بازرگانی یراق آلات فورس

?فروش انواع ابزار و یراق درب و پنجره upvc

?محصولات دارای 5 تا 10 سال ضمانت می باشد

?به طور کلی یراق آلات انواع مختلفی دارد. هر یک از این نوع یراق آلات، براساس نوع خاص خود برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

?یراق آلات درب و پنجره دوجداره

?پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات درب و پنجره دوجداره، باعث شده است که این نوع درب و پنجره‌ها از نظر امنیتی در تراز بالایی قرار گرفته باشد. طرح‌های زیبا و ایمن یراق آلات پنجره دوجداره معمولا طوری است، که این درب و پنجره ها را از چهار جهت قفل کرده و امنیت فوق‌العاده‌ای به آن‌ها می‌بخشد.

?این درب و پنجره‌ها در عین حال به راحتی فقط با چرخش آسان یک دستگیره و به وسیله قفل‌هایی به شکل قارچی به قاب‌های‌شان محکم می‌شوند. همین امر سبب افزایش ایمنی درب و پنجره دو جداره می‌شود. صنعت تولید یراق آلات درب و پنجره، همواره در حال توسعه و نوآوری است و همین موضوع منجر به تولید یراق آلات با تنوع فراوانی شده است.

?به طور کلی یراق آلات درب و پنجره دوجداره شامل یراق تک حالته، یراق دو حالته، یراق کشویی، یراق کشویی – لغزشی نیمه اتوماتیک، یراق کشویی – لغزشی تمام اتوماتیک و یراق تاشو است. این یراق آلات بسیار مستحکم هستند و در درجه بالایی از نظر ماندگاری متریال قرار دارند

به مدیریت : پوریا ضیایی فر

 

 

 

 

 

بازرگانی یراق آلات فورس در کرج , فروش انواع ابزار و یراق درب و پنجره upvc در کرج , بهترین یراق آلات درب و پنجره دوجداره , یراق آلات , ابزار و یراق  ,