فروش و پخش روشویی،توالت ایرانی و فرنگی و آینه باکس در همدان

?فروش و پخش انواع روشویی پایه دار و کابینتی  
?فروش و پخش انواع توالت ایرانی و فرنگی 
?فروش و پخش انواع آینه سلطنتی و آینه باکس 
?روشویی کابینتی 

?روشویی های کابینتی دارای باکس در اطراف خود هستند که یک نوع جعبه برای نگهداری لوازم بهداشتی کوچک است.

?فضای کابینتی این نوع روشویی درقیمت زیرین قرار دارد که برای نگهداری حوله و لوازم بهداشتی ضروری کاربرد دارد.

?مزیت کابینت های روشویی چیست ؟

⚡️بهترین استفاده از کمترین فضا
⚡️تسهیل شستشوی کامل توالت بدون مزاحمت روشویی
⚡️پوشاندن کامل لوله ها
⚡️فضای مناسب برای لوازم بهداشتی
⚡️مقاومت قابل قبول در برابر رطوبت
⚡️فضای دل نشین و شیک توالت
⚡️در صورتی که تصمیم بگیرید دکوراسیون خود را تغییر دهید، خیلی کار سختی نخواهد بود!
⚡️یکی از مزیت های کاربردی کابینت روشویی فضای مناسب و سربسته برای لوازم بهداشتی است که باعث جلوگیری از تماس آن ها با میکروب ها می شود.

?انواع آینه و باکس 

?انواع آینه‌ در بازار به صورت قاب دار و‌ بدون قاب در بازار وجود دارد. اگر خواهان داشتن دکوراسیونی مدرن هستید، خرید خود را از بین آینه های بدون قاب انجام دهید. اما اگر خانه شما دکوراسیونی کلاسیک داشته و‌ خودتان به این سبک از طراحی علاقه دارید، آینه‌ های دارای قاب انتخاب مناسبی هستند. اما مدلی دیگر از آینه و باکس نیز وجود دارد که برای فضا های لوکس و‌ لاکچری طراحی شده است. این مدل که در بازار به نام آرت دکو معروف است، دارای طراحی یکپارچه و‌ بدون قابی بوده که در گوشه های آن لامپ LED تعبیه شده است و‌ در شب جلوه ای بسیار زیبا دارد.

?همینطور که در بازار بگردید، میبینید که شکل بیشتر آینه ها به صورت مستطیل و مربع است. اما شکل های هندسی دیگری مانند دایره، سه گوش و ذوزنقه نیز وجود دارند. آینه های مستطیل و مربع شکل برای یک سرویس بهداشتی بزرگ انتخاب مناسبی بوده و به دکوراسیون شما روح و شخصیت می دهد. اما اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است، خرید آینه های دایره، بیضی و دیگر شکل های هندسی که از خانواده دایره هستند را به شما پیشنهاد می کنیم. مدل های ذوزنقه ای شکل نیز برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک شما انتخاب مناسبی خواهد بود. در نهایت همانطور که گفتیم طرح های آینه آنقدر زیاد است که به سختی بتوان در مورد تمام آن ها سخنی گفت. بنابراین انتخاب شکل مناسب را به خودتان واگذار می کنیم.

به مدیریت: جواد رجبی

آدرس کارخانه:همدان،شهرک صنعتی لالجین،خیابان 39،پلاک 315

 

 

فروش روشویی , فروش آینه باکس , پخش آینه سلطنتی , فروش توالت ایرانی , فروش توالت فرنگی , روشویی پایه دار , روشویی کابینتی , لالجین ,  همدان , بازرگانی رجبی , بازرگانی کاشی و سرامیک رجبی در همدان , بازرگانی چینی بهداشتی دلفین سرام ,