.

كاشي هاي محدب:

اگر كاشي 8/ درصد خطا داشته باشد (درجه 1)

اگر كاشي 0/1 % خطا داشته باشد (درجه2)

اگر كاشي 3/1 % خطا داشته باشد (درجه3)

اگر كاشي 3/1 % خطا داشته باشد (درجه4)

كاشي هاي مقعر:

اگر 5/ % خطا داشته باشد (درجه 1)

اگر 7/ % خطا داشته باشد (درجه2)

اگر 9/ % خطا داشته باشد (درجه3)

بعد از عبور كاشيها از اين قسمت به قسمت کالیبره (سایزر) مي رسد كه كاشي ها از لحاظ سايز درجه بندي مي شوند در اين قسمت كاشي از سنسور ها عبور مي كند كه اين سنسور ها كار اندازه گرفتن كاشي ها را برعهده دارند اين سايز ها استاندارد براساس يك كاشي مي سنجند اين كاشي(الگو یا سمپل)نام دارد كه يك كاشي نرمال است و كاشي ها روي خط را با اين كاشي مقايسه مي كنند.

بعد از اين قسمت كاشي به دو عدد سسور مادون قرمز ي رسند كه كار درجه بندي كلي بر عهده اين دو سنسور است.

مثال: وقتي كاشي از لحاظ سطح ظاهر درجه 1 خرده باشد از لحاظ قوس درجه 2 و از لحاظ سايز درجه 3 اعلام شده است اين دو سنسور هميشه بزرگترين عدد را انتخاب مي كنند كه اين كاشي درجه 3 اعلام مي شود چون كمترین عيب هم باعث مي شود كه درجه ما فرق كند.

بعد از اين سنسورها كاشي ها به بخش (سورتينگ)مي رسد در اين بخش 9 عدد استيكر (STAKER) وجود دارد كاشي ها به وسيلة استيكر ها مرتب شده ورودي هم قرار مي گيرند. در این قسمت کاشی ها در درجات مختلف جدا می شوند.و سپس انتقال کاشی های جدا شده برای کارتن شدن

خصوصیات سرامیک خوب
استاندارد ها و ویژگی های مهم کاشی

در ادامه ی این مطلب انواع درجه بندی های کاشی و سرامیکها را با هم بررسی می کنیم و روش مناسب برای فهمیدن درجه بندی سرامیک و کاشی از روی ظاهر را به شما آموزش می دهیم.

چطور درجه بندی کاشی و سرامیک را با یک نگاه متوجه شویم؟

کاشی و سرامیک درجه یک
به کاشی و سرامیک هایی می گویند که کاملا سالم باشند و هیچ گونه نقصی در سطح لعابدار و کناره آنها وجود نداشته باشد.

کاشی درجه دو
سرامیک و کاشی هایی هستند که از نظر دید ظاهری یکی از معایب زیر را داشته باشند:

در فاصله دو سانتیمتری تمامی کناره های سطح لعابدار آنها بیش از یک یا دو خال، به قطر حداکثر نیم میلیمتر وجود نداشته باشد.
در تمامی کناره های سطح لعابدارشان فقط یک لکه لعاب نگرفتگی، حداکثر به ابعاد ۳*۲ میلیمتر وجود داشته باشد.

کاشی درجه سه
کاشیهایی هستند که از نظر ظاهری در سطح لعابدارشان فقط یک خال، به قطر حداکثر ۳ میلیمتر وجود داشته باشد.

کاشی درجه چهار
کاشی و سرامیک های درجه 4 دارای خصوصیت های زیر هستند:

کاشیهایی که در سطح لعابدارشان فقط ۲ یا ۳ خال به قطر حداکثر نیم میلیمتر داشته باشد.
کاشیهایی که در یکی از ۴ لبه شان تنها یک لعاب نگرفتگی، حداکثر به ابعاد ۱۰*۳ میلیمتر داشته باشند.کاشیهایی که در کناره سطح لعابدارشان فقط دو لعاب نگرفتگی، حداکثر به ابعاد ۵*۲ میلیمتر داشته باشند .
کاشیهایی که در یکی از چهار گوشه شان تنها یک لب پریدگی ، حداکثر به ابعاد ۵*۳ میلیمتر داشته باشند.
کاشیهایی که در یکی از گوشه هایشان تنها یک لب پریدگی، حداکثر به ابعاد ۲*۲ و در سطح لعابشان یک خال، حداکثر به قطر نیم میلیمتر داشته باشند.
کارتن کاشیهای درجه 4 معمولا سفید هست و روی کارتن سفید نوشته شده که این کالا مشمول قانون 25 استاندارد ایران نمیباشد. کیفیت درجه 4 معمولا شانسی هم هست . شاید 5 کامیون بار درجه 4 رضایت بخش باشه ولی ماشین ششم کاشی ضایعات و سرامیک غیر قابل مصرف باشد

مدیریت : آقای بابری

پل ارتباطی  :   07153836021 _ 09917627517

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

اسپانسرینگ باشگاه استعدادهای درخشان نی ریز درسال 1400

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

روشویی سنگی

انتخاب یک روشویی سنگی برای سرویس بهداشتی منزل و حتی دفتر کار شما یک انتخاب بسیار هوشمندانه است. زیرا با توجه به کیفیت بسیار بالای سنگ های انتخابی و رنگ خاص سنگ، روشویی شما به یک آیتم بسیار جذاب در سرویس تبدیل می شود . هیچ چیز مانند یک روشویی شیک و زیبای سنگی نمی تواند دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی شما را لوکس و جذاب نشان دهد. این روشویی ها مخصوصا برای افرادی که کارهای لوکس را می پسندند، یک روشویی لاکچری به حساب می آید. کمتر شخصی را خواهید دید، که از این سنگ ها و روشویی های شیک لذت نبرد، زیرا متریال سنگ همیشه حس زیبایی و قدرت و عظمت را القا میکند.


 

 

 

کاشی و سرامیک , سرامیک طرح سنگ , سرامیک کف , تفاوت سنگ و سرامیک , قیمت سرامیک , برای نما سنگ بهتر است یا سرامیک , سرامیک طرح سنگ , سرامیک طرح سنگ برای کف پذیرایی ,