بازرگانی فروش تیغه های ام دی اف بر آلومینیوم بر و چوب بر غلامی

♻️فروش انواع تیغه های ام دی اف بر

♻️فروش انواع تیغه های آلومینیوم بر

♻️فروش انواع تیغه های چوب بر

♻️ بازرگانی فروش تیغه های( المنیوم بر و ام دی اف و چوب بر ) استوک و نو

✨پایین ترین قیمت را از ما بخواهید✨

 

✳️ برخی از خصوصیات تیغ اره ام دی اف بر و ملامینه بر به شرح زیر می‌باشد:

♻️ کیفیت مرغوب بدنه محصول و ساخت آن با تکنولوژی لیزر
♻️ درزهای انبساطی جهت جلوگیری از انحرافات تیغ اره در زمان بالا رفتن حرارت ناشی از برش
♻️ سیستم صدا گیر که به درزهای لیزر برش شده در میانه تیغ اره به چشم میخورد به تعداد معینی نسبت به طراحی هر محصول و نوع طراحی شرکت سازنده ایجاد شده و باعث کاهش صدای ناشی از برش و ارتعاشات میباشد.

♻️ تیغ اره الماسه MDF برمناسب برای برش انواع ورق های ام دی اف و نئوپان ملامینه می‌باشد. این نوع تیغ اره در حال حال حاضر در سایزهای متنوع، با طیف گسترده ای از تعداد دندانه ها (کونیک + صاف) در چوبینر عرضه می‌گردد.

✳️ تیغ اره الماسه نئوپان بر با روکش ملامینه

♻️ تیغ اره دیسکی الماسه نئوپان بر همان‌گونه که از نام این محصول پیداست تیغ اره مناسبی برای برش پنل های نئوپان با روکش ملامینه می‌باشد. در صنعت چوب برای نئوپان‌های ملامینه باید از تیغ اره های ام دی اف بر (صاف-کونیک) استفاده شود. ♻️ در تیغ اره نئوپان بر از دندانه های الماسه با کیفیت و با دوام برای بالا بردن طول عمر آن‌ها استفاده شده است.

✳️  قیمت تیغ اره ام دی اف بر و ملامینه بر

♻️ با توجه به اینکه تیغ اره ام دی اف بر و ملامینه بر در مدل های مختلف و برندهای متنوعی تولید می‌شود از لحاظ قیمت نیز متفاوت هستند لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید تیغ اره ام دی اف بر و ملامینه بر با شرکت تماس برقرار نمایید.

✳️ چگونه یک تیغ اره استاندارد انتخاب کنیم؟

♻️ بطور کلی ساختار و اطلاعات فنی خیلی پیچیده نیستند و برای انتخاب ابتدا باید مشخصات فیزیکی و جنس قطعه کار که می تواند مواردی همچون چوب، ترمو وود، تخته چند لایه، ورق ام دی اف / mdf ساده و روکش دار ملامینه یا هایگلاس و یا روکش فلز یا انواع سنگ کورین و کوارتز و… را در نظر گرفت.

♻️ همچنین مشخصات فنی دستگاه از قبیل سرعت چرخش اسپیندل و قطر شفت و سرعت فید ماشین و در نهایت ابعاد صفحه برش مورد نیاز دستگاه نقش اساسی در تعیین بهترین را دارند. باید در نظر داشت که بیشتر آنها بصورت تخصصی هر یک برای برش تحت شرایط مختص به خود طراحی و ساخته شده اند. همچنین در این بین هستند مواردی که کاربرد عمومی تری دارند و بعنوان صفحه برش ترکیبی شناخته می شوند که برای برش 2 یا چند نوع جنس مناسب هستند.

 

🌟مجموعه بازرگانی غلامی با کادری مجرب و متعهد🌟
🌟سابقه کاری درخشان در زمینه واردات و پخش انواع تیغه بر🌟
🌟آماده ارائه محصولات به روز و با کیفیت به شما عزیزان در کل کشور می باشد🌟

مدیریت:آقای غلامی

 

 

 

قیمت تیغه ام دی اف بر فروید , ام دی اف بر , برش ام دی اف با اره آهن بر , , اره برش ام دی اف , تفاوت تیغه چوب و ام دی اف , انواع برش ام دی اف , تیغه ام دی اف بر برای مینی فرز , قیمت اره ام دی اف بر میزی ,